Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntisitkö syyllisyyttä, jos käskisit exäsi tappaa itsensä ha hän tekisi sen,

Vierailija
08.01.2011 |

jos olisi pilannut totaalisesti lastesi ja sinun elämäsi ja vielä eron jälkeenkin tekisi sitä koko ajan. Olisi aina humalassa ja aineissa ja varastaisi sekä lapsiltaan,että sinulta kaiken?

Nyt on sellainen tilanne, että sanoin exälle suoraan, että hänen olisi paras joko hirttää itsensä tai ottaa yliannostus, kun kuulin hänen viimeisimmän varkauden omalta lapseltaan.

Toivoin ja rukoilin, että hän muuttuisi vuosikausia, mutta hän muutuikin koko ajan vaan pahempaan suuntaan.

Soitin puhelun ja sanoin, että nyt on todellakin mitta täynnä - jos teki työtä käskettyä, niin mihin syyllistyn?

terveisin puoli elämää pilannut äiti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi ottaa vastuuta tollaisesta asiasta ja jos itsensä tappaa niin se ei ole sun harteilla, oma päätös, joka olisi tapahtunut muutenkin. Tollasta voi sanoa suutuspäissään vaikkei tarkottaisikaan, harva käskystä toteuttaa.

Vierailija
2/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä!

Jos kuule kaikkea maailmanmenoja miettii liikaa niin hulluksi tulee. Elämä on. Kaikkea ei etukäteen voi tietää. Ja pittääkö tässä elämässä nyt niin varman päälle pelatakkaan? Kyse oli tästä hetkestä, ei menneisyydestä.

Terv. 2, joka ei ole elänyt pumpulissa.

Vierailija
4/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alusta lähtien minun olisi kyllä pitänyt tajuta, että ei välittänyt oikeasti.Olin niin nuori silloin ja tyhmä. Mies, joka oli silloin 22v ja minä 20v oli komea, enkä osannut siinä iässä ajatella muuta.

Ei kyllä mennyt kauaa suhteessa, kun löi minua ekan kerran ja varmisti, ettei meidän kotiin tule ketään mun kavereita, enkä mä myöskään voi kyläillä missään ilman hirveää epäluuloa petturuudesta tms.

Mutta eiköhän yli 20 vuotta helvettiä riitä varsinkin, jos tosiaan lapsetkin pilalla. Mulla on ihan normaali perhetausta, mutta tuolla on alkoholistivanhemmat ja myöhemmin paljastui, että koko suku täynnä pelkästään alkoholisteja ja pahoja mt-ongelmia. Tuon kun sain tietää, niin oli jo 2 lasta tehtynä nuorena ja mukamas niin rakastuneena...Voi voi, miksei kukaan voinut varoittaa tms?

ap.

Vierailija
5/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen vanhempansa ja veljensä kuolivat viinaan 2 vuoden sisällä kaikki + muutama nuori serkku ja niiden isä.

Kun hänen veljensä, joka pahoinpiteli myös vaimoaan, kuoli, mies sanoi minulle, että kunnioittaa veljensä muistoa juomalla itsensä myöskin hengiltä.

Että semmoinen tarina. Miehen veljellä ei edes lapsia, oma exäni taas unohti kaikki lapsensa ja minut tätä veljensä muistoa kunnioittaakseen.

Ja sen jälkeen olemme saaneet tuta tätä hengiltä juomista, mutta kun siihen on liittynyt varkauksia, valehtelua yms. lapsia kohtaan, jotka ovat jo isoja ja toivoivat parasta isälleen, vaikka erottiinkin ja silti isä valehtelee, varastaa, huijaa omia lapsiaankin.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan