Käyttääkö joku teistä NANSON vaatteita?
Kommentit (12)
Ja ei haittaa vaikka mummosi käyttäisi samoja vaatteita :)
sopivat hyvin vartalolleni, eikä tarvitse silittää. T-paitoja on myös aluspaitoina ja muita trikoopaitoja kotioloissa.
sekä yöpaitoja. Laadukkaampia ja mukavampia tuotteita saa hakea, hakkaa jopa Marimekon nykyään.
ovat tätimäisiä ja muutenkin karmeita.
mutta anoppi ostaa usein lahjaksi. Usein annan eteenpäin omalle äidilleni mutta joitakin pitkiksiä tai muita vastaavia saatan käyttää itse.
paras mitä minulla on koskaan ollut. Muutama toimistopaita (uusi sana minulle :) on myös ja tykkään kuoseista, paulakukkaa on ja sitten se lintuhommeli en muista nimeä.
Tykkään!
Ja muuten muakaan ei haittaa yhtään, että mummosi käyttää Nansoa, hyvä maku hänellä :) Ja hyvä kun suosiss kotimaista, minäkin yritän.
Tottakai, mielelläni suosin kotimaisia vaatemerkkejä ja ikää on 30-v. Erityisesti kuviolliset, värikkäät kuosit ovat mieleeni ja tunnustan edelleen myös käyttäväni Suhosen kietaisumekkoja. Perus-Nansot (ne sellaiset joita saa edullisesti esim. Prismoista) eivät oikein iske, ne on kai suunnattukin enemmän mummo-kuluttajille...
Olen saanut lahjaksi nanson yöpaitoja ja paitoja. Pässikuvio on lempparini ja mielstäni jopa trendikäs. T-paitoja en ole pitänyt muualla kuin kotioloissa ja mökillä.
-23v-
Tosi kivoja ja trendikkäitä kuoseja (mm. paulakukka yms.). Laadukkaita materiaaleja ja suomalaista käsityötä!
En tosin minäkään niitä prismojen suosimista mallistoista välitä, mutta käyn ihan tehtaan myymälässä ostamassa suuresta valikoimasta parhaimmat päältä.
...Ja ikää mulla on 34v.
Käyttäisin enemmänkin, jos olisi varaa ostaa useammin. Laatu on erittäin hyvä, siksipä juuri. Yhden yöpaidan ja pari paitaa ja tunikaa/tunikamekkoa omistan, ja tykkään seitkytlukulaisesti retroilevista kuvioista. Olkoonkin jonkun guessi-pissiksen mielestä mummoa, hah... ;D *ei osaa enää yhtään hävetä Nansojaan tässä 45 vuoden iässä*
Toimistopaitoja, sitä kukkakuosia, yksvärisiä trikoopaitoja.
T. 36 v. äiti Espoosta