Voi itku, kaikilla kolmella lapsellani on siniset silmät, vaikka minulla on ruskeat silmät!
Olisin niin halunnut edes yhden nappisilmäisen lapsen.
Enempää lapsia en voi saada :(
Kommentit (35)
kauniiksi usein kehutut isot orvokinsiniset silmät...3 lasta ja kaikilla mun silmät onneksi.
lapsena oli ihan siniset, ja nyt 28vuotiaana ruskeat. Että näin..
Toisella siniset, toisella sinivihreät. Olisin toivonut jommalle kummalle näitä suklaanruskeita silmiä, jotka itselläni on.
Mulla on ruskeat silmät ja miehellä siniset niin toinen lapsi on ruskeasilmäinen ja toinen sinisilmäinen.
Ystävälläni on myös ruskeat silmät ja kummallekaan lapselle ei tullut ruskeita.
on niinkin harvinaisen väriset silmät kuin siniset. Ruskeasilmäisiä on maapallo pullollaan.
...mutta ajattele positiivisesti; siniset silmät ovat kauniimmat :)
erottuvat joukosta tulevassa maailmassa mikä pn pullollaan ruskeasilmätaviksia...
että minusta siniset tai vihreät silmät ovat monesti kauniimmat kuin ruskeat...
mut oikeasti silmien kauneus on jotain ihan muuta kuin väri vaikka joskus olen suorastaan kadehtinut jotain kosmetiikkamainosten naisia joilla ihanat siniset tai vihreät silmät.
Siniset silmät häviää pikkuhiljaa
etenkin kun suomeen toivotetaan
tervetulleeksi aina vaan lisää
kulttuurin rikastuttajia!!
Ruskeita silmiä on maailma pullollaan
Toisin on sinisten alita.
Itse inhoon yli kaiken ruskeita silmiä.
Oon super tyytyväinen että kaikilla
lapsillani on siniset silmät.
Ovatko ruskeat silmät muka oikeasti yleisimmät Suomessa? Ei kyllä uskois.
Itsellä tosi tummat siniset,kahdella isommalla saman väriset,kolmannella taivaan siniset silmät.Nuorimmalla ihanat ruskeat silmät,kaikki kauniita kuin enkelit,siihen päälle pitkät tummat ripset jokaisella lapsella
olen aina tykännyt ruskeista nappisilmistä.... mutta kun minä harmaansinisilmäinen löysin sinisilmäisen mieheni, niin se oli menoa. Nyt kun meillä on sinisilmäine lapsi niin onkin ihan kiva että on jatkanut katoavaa luonnonvaraa yhden sukupolven eteenpäin!
ja myös kaikkein harvinaisimmat. Sinisilmäisten määrä vähenee koko ajan.
Itse epäonnekseni sain vihreänruskeat silmät. Olen iloinen että kahdella lapsellani on kirkkaansiniset silmät. :)
Maailmanlaajuisesti vihreät silmät on harvinaisimmat. Suomessa siniset ja siniharmaat silmät on selvästi yleisemmät kuin ruskeat tai vihreät silmät.
harmittaa muakin, että kummallakaan lapsellani ei ole ruskeat silmät.