Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on tipattomalla tammikuulla?

Vierailija
07.01.2011 |

Mikä on sinun syysi että olet?

Itse olen ja lähinnä syy on kai ne kalorit joita huomaamattomasti siinä mukana tulee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä nenänvalkaisuviikot on juoppoja varten.

Vierailija
2/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään nenänvalkaisusta ei meillä ole kyse, koska määrät on kuitenkin niin pieniä.

Pienien määrien takia en ole aikaisemmin tipatonta ajatellutkaan, mutta viime vuonna tuli mieleen, että jos se onkin vain veruke sille, ettei pystykään.

Olihan se sitten kokeiltava. Oli niin hyvä kokemus, että nyt uudestaan. ;o) Mies oli toukokuulle saakka tipattomalla tammikuulla. Mulla oli yksi lankeamus työbileitten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarvetta sellaiselle kun en koskaan juopottele yhtä siideriä/olutta enempää :) Ei vähäisestä alkoholinkäytöstä pääse liikaa kaloreitakaan kertymään.

Vierailija
4/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapana mulla ja miehelläni. Tykkään juoda punaviiniä ja esim. joululoman aikaan sitä kuluu pari lasillista illassa. Normaalisti arkisin en käytä ja viikonloppuisinkin hyvin hillitysti

Haluan tipattomalla varmistaa että harmittomasta nautintotavasta ei tule vaarallista riippuvuutta. Ja tietyllä tavalla saada syvyyttä ja vaihtelua elämään -maistuu punaviinikin taas tauon jälkeen tosi hyvälle.

Vierailija
5/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti alkoholin suurkuluttaja. Mitäs siihen sanotte?

En pidä edes tipatonta viikkoa. No mulla ei ole lapsiakaan, ja tulen tänne palstalle ihan viihteen vuoksi.

En halua sädekehää vaan ryyppään avoimesti kun siltä tuntuu.

Vierailija
6/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska alkoi viini maistumaan hieman liikaa tosta loppuvuodesta.

Ihan rehellisesti sanottuna.

Ja aiomme jatkaa tipattomalla myös tammikuun jälkeen.

Vierailija
7/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pidän varsin todennäköisenä, että en juo tammikuun aikana yhtään alkoholia, koska mulla saattaa helposti mennä useampikin kuukausi, etten ota tippaakaan. Absolutisti en ole, mutta aika harvoin juon, ja silloinkin yleensä max. 3-4 annosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi