Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen pyytää miestä olemaan ottamatta yhteyttä ja hän ottaa silti yhteyttä

Vierailija
03.09.2023 |

Miksi? Jos olisit mies niin miksi tekisit näin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee kepillä jäätä. Et vastaa. Blokkaa.

Vierailija
2/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, onko nainen tosissaan, leikkii vain vaikeasti saavutettavaa, kuten elokuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sillä hetkellä kun hän ottaa yhteyttä että "Kielsit minua ottamasta yhteyttä, miksi otat itse yhteyttä, eikö se koskekaan sinua? Ja en voi vastata viestiin, jos minua on kielletty viestimästä, ellet pura kieltoa silloin."

Vierailija
4/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sillä hetkellä kun hän ottaa yhteyttä että "Kielsit minua ottamasta yhteyttä, miksi otat itse yhteyttä, eikö se koskekaan sinua? Ja en voi vastata viestiin, jos minua on kielletty viestimästä, ellet pura kieltoa silloin."

Niin mitä?

Vierailija
5/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kenelle sanoisit mitä? Ja kyllä, kielto koskee vain toista osapuolta. Niin ne kotiovetkin toimii että niillä jotka asuu sisällä on avain millä pääsee sisään ja ulos, muilla ei ole.

Vierailija
6/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ottaa kontrollin tilanteesta ehkä?

Vierailija
7/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pimpsaa

Vierailija
8/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osapuolten sukupuolet eivät vaikuta asiaan. Vainoaja vainoaa, koska on kusipää ja/tai mieleltään sairas.

Vierailija
9/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta niin juuri sitä mitä sanottiin.

Älä vastaa ja laita estot jos et halua että ottaa yhteyttä.

Vierailija
10/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on mies joka lähestyy kaverina, vaikka olen sanonut etten halua olla hänen kaverinsa.

En halua olla hänen kanssaan ollenkaan tekemisissä, koska olimme kerran harrastusporukan matkalla ja humalassa tunnustin hänelle tunteitani ja lähdin melkein samaan hyttiin. Kadun sitä kaikkea, onneksi mitään ei tapahtunut.

En ole valmis pettämään enkä jatkamaan ystävyyttä (tähän ei ole tarvetta koska emme tapaa enää), mutta hän itsepintaisesti jatkaa soittamista. Ap

Vierailija
11/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi homma kesken.

Vierailija
12/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pillua

Vierailija
13/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoo usein päinvastaista mitä haluaa.

Vierailija
14/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on mies joka lähestyy kaverina, vaikka olen sanonut etten halua olla hänen kaverinsa.

En halua olla hänen kanssaan ollenkaan tekemisissä, koska olimme kerran harrastusporukan matkalla ja humalassa tunnustin hänelle tunteitani ja lähdin melkein samaan hyttiin. Kadun sitä kaikkea, onneksi mitään ei tapahtunut.

En ole valmis pettämään enkä jatkamaan ystävyyttä (tähän ei ole tarvetta koska emme tapaa enää), mutta hän itsepintaisesti jatkaa soittamista. Ap

No älä vastaa. Laita numero estoon. Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
15/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat olla vaikeasti tavoitettavia. Jos miehet tekisivät aina niin kuin naiset sanovat, niin ihmisrotu olisi sammunut kauan sitten.

Vierailija
16/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin?

Vierailija
17/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika törkeää sanoa noin, älä enää ota yhteyttä. Jos joku sanoisi noin, en varmaan enää haluaisi olla sen kanssa tekemisissä. -Nainen

Vierailija
18/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät holhoojaasi laittamaan estot puhelimeen . Kerrot hoitajillesi, ettet halua tämän henkilön ottavan yhteyttä jne. Kehitysvammaisillakin on oikeus rauhalliseen elämään.

Vierailija
19/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin?

Kyllä on. Etkö ole katsonut elokuvia?

Vierailija
20/25 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää, onko nainen tosissaan, leikkii vain vaikeasti saavutettavaa, kuten elokuvissa.

Siksipä paskat naisista, vedä käteen. Naiset voivat painua pelaamaan pelejään helvettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän