G. Valahtaako rintasi kainaloihin kun meet makuuasentoon?
mieheni inhoaa isoja rintoja juuri siksi, ei ole kuulemma kovin kaunista..
Kommentit (21)
mulla ei ole rintoja ollenkaan makuuasennossa. Vain raskausarpien raidoittamaa löysää ihoa rintarangan päällä.
Mieluummin ottasinkin vähän lihaa tuohon alueelle, mutta kaikki lihominen tarttuu reisiin.
ovat niin mitättömät. Selällään köllötellessä rintoja ei huomaisi olevankaan.
vaan söpösti nököttää siinä.
HUOM: Jos imetyksen aikana puristelee maitoa rinnoista, tuhoutuu herkkä rintakudos iäksi ja siitä johtuu rintojen roikkuminen yms.
ovat niin mitättömät. Selällään köllötellessä rintoja ei huomaisi olevankaan.
HUOM: Jos imetyksen aikana puristelee maitoa rinnoista, tuhoutuu herkkä rintakudos iäksi ja siitä johtuu rintojen roikkuminen yms.
Voin mielessäni kuvitella kaksi söpöä melonia nököttämässä rintakehän päällä kuin tarjottimella. Voi itku, kun menin puristeleen maitoa rinnoista.
[/i
Älkää siis puristelko. Ja pitäkää todella tukevia liivejä! Myös juoksu on paha rinnoille, jos niitä ei ole tuettu tod hyvillä urheiluliiveillä.
t. tietoa on eikä roiku ;)
[/quote]
Älkää siis puristelko. Ja pitäkää todella tukevia liivejä! Myös juoksu on paha rinnoille, jos niitä ei ole tuettu tod hyvillä urheiluliiveillä.
t. tietoa on eikä roiku ;)
[/quote]
minä ainakaan koskaan nähnyt enkä kuullut.
Ja pidetään liivejä, pidän yötä päivää, on urheiluliivit.
Ja mikään puristelu ei kyllä rintoja pilaa,
vai onko ne mieheltäsi kielletty alue :))
Niistä saa mukavan ja näppärän niskatuen aina yöksi.
mutta toki sivulle. Vain silikoni D töröttää pystyssä, imetykseen käytetyt luomut ei :)
Hyvin on tykätty :),
mutta makuasioista turha kiistellä
mutta kun ovat pienehköt, niin eivät ihan kainaloihin asti mene. Maan vetovoima sen saa aikaiseksi.
Ihmeellinen mies, kun tuolla lailla tissejä haukkuu.
mutta nyt imettäessä kyllä. D kuppi.
Liivit pitää ne hyvin ojennuksessa.
sinnepäin ne valuu tai leviää siihen rinnan päälle, koko 80 F..kyllä ne kuulemma vieläkin on seksikkäät, varsinkin rintaliiveissä(minun mielipide) =)
ei todellakaan, ei ole tullut edes mieleen etta noinkin voisi kayda. ;-)
G-kuppi ei pysy hollillaan ilman liivejä, jos rinnat ovat aidot.
Onpas miehesi pinnallinen.
mutta toki sivulle. Vain silikoni D töröttää pystyssä, imetykseen käytetyt luomut ei :) Hyvin on tykätty :), mutta makuasioista turha kiistellä
kylla mulla ainakin kolme lasta taaperoimettaneenakin on edelleen B-kuppi eika valahda yhtikas mihinkaan.
mutta toki sivulle. Vain silikoni D töröttää pystyssä, imetykseen käytetyt luomut ei :) Hyvin on tykätty :), mutta makuasioista turha kiistellä
kylla mulla ainakin kolme lasta taaperoimettaneenakin on edelleen B-kuppi eika valahda yhtikas mihinkaan.
ja ennen lapsia jo :-). Ei nyt kainaloihin mutta aina ne on lässähtäneet, ihan nuorena tyttönäkin. Mulla on löllötissit :-D. Ikinä ei oo olleet mitkään kiinteät, c-kuppi ja rintaliivit käytössä siitä asti kun alkoivat kasvaa.