Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu, että pahimmat ulkonäkööni kohdistuvat loukkaukset

Vierailija
08.01.2011 |

olen saanut sellaiselta ressukkamieheltä, jonka omassa ulkonäössä ei ollut paljon kehumista? Kerran esim. baarissa ihmettelin, kun tuijotti rintojani, niin tämä vastasi, että "niin tuijotan, että voisi ne isommatkin olla". Kun jätin miehen, tämä alkoi häiriköidä tekstiviestein ja kirjoitteli paljon kaikkea loukkaavaa, jota en nyt tähän viitsi laittaa.

Sen sijaan olen seurustellut oikeasti komeiden miesten kanssa ja heiltä en ole saanut yhtään negatiivista kommenttia. Nykyinen mies ei ole mikään komistus, ihan tavallinen, mutta puhuu minulle kauniisti, koskaan ei loukkaisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisit itse vastata kysymykseesi :D

Vierailija
2/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi se saa loukkaamaan muita? Itsekin olen kärsinyt huonosta itsetunnosta (varmaan siksi olin tämän ihmisen kanssa), mutta eipä ole tullut mieleen sanoa negatiivista toisten ulkonäöstä.

ap

taisit itse vastata kysymykseesi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittävät kehuvat, saavat fudut perseelle. haukutaan ja piinataan. ei kestä sitä kun aina tallotaan jalkoihin.

Vierailija
4/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin olin suhteessa itsestään epävarmaan mieheen. Hän oli minulle mielestäni oikein sopiva ja tykkäsin hänen kropastaan, mutta hän tunsi itsensä ruipeloksi ja "pulkannaruksi" ja kärsi mielestäni huomaamattomista aknearvistaan. Vain ja ainoastaan häneltä sain kuulla negatiivista vartalostani (kuulemma olin muuten perfect, mutta rinnat olisivat voineet olla isommat ja reiteni kapeammat). Kaikki muut terveellä itsetunnolla varusetut miehet ovat vain kehuneet vartaloani ja juuri reisiä ja rintojani :) Eli kyllä se usein heikosta itseluottamuksesta kertoo, jos pitää muiden ulkomuotoon puuttua.

Vierailija
5/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa niin samalta ;) Mutta siis onko se jotenkin niin, että jos näkee omassa ulkonäössään vain virheitä, niin etsii virheitä helpommin muistakin? Sillä miehellä oli niin musta sisäinen maailma, että sitä oli tuskallista kuunnella. Kaikesta löytyi aina valittamista. ap

aiemmin olin suhteessa itsestään epävarmaan mieheen. Hän oli minulle mielestäni oikein sopiva ja tykkäsin hänen kropastaan, mutta hän tunsi itsensä ruipeloksi ja "pulkannaruksi" ja kärsi mielestäni huomaamattomista aknearvistaan. Vain ja ainoastaan häneltä sain kuulla negatiivista vartalostani (kuulemma olin muuten perfect, mutta rinnat olisivat voineet olla isommat ja reiteni kapeammat). Kaikki muut terveellä itsetunnolla varusetut miehet ovat vain kehuneet vartaloani ja juuri reisiä ja rintojani :) Eli kyllä se usein heikosta itseluottamuksesta kertoo, jos pitää muiden ulkomuotoon puuttua.

Vierailija
6/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan kukaan mies (paitsi yläasteella ollessa pojanklopit, mutta niitä ei lasketa!) kommentoinut rintojeni pienuudesta. Siis mulla on a-kupin rinnat ja hoikka ja lyhyehkö olen muutenkin, eli tavallaan pienet rinnat sopii tähän mittataulukkoon ihan hyvin.

No, tuli mieleen että ihminen joka arvostelee toisen ulkonäköä, on usein tyytymätön itseensä, tai haluaa jotenkin alentaa toista... Ehkä se tyyppi koki ettei ole niin hyvä saalis kuin sinä, joten yritti alentaa sut itsensä tasolle?! Ja alkoholillakin on usein huono vaikutus käytökseen....

Eksästä ei ole juuri muuta hyvää sanottavaa, mutta hän osasi nostaa itsetuntuoani kehumalla sopivasti... kyllä se tuntui salaa hyvältä, kun mies tokaisi rannalta lähdettyä, että sä olit kyllä kaunein nainen tuolla rannalla! (nojaa, toisaalta se kertoo myös sen, että hän katteli ja vertaili siellä naisten vartaloita....kyl hän olikin aika ulkonäkökeskeinen tyyppi) Ja kehui hän rintojanikin, että ne on pienet mutta hyvänmuotoiset!

Mutta semmoista... nyt olen onnellisesti parisuhteessa kunnollisen ja ainakin omasta mielestä komean miehen kanssa, ja tärkeä osa suhdetta on se että kunnioitamme toisiamme emmekä vähättele tai hauku toisen ominaisuuksia.

Vierailija
7/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan kukaan mies (paitsi yläasteella ollessa pojanklopit, mutta niitä ei lasketa!) kommentoinut rintojeni pienuudesta. Siis mulla on a-kupin rinnat ja hoikka ja lyhyehkö olen muutenkin, eli tavallaan pienet rinnat sopii tähän mittataulukkoon ihan hyvin.

Ehkä siksi että pienirintaiset on H-O-T. :-) Epävarmat miehet haukkuu "rumia" naisia, koska eivät saa minkään näköisiä.

Vierailija
8/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta rintojen kommentoinnista... itsekin olen aina tykännyt pienistä rinnoistani, joten se oli kuin isku vasten kasvoja, kun niitä yhtäkkiä arvosteltiin. Näin jälkeenpäin en voi käsittää, mitä exäni luuli tuolla kommentilla saavuttavansa. Ehkä varmaan juuri tuon, että halusi "alentaa" omalle tasolleen. ap

No, tuli mieleen että ihminen joka arvostelee toisen ulkonäköä, on usein tyytymätön itseensä, tai haluaa jotenkin alentaa toista... Ehkä se tyyppi koki ettei ole niin hyvä saalis kuin sinä, joten yritti alentaa sut itsensä tasolle?! Ja alkoholillakin on usein huono vaikutus käytökseen....

Eksästä ei ole juuri muuta hyvää sanottavaa, mutta hän osasi nostaa itsetuntuoani kehumalla sopivasti... kyllä se tuntui salaa hyvältä, kun mies tokaisi rannalta lähdettyä, että sä olit kyllä kaunein nainen tuolla rannalla! (nojaa, toisaalta se kertoo myös sen, että hän katteli ja vertaili siellä naisten vartaloita....kyl hän olikin aika ulkonäkökeskeinen tyyppi) Ja kehui hän rintojanikin, että ne on pienet mutta hyvänmuotoiset!

Mutta semmoista... nyt olen onnellisesti parisuhteessa kunnollisen ja ainakin omasta mielestä komean miehen kanssa, ja tärkeä osa suhdetta on se että kunnioitamme toisiamme emmekä vähättele tai hauku toisen ominaisuuksia.

Vierailija
9/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin eksällä oli todella musta ja synkkä sisäinen maailma, sellainen aika kyyninen ja perusnegatiivinen elämänasenne. Muuten mies oli fiksu ja osasi keskustella ja olla intohimoinen ja kiehtova, mutta tuo pohjimmainen synkkyys saa yhä kylmät väreet kulkemaan. Onneksi lähdin ennen kuin tuo synkkyys vei minutkin mukanaan.

t. 5

Vierailija
10/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihminen on tytyväinen itseensä, ei hänen tartte hakea muista vikoja ja tuoda niitä julki peittääkseen oman surkeutensa.

Minun mies ei ikinä arvostele kenenkään naisen ulkonäköä, ei hyvällä eikä pahalla, vaikka on itse superkomea. "Ulkonäkö ei ole ihmisen paras avu vaan hyvä itsetunto", Hänellä on tapana sanoa. Vaikka joku voisi siihen sanoa että hyvähän hänen on sanoa niin, mutta tiedän sen ettei hän esim. minussa rakastunut minun ulkonäkööni, koska kauniimpiakin olisi ollut saatavilla.

Vierailija
11/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin parikymppisinä ystäväni kanssa baarissa. Itse olen suhteellisen tukeva ja isopovinen, ystäväiseni taas älyttömän nätti ja pienikokoinen. Tuli sitten joku viisissäkymmenissä oleva mies (ei todellakaan mitenkään komea tai miellyttävän oloinen) iskemään tätä ystävääni, joka tietty räpisteli itseään irti ja yritti tehdä selväksi ettei kiinnosta ukon seura. Äijä ei tuntunut uskovan, joten sanoin aika suorasti, että painupa helvettiin ja ikäistes seuraan, jolloin tyyppi katsoi oikeudekseen mulkaista mua arvostellen päästä varpaisiin ja totesi, että tolla painolla en puhuis mitään. Tyynesti tokaisin tunnetulla ilmaisulla, että mä voin aina laihduttaa ja olla helvetin hyvännäköinen, toisaalta sinä et pääse tuosta naamasta eroon millään. Veti mies melko hiljaseksi ja lähti menee. Ai että sitä tyydytystä minkä sain!

Niin, huono itsetuntohan tommoseen käytökseen on syy. Pitää sitte pönkittää omaa egoaan muiden kustannuksella. Idiootteja...

Vierailija
12/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaan mennyt hiljaiseksi ja myöhemmin omassa päässäni keksinyt kaikenlaisia nasevia lauseita. ap

Oltiin parikymppisinä ystäväni kanssa baarissa. Itse olen suhteellisen tukeva ja isopovinen, ystäväiseni taas älyttömän nätti ja pienikokoinen. Tuli sitten joku viisissäkymmenissä oleva mies (ei todellakaan mitenkään komea tai miellyttävän oloinen) iskemään tätä ystävääni, joka tietty räpisteli itseään irti ja yritti tehdä selväksi ettei kiinnosta ukon seura. Äijä ei tuntunut uskovan, joten sanoin aika suorasti, että painupa helvettiin ja ikäistes seuraan, jolloin tyyppi katsoi oikeudekseen mulkaista mua arvostellen päästä varpaisiin ja totesi, että tolla painolla en puhuis mitään. Tyynesti tokaisin tunnetulla ilmaisulla, että mä voin aina laihduttaa ja olla helvetin hyvännäköinen, toisaalta sinä et pääse tuosta naamasta eroon millään. Veti mies melko hiljaseksi ja lähti menee. Ai että sitä tyydytystä minkä sain!

Niin, huono itsetuntohan tommoseen käytökseen on syy. Pitää sitte pönkittää omaa egoaan muiden kustannuksella. Idiootteja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän