Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG tota etupylly nimeä, mistä se oikeen tulee!!!

Vierailija
07.01.2011 |

Pylly, peppu, takamus, takapuoli ovat takana ja sitte edessä on

pimpsa tai pimppi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa aivoon tollainen sievistely. Tekevät äidit taas kerran oikein karhunpalveluksen tytöilleen. Varmaan kuukautisetkin on joku auringonpaiste ja valkovuoto sitten kuunsilta.

Vierailija
2/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV palstalla provon josta nimi on lähtöisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt olen 38v ja koko ikäni olen puhunut etupyllystä. Eli ei ole mikään uusi keksintö.

Ei kenenkään kannata ottaa kunniaa siitä sanasta, voi olla vaikka kuinka vanha.

Vierailija
4/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt olen 38v ja koko ikäni olen puhunut etupyllystä. Eli ei ole mikään uusi keksintö.

vitussa et voi puhua vitusta tai pimpistä vaan käytät tuollaista naurettavaa kiertoilmaisua?

Vierailija
5/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä etu- vai takapyllyyn? Mites kun selitätte lapsillenne lisääntymistä, niin sanotteko,että sitten isä laittaa vauvansiemeniä äidin etupyllyyn? Ja jos isä on homo, niin sitten kelpaa ihan miehen takapyllykin?

Vierailija
6/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytöillä on etupylly, niin mikäs pojilla on? Alanenä? Alasormi? Ylävarvas?

Vierailija
7/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä etupylly- ja pissapylly-nimitykset kuuluvat ihan yleisesti siveistelevien, vanhoillisten ja seksuaalisesti ahdistuneiden naisten sanavarastoon.

Vierailija
8/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt olis pissapyllyä tarjolla... : I

Vierailija
9/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun "tuttusi Kuopiosta" ole nyt tämän jutun takana, vaikka jokaikiseen avaukseen jaksatkin tästä idolistasi kirjoittaa.

Vierailija
10/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sanoja käyttävät alentavat omaa sukupuoltaan.

Kuulin tässä yksipäivä tuttuni kysyvän tyttäreltään että "muistithan pyyhkiä etupyllyn?".. Ei muuten meidän tytär mene siellä käymään enää, en halua että oppii tuon sanan.

Ja niille jotka mussuttavat että olen tosikko, niin tässä asiassa vähän joo.

Itse en halua että omaa emätintä/vaginaa (pimppiä, siksi sitä meillä sanotaan) verrataan anukseeni.

Vierailija
11/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluumin sanon etupylly.

Vierailija
12/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viaton sana aiheuttaa suurta ahdistusta, vihaa, raivoa ja ties mitä. Ollaan jopa valmiita katkomaan lapsen kaverisuhteetkin sen takia. Onpas kummallista. Mitä vikaa on etupyllyssä? Se on ihan normaali, neutraali sana.

Vierailija
13/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstalla on liki 4 vuoden takaa (4)

Vierailija
14/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä AV:lal huvittamaan toisia, mutta jos se on oikeesti käytössä aikauilla ihmisillä noon hohhoijaa.....

No käyttää eräskin tuntemani alemman luokan mamma sanaa "härveli" Että silleen.....

Vierailija
15/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viaton sana aiheuttaa suurta ahdistusta, vihaa, raivoa ja ties mitä. Ollaan jopa valmiita katkomaan lapsen kaverisuhteetkin sen takia. Onpas kummallista. Mitä vikaa on etupyllyssä? Se on ihan normaali, neutraali sana.

Haluatko että omia sukupuolielimiäsiä verrataan ahteriisi? Olisi varmaan tosi eroottista jos miehesi kesken seksin tokaisisi että oi kun sulla on kuuma etupylly!

Sinua voi varmaan myös kutsua kodinkoneeksi tai vauvantekokoneeksi, viattomiahan nuokin ovat...

Etupylly on naisen sukupuolielimiä halventava sana. Samoin yllä mainitut vittu ja värkki. Tuhero kuuluu samaan sarjaan.

P.S Ei meillä kaverisuhteita katkaistu. Tyttö ei vaan enää saa mennä yöksi tuonne. En halua että häntä halvennetaan noin.

Vierailija
16/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkovuoto=serkku laittoi sähköpostia.

Ottaa aivoon tollainen sievistely. Tekevät äidit taas kerran oikein karhunpalveluksen tytöilleen. Varmaan kuukautisetkin on joku auringonpaiste ja valkovuoto sitten kuunsilta.

Vierailija
17/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä vois lapselle sanoa, äiti pyyhki i nyt vitun. mieluumin sanon etupylly.

vittuhan se onkin etupyllyn ainoa oikea vastine...

Vierailija
19/20 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6515541.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6515541.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6515541.jpg</a&gt;

No nyt sekin tuli sitten todistetuksi, etupylly voi olla olemassa!

Vierailija
20/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstalla on liki 4 vuoden takaa (4)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän