Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuo vartiotornimiehet jaksavat?

Vierailija
15.01.2011 |

Uskoisin, että kaikki ei yhtä yställisesti käännytä heitä ovelta kuin minä. Miten he jaksavat? Kuinka moni suostuu heidän kanssaan keskustelemaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu kulkee näin: "Älkää enää koskaan tulko ovelleni." Ja ovi kiinni.

Vierailija
2/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni on tehtävä näitä ovi käyntejä tietyn verran tai saa yhteisön vihan tai jotain niskaansa!!

Joku joka oikeasti tietää voi korjata, mutta näin muistan jostain lehti jutusta lukeneeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta ihmistä pelastettua. Ei niillä mikään pakko ole, se on vapaaehtoista.

Vierailija
4/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset toivottavat heidät helvetin kuuseen, niin profetia toteutuu ja siitäkös he ovat tyytyväisiä.

Kyllä jotkut heidän kanssaan juttelevatkin, ihmiset jotka eivät koskaan kehtaa sanoa kenellekään pahasti. Tai yksinäinen mummo, jolle kukaan ei ole jutellut päiväkausiin.

Helvetti ei heitä kuitenkaan uhkaa, koska he eivät usko helvettiin. Hyvät pääsee paratiisiin ja pahat kuolee, ruumis mätänee maahan ja sielu lakkaa olemasta.

Tiedän nämä, koska olen yksi niistä, jotka ovat jääneet juttelemaan ja kysellytkin olen paljon, koska olen utelias. En kuulu itse heihin.

Vierailija
5/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovien kanssa samassa kylässä. Ei heistä kyllä mitään vaivaa ollut. Pari kertaa vuodessa kävivät lehtisensä tuomassa ja pääsääntösesti heidän kanssa juteltiin aivan muista asioista ja kuulumisista. Tavallisia ihmisiä hekin tuntuivat olevan.

Kerran iskä tinkautti kaksi tuntia yhtä kiihkoilijaa niistä ja tilanne päättyi päivä kahveihin. Tosin se mies ei ole enää sen jälkeen käynyt meille Jehovaa tarjomassa. Isäni ei kuulu kirkkoonkaan. Muuten kyllä juttelevat kaikesta muusta kun näkevät.

Vierailija
6/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan, että kaikensorttinen elämä loppuu minusta kun kuolen, loppuu varmasti kaikki tuska.

Eli kun elän niin ettei paratiisiin varmasti pääse, ruumis mätänee ja sielu lakkaa olemasta.

Tää sopii mulle!

Jehovat, tulkaa rimputtamaan mun ovikelloa, yksi käännynnäinen lisää takaamaan paratiisiin pääsynne!

Vierailija
7/7 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan, että kaikensorttinen elämä loppuu minusta kun kuolen, loppuu varmasti kaikki tuska. Eli kun elän niin ettei paratiisiin varmasti pääse, ruumis mätänee ja sielu lakkaa olemasta. Tää sopii mulle! Jehovat, tulkaa rimputtamaan mun ovikelloa, yksi käännynnäinen lisää takaamaan paratiisiin pääsynne!

Jos kuulut heihin ja elät niin, ettet pääse paratiisiin, niin he potkivat sinut pihalle järjestöstään. =D Muutenhan tuo toimii takuuvarmasti: jos kuulut lestoihin, joudut kuoleman jälkeen helvettiin, mutta jos kuulut jt:in, lakkaat kuoleman jälkeen olemasta. Vau.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi