Onhan se niin, että avoliitossa syntyneet lapset on pohjasakkaa.
Lasten luokillakin hirveen tärkeetä se, kenen vanahemmat naimisissa ja se, kenen vanhemmat eivät ole eronneet.
Mutta eihän aikuiset sitä tajua.
Terveisin ope
Kommentit (25)
yksinhuoltajien kakarat ja avoliittolaisten uusperhekakarat, joilla on useampi isä ja äiti, mutta joista kukaan ei silti kanna vastuuta kun vanhemmilla on niin kiire perustella uusia uusperheitään.
opettaja edes saa selville, onko lapsi syntynyt avo- vai avioliittoon. Meidän lapsi syntyi avoliitossa ollessamme, mutta menimme pian sen jälkeen naimisiin. Mistä ihmeestä opettaja edes saa selville tuollaista saati luokkakaverit?
Mua ällöttää tälläiset ketjut, todella! Mua hävettää, en tiedä miksi mutta hävettää oikein urakalla. Säälittävää touhua "aikuisilta".
Hui. En ole varma, haluanko ainakaan sinun todellisuuteesi herätä. :) Mutta kerro, mihin maahan ja millaisiin yhteiskunnallisiin oloihin minun haluat heräävän, niin lupaan sitten tarkemmin harkita asiaa.
Edelleen, ei ole syytä hätääntyä. Kuten pk-seudun (mitä se sitten tarkoittaakaan) opettaja totesi omassa vastausviestissään, on olemassa hyvinkin heterogeenisia oppimisympäristöjä.
Alkuperäisestä kirjoittajasta ei kyllä ole tainnut mitään kuulua avauksen jälkeen, edelleenkään. Kertoisi nyt itse, mitä viestillään tarkoitti ja miksi sen tänne laittoi.