Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tukisti tänään lasta, tavallaan helpottavaa

Vierailija
07.01.2011 |

Karmeaa sanoa, mutta olin tavallaan helpottunut, kun mieheltä paloi tänään pinna aivan täydellisesti ja se tukisti kuopusta. Olen potenut niin huonoa omaatuntoa siitä, että poltan päreeni niin usein ja niin lähellä on ollut käsiksi käyminen monta monta kertaa. Olen pitänyt miestäni aina paljon parempana vanhempana, kun se ei menetä hermojaan joka päivä monta kertaa lasten takia. Lisäksi olen tuntenut pistoksia pelkästään siitä, että minun on tehnyt mieli läimäyttää lasta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan järkyttynyt, kuinka voit olla helpottunut siitä, että lapsesi kärsi väkivaltaa.

En sano, etteikö jokaisella varmasti mene joskus hermot, mutta huutaminenkin on parempi kuin väkivalta. Ja huutamistakin on syytä pyytä anteeksi lapselta, kun rauhoittuu.

Vierailija
2/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpeäisin miestäni jos alentuisi tuohon.

Se, että tekisi mieli tukistaa/läimäyttää ja kuitenkin hillitsee itsensä on ihan eri asia kuin tehdä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään mulla ole edelleenkään lupa lyödä lasta.

Helpottavaa oli se, että mies paljastui yhtä heikoksi ihmiseksi kuin minäkin. Silläkin palaa pinna. En ehkä olekaan maailman surkein aikuinen, vaikka mulla hermo käryää ja tulee väkivaltaisia ajatuksia.

Huom. ajatuksia.

ap

Vierailija
4/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekaisin sä oikein olet????

Helpottavaa oli se, että mies paljastui yhtä heikoksi ihmiseksi kuin minäkin. Silläkin palaa pinna. En ehkä olekaan maailman surkein aikuinen, vaikka mulla hermo käryää ja tulee väkivaltaisia ajatuksia.

Huom. ajatuksia.

ap

Vierailija
5/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi vois olla mun kirjoittamaa.

Älä välitä näistä pyhistä ja täydellisistä, tilastojen valossa tukistajia ja läimäyttäjiä löytyy hyvin monesta kodista. Eivätkä kaikki varmasti ole huonoja vanhempia.

Vierailija
6/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi vois olla mun kirjoittamaa.

Älä välitä näistä pyhistä ja täydellisistä, tilastojen valossa tukistajia ja läimäyttäjiä löytyy hyvin monesta kodista. Eivätkä kaikki varmasti ole huonoja vanhempia.

Vierailija
7/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin sanottava, että mun mieheni on niin huono lasten kanssa, että pikemminkin saa tuntea itsensä aina pyhimykseksi (ei hakkaa tms, mutta puhuu rumasti) vaikka en sellainen kyllä ole.

Vierailija
8/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella ei sitten ole ketään turvallista aikuista, kun äiti kilahaa aina, ja nyt se ennen niin rauhallinen isäkin saattaa alkaa kiskoa hiuksia päästä. hienoa.

Vierailija
9/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että lapsilla on mielenterveysongelmia, kun vanhemmat kanvoi oman hermostumisensa lapsen pahoinpitelyksi. Minussa ei ole mitään vikaa, mutta kun lapsi on tuollainen!

Vierailija
10/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella ajattelevani samalla tavoin :) Eli että miehellä ei edelleenkään ole lupa tukistaa (huom, ei lyönyt vaan tukisti) - eikä sen puoleen äidilläkään. Mutta jos/kun itse tuntee jatkuvasti huonoa omaatuntoa kimpaantumisistaan ja ajatuksistaan(!) niin on helpottavaa huomata, ettei ehkä sittenkään ole se ainoa "huono" vanhempi!

Huom. ajatuksia.

ap

Vierailija
11/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeaa sanoa, mutta olin tavallaan helpottunut, kun mieheltä paloi tänään pinna aivan täydellisesti ja se tukisti kuopusta. Olen potenut niin huonoa omaatuntoa siitä, että poltan päreeni niin usein ja niin lähellä on ollut käsiksi käyminen monta monta kertaa. Olen pitänyt miestäni aina paljon parempana vanhempana, kun se ei menetä hermojaan joka päivä monta kertaa lasten takia. Lisäksi olen tuntenut pistoksia pelkästään siitä, että minun on tehnyt mieli läimäyttää lasta.

Vierailija
12/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vähemmän kiihtyneitä ja provosoituneita :)

Vierailija
13/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luennoitsija sanoi, että ei tarvitse säikähtää jos tekee mieli vahingoittaa omaa lasta - se kun on ihan normaalia, eikä mitenkään sairasta. Kannattaa vaan laittaa lapsi hetkeksi vaikka pinnasänkyyn (jos siis niin pieni) ja mennä itse vaikka kylppäriin ja laittaa vesihana solisemaan - se kuulemma rauhoittaa :D

Vierailija
14/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö nyt täydellisillä mammoilla itseleivottu pulla väärään kurkkuun?

On aivan ok, että ihmisellä on joskus väkivaltaisia ajatuksia, kun lapsi kiristää hermoja pahasti. Jopa tukistaminen on inhimillistä, vaikka se onkin väärin. Toki lapselta pitää pyytää anteeksi.

Paljon vaarallisempia ovat ne, jotka eivät tunnusta itselleen, että joskus tekisi mieli tukistaa tai läimäyttää.

Vierailija
15/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö nyt täydellisillä mammoilla itseleivottu pulla väärään kurkkuun?

On aivan ok, että ihmisellä on joskus väkivaltaisia ajatuksia, kun lapsi kiristää hermoja pahasti. Jopa tukistaminen on inhimillistä, vaikka se onkin väärin. Toki lapselta pitää pyytää anteeksi.

Paljon vaarallisempia ovat ne, jotka eivät tunnusta itselleen, että joskus tekisi mieli tukistaa tai läimäyttää.

Vierailija
16/22 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään nyt ole kellään lupaa lyödä lapsia sen enempää kuin ennenkään. Hyvänen aika mitä idiootteja olette.

Kyse on siitä, että olen tuntenut itseni niin huonoksi ihmiseksi, koska en pysty aina olemaan "viisas vanhempi". En aina käyttäydy kovin aikuismaisesti, todella usein en ajattele kovin aikuismaisesti. Monesti on tekemistä itseni kanssa, että saan pidettyä hermostumiseni kurissa. En minä tiedä, kuinka hyvin muilla hermo pitää, miestäni olen aina pitänyt paljon paremmin itsensä hillitsevänä ja ajatellut, että ehkä minä olen jotenkin erityisen huonohermoinen. Ja huono siinäkin mielessä, että hermo ylipäänsä alkaa kärytä. Ehkä en kuitenkaan ole, ehkä muillakin pinna on kireällä, niin kireällä että tuntuu napsahduksen olevan vain millimetrinsadasosan päässä.

Mutta ilmeisesti ainakin tällä palstalla on paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan suutu lapsilleen, jotka eivät koskaan ärsyynny lapsiinsa, jotka eivät koskaan ajattele, että peevelin kakarat painukaa kuuhun. Kunnioitan teitä tosi paljon. Itse en pysty siihen. Pointti oli: ehkä en kuitenkaan ole ainoa.

ap

Vierailija
17/22 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehes on pahoinpidellyt teidän lasta! Taidat olla joku wt-mamma. Miettisit sitä lastasi välillä.

Ei tietenkään nyt ole kellään lupaa lyödä lapsia sen enempää kuin ennenkään. Hyvänen aika mitä idiootteja olette.

Kyse on siitä, että olen tuntenut itseni niin huonoksi ihmiseksi, koska en pysty aina olemaan "viisas vanhempi". En aina käyttäydy kovin aikuismaisesti, todella usein en ajattele kovin aikuismaisesti. Monesti on tekemistä itseni kanssa, että saan pidettyä hermostumiseni kurissa. En minä tiedä, kuinka hyvin muilla hermo pitää, miestäni olen aina pitänyt paljon paremmin itsensä hillitsevänä ja ajatellut, että ehkä minä olen jotenkin erityisen huonohermoinen. Ja huono siinäkin mielessä, että hermo ylipäänsä alkaa kärytä. Ehkä en kuitenkaan ole, ehkä muillakin pinna on kireällä, niin kireällä että tuntuu napsahduksen olevan vain millimetrinsadasosan päässä.

Mutta ilmeisesti ainakin tällä palstalla on paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan suutu lapsilleen, jotka eivät koskaan ärsyynny lapsiinsa, jotka eivät koskaan ajattele, että peevelin kakarat painukaa kuuhun. Kunnioitan teitä tosi paljon. Itse en pysty siihen. Pointti oli: ehkä en kuitenkaan ole ainoa.

ap

Vierailija
18/22 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja lapsen osalta asiaa ei tarvitse käsitellä täällä. Se on käsitelty kotona.

ap

kun miehes on pahoinpidellyt teidän lasta! Taidat olla joku wt-mamma. Miettisit sitä lastasi välillä.

Vierailija
19/22 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja lapsen osalta asiaa ei tarvitse käsitellä täällä. Se on käsitelty kotona.

ap

Vierailija
20/22 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Uskon, että ap on 100 kertaa parempi äiti kuin sinä.

t. 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän