Voi itku, kaikilla kolmella lapsellani on siniset silmät, vaikka minulla on ruskeat silmät!
Olisin niin halunnut edes yhden nappisilmäisen lapsen.
Enempää lapsia en voi saada :(
Kommentit (35)
Odotan kolmatta ja kun multa on kysytty kumpaa sukupuolta toivon? niin olen vastannut että "ihan sama, mutta olis kiva saada ruskeasilmäinen lapsi"
ps. sukupuoli tiedossa, silmien väri sitten yllärinä :)
Muualla maailmassa ihannoidaan sinisiä silmiä tai vihreitäkin. Melkein kaikille eläimillä on ruskeat silmät.
Joten please yks nappisilmä meille mun lisäksi. Toisekseen sitä toivois myös mies, mutta sehän onkin normaali :)
täytyy myöntää että minäkin toivoin salaa että edes yksi lapsistani saisi ruskeat silmät kuten minulla on. Miehelläni on sellaiset (perus)siniharmaat. Esikoinen sai isänsä silmät mutta kuopus (tyttö) sai ruskeat. Lisäksi on ihan vaaleahiuksinen (kuten minäkin) joten ollaan saatu kyllä tosi paljon positiivista kommenttia :)
Toivoin kovasti että lapsellani olisi silmät, ja niinhän sillä sitten olikin! Olen onnellinen että lapsellani on toimivat silmät. Kaikillahan niitä ei ole, mutta toimivat silmät on kaikkein halutuimmat.
Täällä haukutaan ja kehutaan silmien värejä!Kuka on niin idari että mainostaa täällä vihaavansa jotain väriä?Tää keskustelu on yks järjettömimmistä mitä oon täällä ikinä nähny.Olkaa onnellisia että pennuillanne on silmät.Ja ihan vaan ennustan että oli silmät minkä väriset tahansa, lastenne tulevaisuuteen/älykkyyteen/pärjäämiseen jne se ei vaikuta.Munilleen menee jos on mennäkseen.
t.punasilmä
Täällä haukutaan ja kehutaan silmien värejä!Kuka on niin idari että mainostaa täällä vihaavansa jotain väriä?Tää keskustelu on yks järjettömimmistä mitä oon täällä ikinä nähny.Olkaa onnellisia että pennuillanne on silmät.Ja ihan vaan ennustan että oli silmät minkä väriset tahansa, lastenne tulevaisuuteen/älykkyyteen/pärjäämiseen jne se ei vaikuta.Munilleen menee jos on mennäkseen.
t.punasilmä
Oletkiin katkera kun itse olet saanut rumat punaiset silmät. Näistä asioista pitää olla lapsille avoin ja selittää kuinka vanhemmat olisi kyllä halunnut yhden kauniin ruskeasilmäisen nappisilmän, mutta täytyi tyytyä sinuun, senkin sinisilmäinen kakara. Ja että äiti ja isi yrittää houkutella vielä kerran haikaraa tuomaan sinulle ruskeasilmäisen pikkuveljen tai pikkusiskon ja jos sittenkään ei onnistu niin saat uuden isin joka osaa puhua kieliä ja jolla on kauniit ruskeat silmät.
pelastit tän ketjun!:)
t.punasilmä (mutta niin hirrrrmuisen ylpeä niistä)
ollaan ja suomessa ihannoidaan ruskeita silmiä (vaikka täällä näitä katkeria harmaasilmiä piisaa jotka muka vihaa ruskeita) koska ruskeat on täällä harvinaiset, mitä väliä että afrikassa niitä on monella ,siellä tietysti tykätään sinisistä kun siellä ne on harvinaisia. Harva meistä sinne kuitenkaan muuttaa. Mulla on ruskeat vaikka ei vanhemmilla ole eikä yhdelläkään lapsistani. Sekin on mahdollista. Mielestäni olisin ruma jos mulla olis siniset silmät koska nää ruskeat sopii mulle. Jollekkin vaalealle taas sopii siniset.
oman lapseni silmät muuttuivat ruskeiksi vasta reilu 2-vuotiaana. Ja voin sanoa, että on kiva, kun lapsi peri saman silmien värin kuin minä...meillä ruskea väri on periytynyt 1 lapsi/sukupolvi... eli sisaruksilla muun väriset silmät joka sukupolvessa.
ja omat silmäni eivät ole kauniit.
t. ruskeasilmäinen suomalainen
Itse inhoon yli kaiken ruskeita silmiä.
Oon super tyytyväinen että kaikilla
lapsillani on siniset silmät.
Ja siltikin voi tulla niin paha mieli tällasesta... :(
t. ruskeasilmäisen äiti, jonka lapsen vaaleanruskeisiin hiuksiin ne silmät sopii ihanasti
olen taas niin eri mieltä!! RUSKEAT SILMÄT ovat niin kauniit JA SUOMESSA harvinaisemmat!
Olen onnekas kun olen ainoa perheemme lapsista, joka SAI ruskeat silmät. Sinisiä silmiä tulee vastaan joka kulmassa!
Ps. toivon että lapsillani on myös ruskeat. VAIKKA se ei mitään vaikutakkaan elämän kehitykseen, muistakaas se.
T.RUSKEAsilmäinen
Kaikilla lapsilla olil pieninä siniset, mutta keskimmäisellä muuttuivat 5-vuotiaan vihreiksi.
Ero tuli kun mies petti ja vaikka itsekin toivon nappisilmiä, olen nyt onnellinen, ettei heillä ole muistuttumassa hänestä. Koiralla tosin on ruskeat silmät:)