Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitin käytös treffeillä - olisiko sulle ok?

Vierailija
20.05.2023 |

Olin ravintolatreffeillä mielestäni mielenkiintoisen naisen kanssa. Sitä ennen oli ihan kivaa molemminpuolista juttelua tinderissä. Olin valmistautunut herrasmiesmäisesti ja tuonut mukanani pienet lahjat naiselle. Sitten istuttiin alas ja komea miestarjoilija toi menuun pöytäämme. Luonnollisesti kun istuin deitin vastapäätä niin huomasin hänen ilmeensä silloin. Yhtäkkiä naisen silmät loistivat ja hän hymyili ekstaattisesti tarjoilijalle, toisin sanoin kunnon "eyef*ck". Sellainen 4-5 sek pitkä vielä.

Tuon olisi vielä voinut laittaa yleisen kohteliaisuuden piikkiin, ellei sama kaava olisi toistunut 10 min myöhemmin, kun erittäin komea miesasiakas käveli pöytämme ohitse ilmeisesti menossa tupakalle. Ja kun hän palasi tupakalta, niin arvaattehan jo mitä deittini teki jälleen kerran.

Siis ovatko ihmiset oikeasti noin epätietoisia omasta käytöksestään? Mitä mieltä tuollaisesta? Mitä jos mies selvästi kuolaisi jotain toista naista, ekan deitin aikana? Kyseessä siis ensimmäinen deitti, kaiken lisäksi. Ei taida tulla toista deittiä, ellei nainen sitten omi ja tiedosta tapahtunutta anteeksipyynnön kera. Mutta en minä sitä jää odottelemaankaan.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja

Vierailija
2/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Juu, ei teistä nyt mätsiä tule.

Vierailija
4/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina lauantaiaamuun.

Vierailija
5/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli sellaista ns. hienovaraista vihjailua sinua kohtaan, että ei kiinnosta. Oliko siis ensimmäinen kerta kun tapasitte kasvokkain?

Vierailija
6/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä tuota tekevät myös miehet. Kannattaa juosta.

Vierailija
7/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vika jos ei saa edes mielikuvitustreffeistä itselleen mieluisia.

Vierailija
8/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet vain itse ole mielenterveysongelmainen, tarkemmin sanottuna luulotautinen ja sairaaloisen mustasukkainen? Käykö sinulle usein noin että alat miettimään kenen muun kanssa nainen ehkä haluaisi naida?

Vierailija
9/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma vika jos ei saa edes mielikuvitustreffeistä itselleen mieluisia.

😂😂😂

Vierailija
10/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli sellaista ns. hienovaraista vihjailua sinua kohtaan, että ei kiinnosta. Oliko siis ensimmäinen kerta kun tapasitte kasvokkain?

Ensimmäinen kerta, juu.

ap

Vierailija
11/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat itse lähinnä pelottavalle.

Vierailija
12/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihdyttävä mutta kannattaa kuitenkin pitää se oma duuni eikä ryhtyä kirjailijaksi.

Vierailija
13/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla komeat miehet meni tunteisiin?

Vierailija
14/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, ettei ole tarina.

ap

Vierailija
15/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole mukavaa käytöstä. Miksi haluaisitkaan nähdä moista naista uudestaan? Selvästi kemiaa ei ollut tarpeeksi, jos silmä vaeltaa, ja vaikka olisi tarpeeksi, niin silti ei ole kohteliasta silmäillä muita vastakkaisen sukupuolen edustajia omilla treffeillä.

Btw sellaisen neuvon antaisin vielä, että lahjan vieminen ihmiselle jota ei ole koskaan nähnyt on aivan liikaa panostusta. Eli jäit jo tässä vaiheessa ns. altavastaajaksi. Eihän sun tarvitse mennä sinne nöyristelemään ketään, vaan olet tasavertainen ihminen, joka on myös siellä katsomassa että onko nainen sulle sopiva henkilö. Jos nostat kumppanin jalustalle noin isolla panostuksella, oli sitten mies tai nainen, niin homma ei tule koskaan toimimaan. Sun pitää tuntea että olet yhtä hyvä kun sun treffikumppani, jotta kunnioitus voi olla molemminpuolista.

Onnea matkaan!

Vierailija
16/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, ettei ole tarina.

ap

Siinä tapauksessa kerroitkin jo itse lopputuloksen.

Vierailija
17/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavintahan tässä on se, ettet lainkaan tiedosta ongelman olevan sinussa itsessäsi.

Vierailija
18/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet vain itse ole mielenterveysongelmainen, tarkemmin sanottuna luulotautinen ja sairaaloisen mustasukkainen? Käykö sinulle usein noin että alat miettimään kenen muun kanssa nainen ehkä haluaisi naida?

En ole mt-ongelmainen enkä mieti tuota sun viimeistä kysymystä suurinpiirtein milloinkaan. Mut kyllä mä selkeän silmäpanon tunnistan kun sellaisen näen. Joskus ollut sen kohteena ja joskus katsojana. Tosin en ikinä ekalla deitillä jonkun muun kanssa. Olisi aikamoista disrespectiä, mielestäni.

ap

Vierailija
19/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö ap omassa käytöksessäsi mitään outoa?

Vierailija
20/98 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli taas tarina keksitty. Ei tästä tullut kuitenkaan hittiä, joten ala keksimään uutta ja parempaa.

Älä kuitenkaan kirjoita noin pitkästi, sillä silloin siitä lähtee teho pois ja kukaan ei viitsi lukea loppuun. Jos jo alussa tarina kuulostaa hatusta vedetyltä, niin kiinnostus lopahtaa heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän