Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ihanat miehet"-ketju, mistä löysitte miehet??

Vierailija
07.01.2011 |

Mistä olette löytäneet tuollaisia yksilöitä?

T. petetty, jätetty ja yksinäinen yh

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme yhdessä töitä ja opin arvostamaan miehen tapaa suhtautua työhön, elämään, läheisiinsä.

Vierailija
2/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1990 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmekymppisiä.

Vierailija
4/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolta asunnoton, työtön, monen lapsen eronnut isä

Vierailija
6/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löysin hänet, kun oltiin 16 ja 17 vee =)"

Pistän paremmaksi, minä en ollut edes vuotta mieheni kohdatessani:D

Vierailija
7/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin ollut millään tavalla työkaveri vaan sattumalta satuttiin tapaamaan molempien työaikana minun työpaikkani julkisissa tiloissa. Siitä se sitten lähti - hänellä oli mahdollisuus hankkiutua samoihin maisemiin jatkossakin ja lopulta riitti rohkeus juttusillekin.

Vierailija
8/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ystäväpiirissä eronnut ja heistä yksi (yh) löysi uuden, ihanan työn merkeissä (ei sama työpaikka) ja toinen harrastuksen parista.

"Vanhemmiten" ei varmaan paras vaihtoehto ole baari lähteä ihanaa miestä hakemaan, mutta voihan sen sieltäkin löytää.

Ehkäpä meitin porukat on vähän arkoja (lue vanhoja) nettideittailijoita, mutta mikäs ettei...

Vierailija
9/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli onni matkassa, koska mieheni oli vain käymässä paikkakunnalla, oli tullut lakkiaisjuhliin ja päättänyt lähteä illalla kaupungille. Oman kaupungin miestarjonta vaikuttikin vähän ankealta; hyvä että tuli uutta verta kehiin! ;) Happily ever since.

Mutta kyllä niitä hyviä miehiä löytyy mitä erilaisimmista paikoista. Itse olen todennut ja kokenut, että työpaikalta voi löytyä kelpo yksilöitä (okei, voilla arveluttavaa monestakin syystä, mutta jos ei ota pomoa/alaista eikä varattua), samoin jos satut matkustamaan työsi puolesta, niin lentokenttien turvatarkastusjonoissa, loungeissa, kahviloissa ja kaupoissa tapaa monesti mielenkiintoisia, samanhenkisiä ihmisiä (no, business-ihmisiä; toki matkailijoitakin, mutta matkailijat eivät niin ahkeraan matkusta ja liikkuvat pareittain/porukoissa).

Mutta ykköspaikka on mielestäni lentokenttä! ;)

Vierailija
10/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun töissä ollaan selvin päin ja joka päivä näkee, oli rauhassa aikaa katsella, että miellyttääkö oikeasti. Liittoa kestänyt 20 vuotta ja still going strong.

Vierailija
11/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuun!

Vierailija
12/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valioyksilö

Vierailija
13/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta yhdessä, naimisissa ja 2 lasta. Toivon että olemme yhdessä niin kauan kun henki pihisee.

Vierailija
14/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityimme kumpikin sinne lähes yhtäaikaa ja suhtauduimme koko paikkaan skeptisesti ja manailimme tahoillamme mihin rahamme laitamme jne.

Tapasimme toisemme odottamatta liikoja ja tässä sitä ollaan. 2 yhteistä lasta ja avioliittovuosia takana.

Suhtaudu ennakkoluulottomasti. Minäkin 3 lapsen yh löysin elämäni rakkauden minua nuoremmasta ja lapsettomasta miehestä kun luulin että ns. kohderyhmäni olisi keski-ikäinen mies jolla ehkä on jo lapsia jne.

Oli tuo mieheni niin suloinenkin, että luulin ettei ikinä minusta voisi kiinnostua, mutta toisin kävi. =D

Onnea etsintään! Älä luovuta, äläkä tyydy yhtään vähempään kuin olet ansainnut, se oikea tulee kohdalle ihan varmasti jossain vaiheessa.

Vierailija
15/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tuuri. ihan suomi24 treffisivuilta löysimme toisemme, kävin monien kanssa treffeillä, mutta hän oli vaan niin ihana ja kunnollinen. alussa tuntui ettei voi olla tottakaan, epäilin että jotain vikaa hänessä on oltava... no nyt ollaan naimisissa ja vieläkin on ihana mies, tottakai niitä huonoja puoliakin on muttei liikaa...

Vierailija
16/25 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt yhteiseloa 10 vuotta ja häät ensi kesänä :)

Vierailija
17/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetty ja jätetty yh minäkin olin ennen sitä.

Vierailija
18/25 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli tosin silloin 18v/20v.

Nyt ollaan oltu yhdessä 16 vuotta, joista 12 vuotta naimissa. 2 lasta.

Vierailija
19/25 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erään järjestön lähettämänä.

En olisi ikinä uskonut että siinä se mun tuleva mies on, kun hän asteli sisään ja istuutui pöydän nurkalle.

Katsoin häntä salaa että vov mikä komistus. Sitten kun keskustelimma huomasin kuinka hyväsydäminen ja auttamishaluinen hän on. Nyt yhdessä 7 vuotta, ja kaikki on mennyt loistavasti, rakastan häntä enemmän kuin koskaan.

Vierailija
20/25 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä se sitten lähti.. Oli vielä nuorempi ja lapseton, eli kannattaa olla ennakkoluuloton puolin ja toisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan