Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet vastatkaa suurin vagina jonka...

Vierailija
07.01.2011 |

Miehet vastatkaa suurin vagina jonka olette kohdanneet.

Ella 23

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna -86 hukkasin kottikärryni ja muutaman säkin betonia yhden naisen vaginaan. Etsin niitä pari päivää, mutten onnistunut löytämään. Sitä sanoisin suurimmaksi.

Kalervo 63v

Vierailija
22/28 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vltava

Vltava on Prahan läpi virtaava joki. On siis itse emätin ollut ISO, jos pelkkä virtsaputkikin on tuota luokkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin yhtä mukavan näköistä lypsylehmää. Oli väljää. Voi kristus.

Sepukka 63

Vierailija
24/28 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väljä tuntuu kummalta.  Peniksen varressa ei miltään, sen päässä hieman. Painoin itseäni aukon toista reunaa vasten jotta saisin enemmän kontaktia. Kuivuus ei vaivannut, sillä lakanoissa oli suuri läikkä.

Vierailija
25/28 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva nettituttavuus, joka ei selvästi tykännyt pelkästä naimisesta (vaikka pillu tuntui tavalliselta), pyysi työntämään nyrkin sisään niin, että rystyset menivät edellä ja käsi oli oikeasti nyrkissä. Ilman liukkaria.

Kunnon nyrkitystä naisen orkkuun asti.

Kokemus jäi kyllä mieleen : )

Vierailija
26/28 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli sellainen pillu että otti ilmaa helposti sisälleen jolloin mulkun juuressa oli ainut puristus, eli pillun suulla. Loput mulkusta pyöri pillussa ympäri ämpäri ja hakkasi pitkin seiniä. Ulosvedettäessä aina hirveä pörinä kun ilmat poistui. Ihan kuin ilmapalloa olisi pannut. Ilman ilmaa ihan kiva pillu.

Vierailija
27/28 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tuossa eräskin joka tuntui jäähallilta. Reunoja ei tuntunut missään mutta kylmää oli.

Vierailija
28/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut elämäni aikana usean eri maan naisia ja olen ihmetellyt, että miksi ihmeessä juuri suomalaisnaiset on olleet kaikkein löysävärkkisimpiä. Onko ne geenit vaan niin huonot vai mistä johtunee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi