Miehet vastatkaa suurin vagina jonka...
Miehet vastatkaa suurin vagina jonka olette kohdanneet.
Ella 23
Kommentit (28)
Vltava
Vltava on Prahan läpi virtaava joki. On siis itse emätin ollut ISO, jos pelkkä virtsaputkikin on tuota luokkaa!
Nussin yhtä mukavan näköistä lypsylehmää. Oli väljää. Voi kristus.
Sepukka 63
Se väljä tuntuu kummalta. Peniksen varressa ei miltään, sen päässä hieman. Painoin itseäni aukon toista reunaa vasten jotta saisin enemmän kontaktia. Kuivuus ei vaivannut, sillä lakanoissa oli suuri läikkä.
Naimisissa oleva nettituttavuus, joka ei selvästi tykännyt pelkästä naimisesta (vaikka pillu tuntui tavalliselta), pyysi työntämään nyrkin sisään niin, että rystyset menivät edellä ja käsi oli oikeasti nyrkissä. Ilman liukkaria.
Kunnon nyrkitystä naisen orkkuun asti.
Kokemus jäi kyllä mieleen : )
Mun exällä oli sellainen pillu että otti ilmaa helposti sisälleen jolloin mulkun juuressa oli ainut puristus, eli pillun suulla. Loput mulkusta pyöri pillussa ympäri ämpäri ja hakkasi pitkin seiniä. Ulosvedettäessä aina hirveä pörinä kun ilmat poistui. Ihan kuin ilmapalloa olisi pannut. Ilman ilmaa ihan kiva pillu.
Olipa tuossa eräskin joka tuntui jäähallilta. Reunoja ei tuntunut missään mutta kylmää oli.
Olen pannut elämäni aikana usean eri maan naisia ja olen ihmetellyt, että miksi ihmeessä juuri suomalaisnaiset on olleet kaikkein löysävärkkisimpiä. Onko ne geenit vaan niin huonot vai mistä johtunee.
vuonna -86 hukkasin kottikärryni ja muutaman säkin betonia yhden naisen vaginaan. Etsin niitä pari päivää, mutten onnistunut löytämään. Sitä sanoisin suurimmaksi.
Kalervo 63v