Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
koska YH saa käydä vuorotöissä,sitten kun lapsi 18?
08.01.2011 |
alle kouluikäisten kanssa toki ei ongelmaa,koska voivat olla vuorohoidossa,mutta entäs sitten koulu-ikäinen,minkä ikäiseen voisi jättää esim klo 23 saakka yksin tai yöksikin..nimim.inhoan 8-16 työtä,mutta olen yh:( ASia ei vielä ajankohtainen,olen vielä pari vuotta kotona eikä ole työpaikkaakaan odottamassa
Kommentit (3)
tai lähinnä sitä, että minkä ikäisen voi lain mukaan jättää kotiin yöksi. Onko se muka vasta 18v...kun jo 16v voi asua erossa perheestään opiskellessaan. Niin kuin minä olen asunut. Musta se riippuu lapsesta/lapsista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koska muuten sinusta tehdään ilmoitus ja lapsi huostaan
Alue: Aihe vapaa
Olin 2 lapsen yh. Erosin lasten isästä, kun kuopus oli 4 vuotias. Teen 3-vuorotyötä. Lasten ollessa alle 10 vuotiaita, äitini auttoi todella paljon poikien hoidossa. Oli meillä iltoja ja öitä, kun mä olin töissä. Nyt kuopus on kohta 11 vuotias ja pojat pärjäävät illat ja yöt keskenään, tosin nykyisin ei enää tarvitse, kun asun avoliitossa. Järjestelyä oli paljon silloin kun lapset oli pieniä, mutta kyllä siitä selviää. Vuorohoitopaikat on pelastus ja kuopus onkin viettänyt monta yötä hoitopaikassa.