Miksi Islamin hyvät puolet ketju poistettiin?
Voi voi tätä palstaa, sananvapauden ja keskustelun kehto. Voisiko moderaattori lukea viestit ennen kuin poistelee viestejä? Nyt joku täystollo islamisti ilmiantaa jokaisen viestin, joka ei kohtaa hänen arvomaailmansa ja uskontonsa kanssa. Huoh!
Kommentit (44)
Kun lukee tämän palstan persu-juttuja/provoja, pelottaa pelkkä ajatuskin, että sellaiset putkiaivoiset pääsisivät päättämään koko maan asioista! :( Täystuho edessä..
Ja mikäpä sen tehokkaampaa vetoapua isommille puolueille kuin levittää persuista tällaista kuvaa, joka on vieläpä uskottava. Kukaan ei usko jos joku rupeaa esittäytymään tällaisena keskustalaisena kuin nään persut esittäytyy täällä.
islamista näin ajattelevat ovat persuja? Sinä siis haukut muita yleistämisestä, just.
rasisti ihan selkeästi tekeytyi muslimiksi ja kirjoitti muka muslimin suulla ja mun mielestä tollanen on melkoisen törkeää... Tekis melkein mieli laittaa vahinko kiertämään ja perustaa pari rasisistipersu- alter egoa, jotka levittäisivät persuuden ihanuutta erinnäisillä suosituilla palstoilla ;). Mutta mahtaakohan sellainen olla laillista? Materiaalin viesteihin saisin tämän palstan rasistien kirjoituksia matkimalla ja parhaita paloja mukailemalla.
Luuletteko oikeasti, että islamin vastustajat ovat persuja. Voin kertoa, että en äänestä persuja eikä miehenikään, mutta islamia vastustamme henkeen ja vereen kuten muitakin ääriliikkeitä. Näin on asia monessa taloudessa, joten tuo persu-huutelu on ihan hölmöä.
Luuletteko oikeasti, että islamin vastustajat ovat persuja. Voin kertoa, että en äänestä persuja eikä miehenikään, mutta islamia vastustamme henkeen ja vereen kuten muitakin ääriliikkeitä. Näin on asia monessa taloudessa, joten tuo persu-huutelu on ihan hölmöä.
muitakin ääriliikkeitä kuten kristittyjä, juutalaisia, buddhalaisia jne?! Entä ateistit?
Vastutta varmasti myös sitten
muitakin ääriliikkeitä kuten kristittyjä, juutalaisia, buddhalaisia jne?! Entä ateistit?
Luuletteko oikeasti, että islamin vastustajat ovat persuja.
alkoi persuilu ja rasismi tasan samana päivänä ja näiden kahden yhteyden ovat itse rasistitkin tuoneet ilmi vähän väliä.
Luuletteko oikeasti, että islamin vastustajat ovat persuja.
alkoi persuilu ja rasismi tasan samana päivänä ja näiden kahden yhteyden ovat itse rasistitkin tuoneet ilmi vähän väliä.
Ihan hölynpölyä koko juttu.
Ihan hölynpölyä koko juttu.
Kiihkeää melomista taaksepäin :D.
jos kaikki maailman muslimit ovat onnettoman lapsellisen persupropagandan mukaan potentiaalisia terroristeja, vaimonhakkaajia, pedofiilejä, alikoulutettuja jne jne, miksi minä itse olen kokenut toisin?
Toki voihan olla, että en tunne yhtä monta muslimia kuin joku mäntsäläläinen wannabe-skini-persu. Oma kokemukseni on rajoittunut vain siihen, että:
a) olen opettanut 2000 muslimia
b) vieraillut sadoissa muslimperheissä useassa eri maassa (joista 80% naiset eivät edes käytä huivia)
c) juonut viinaa satojen muslimimiesten JA naisten kanssa
d) asunut 8 vuotta muslimimaassa
e) avioitunut musliminaisen kanssa
Mikään ylläolevista luvuista ei ole liioiteltu, en ole 25-vee räkänokka ja olen matkustellut ympäriinsä ja asunut useassa maassa.
Yksikään tuntemani muslimi ei ole pedofiili, vaimonhakkaaja, rikollinen tai vihaa kristittyjä. Sanottakoon, että tunnen myös todella syvästi uskonnollisia muslimejaa maallisten lisäksi. Tunnen myös paljon huonosti koulutettuja muslimeja. Radikaalimmatkin muslimit ovat minut kutsuneet kotiinsa "kristittynä uskonveljenä". Lista on loputon. Olen myös keskustellut usean imaamin kanssa. KAIKKI tapaavani muslimit tuomitsevat jyrkästi radikaalimuslimien pienen vähemmistön suorittamat terroriteot, kuten myös pedofilian ja naisten pahoinpitel
Minusta tuntuu, että monen suomalaisen mamuvihaajan ongelma on yksinkertainen: median valikoiva seuraaminen yhdistettynä muukalaisennakkoluuloisuuteen ja siihen, että omakohtaisia kokemuksia muslimeista ei juuri ole. Kuitenkin vuonna 2010 Euroopan kaikista terroriteoista 99.6% oli ei-muslimien tekemiä (USA:ssa 94.5%) ja sama linja on ollut edeltävät 10 vuotta Interpolin tilastojen mukaan. Toisekseen radikaali-islam on politiikkaa, johon tarkoituksella jotkut (kuten Bin Laden)sotkevat uskonnon mukaan. Kyse on tiettyjen ryhmien valtaanpyrkimyksestä, ei maailman muuttamisesta islamistiseksi.
Voisiko lopultakin se perimmäinen kouvolalainen kapakkauhoaja tajuta, että:
a) Suomessa majailevat somalit eivät edusta maailman kaikkia muslimeja ja heistäkin pieni osa on rikollisia
b) suurin osa maailman muslimeista on rauhaa rakastavia ja heistä varsin iso osa elää varsin maallista elämää - ihan samanlaista kuin Jukka-Pekka tai Pirkko-Marita Mikkelissä
c) tappaminen ja terrorismi on kielletty islamissa, kuten on itsemurhakin (vrt. suicide bombing) ja niistä joutuu islamin oppien mukaan helvettiin
d) muslimit itse kärsivät eniten radikaaliryhmistä ja KAIKKI maailman muslimimaat taistelevat näitä ryhmiä vastaan - usein länsimaiden avustuksella
e) tyttöjen ympärileikkaus on kielletty lähes kaikissa muslimimaissa lailla ja sillä ei ole mitään tekemistä islamin kanssa (myös kristityt sortuvat samaan perinteeseen tietyissä Afrikan maissa)
f) naisten ja lasten pahoinpitely on kielletty suurimmassa osassa muslimimaita
g) suurimmassa osassa muslimimaita avioliittoon saa astua vasta 18 -vuotta täytettyään ja pedofiliasta rapsahtaa pitkä vankeustuomio - jopa kuolemantuomio joissakin maissa
Suurin osa muslimiradikalismista liittyy huonoon koulutukseen, köyhyyteen, jonka piirissä eläviä radikaaliryhmät pyrkivät rekrytoimaan. Juuri siitä syystä länsimaiden pitää tukea muslimimaiden hallituksia niiden taistelussa radikaaliryhmiä vastaan.
ja kommentoida sitä?
Ja ei, en halua vastausta "en nyt ala katsomaan, mutta voin kommentoida".
ja kommentoida sitä?
Ja ei, en halua vastausta "en nyt ala katsomaan, mutta voin kommentoida".
lukea viestisi yläpuolella olevaa kirjoitusta?! Voisi olla hyvin opettavaista sinullekin!
ja kommentoida sitä? Ja ei, en halua vastausta "en nyt ala katsomaan, mutta voin kommentoida".
mutta onhan se tiedossa, että briteissä on kamalia fundamentalistisoluja, ei siinä ole mitään uutta. Mutta se on vain asian toinen puoli. Sitten on se puoli, jossa muslimi nainen selittää Ruotsin terroriteon jälkeen leuka väristen että just tätä me tultiin Ruotsiin pakoon sieltä omasta maasta! Tämän palstan muslimikirjoittelu on niin irvokasta! Tekiksi tosiaan hyvää sulle lukea tuon pitkä kirjoitus tuossa yllä, vähän perspektiiviä.
T: suomen kielen opettaja, joka myös ollut tekemässä lukuisten muslimien kanssa ja jakaa kaikki ajatuksesi täydellisesti kanssasi
Minä en sanonut, että kaikki muslimit sitä tai tätä. Sanoin nimenomaan, että onneksi suurinosa muslimeista ei toimi kuten nämä HULLUT opettavat.
Silti tällainen liikehdintä on mielestäni huolestuttavaa ja siihen tulee kiinnittää huomiota. Aivan kuten kristittyjenkin ogelmiin ja pedofiliatapauksiin. Pelottavaa mielestäni tässä islamistien opetuksessa on se, että tätä pedofiliaa nimenomaan suositellaan ja opetetaan nuorille. Tällaista suuntausta en ole vielä muissa isoissa uskonnoissa havainnut.
Minä en ole "kauhanheiluttelija Kouvolan kuppilasta", kuten edellä viitattiin. Olen teologi Helsingistä. Kiitos sinullekin nimittelystä.
Pelottavaa mielestäni tässä islamistien opetuksessa on se, että tätä pedofiliaa nimenomaan suositellaan ja opetetaan nuorille.
Puhun islamisteista, se on eri asia kuin muslimi. Islamistit ovat juuri näitä ääriliikehtijöitä, joita on syytäkin pelätä, aivan kuten se muslimi nainenkin pelkäsi siellä Tukholmassa.
Minulla on yliopisto-opintoja islamista, proffana ollut Jaakko Hämeen-Anttila, joten en nyt ihan kylmiltäni heittele näitä kommenttejani.
T: Se sama teologi
aivopestyjä, että harvoin terve järki enää auttaa. Varsinkaan jos sitä yritetään tuputtaa vihollisen leiristä.
Mielestäni on hiukan naivia kuvitella, että jos länsimaista lähetämme rahaa ja tukea islamisteille, he parantuvat ja muuttuvat ystäviksemme.
Onhan se jo nähty, että esim useat somalit lähettävät täällä saamaansa tukirahaa kotimaahansa ja sillä rahalla yläpidetään terrorisoluja ja sotia.
Vaikea, vaikea kysymys.
mutta sitä rahaa ja tukea ei saakaan kanavoida islamisteille vaan maiden hallituksille, jos taistelevat islamismia vastaan. Jos maassa on islamistihallitus, niin rahahanat kiinni!
"Ääri-islamilaisen al-Shabaab-liikkeen tiedetään olevan vastuussa useista ulkomailla sattuneista terrori-iskuista."
Ääri-islamilaisuus rantautuu myös Pohjoismaihin
Tämäkään ei kai koske Suomea?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Le...360209181.html
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...49460_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...42752_uu.shtml
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/L.../1135262806324
¬¬Islamin Aikapommi
http://aikapommi.wordpress.com/
Suomen somaleilla on yhteys al-Shaabaab terroristijärjestöön.
Toveri P. Hallbergin (KHO:n presidentti) suosiollisella avustuksella Bagdadin irakilaisilla on myönnetty vapaa pääsy tänne. Onko oletettavissa, että al-Qaida terroristijärjestö rantautuu Suomeen? Vai onko jo merkkejä niistäkin yhteyksistä.
Afgaaneilla on ollut vapaa pääsy Suomeen. Miten on, Talebanin terroristijärjestö, onko jo Suomessa?
A. Thors, Suomi on tulossa todella monikulttuuriseksi maaksi.
Oikeusministeri T. Brax (VIHREÄ, stalinisti) saattakaa pikimmiten sensuurilaki voimaan, että rasismin vastaiset kirjoitukset ja totuuden esille tuomiset loppuvat.
Koska Somaliasta tulevien taustoja ei voida tarkistaa, ja annettuihin tietoihinkaan ei ole luottamista, ei Somaliasta tuleville pitäisi myöntää turvapaikkoja lainkaan Suomeen ja perheiden yhdistäminenkin olisi lopetettava sekavien sukulaissuhteiden takia.
En halua että tänne pesiytyy terroristisoluja, kansalaisia on suojeltava terrorismin uhilta.
Maassa jossa yleisesti koulutetaan terroristeja, harrastetaan merirosvousta yms. rikollista toimintaa, miksi ehdontahdoin sieltä pitäisi ottaa ihmisiä tänne, turvallisia maita on lähempänäkin, jos oikeasti tarvitsee vain turvapaikkaa.
Sitä paitsi Suomenvaltio joutuu ottamaan kokoajan enemmän velkaa ja nekin velat on joskus maksettava, en halua tänne lisää elätettäviä, sosiaalikulut ovat muutenkin jo suuret.
Holtiton turvapaikkaoikeuksien jakaminen on lopetettava ja maahanmuutto / pakolaispolitiikkaa on olennaisesti tiukennettava.
Ulkomaalainen / ulkomaalaistaustainen henkilö, joka toistuvasti syyllistyy rikoksiin on karkotettava maasta, tämä tulee halvemmaksi veronmaksajille, kuin rikollisten hyysääminen Suomessa.
Nyt joku toimittaja kyselemään päättäjiltä, kuinka näin on päässyt käymään ja aiotaanko asialla tehdä jotain.
Kun lukee tämän palstan persu-juttuja/provoja, pelottaa pelkkä ajatuskin, että sellaiset putkiaivoiset pääsisivät päättämään koko maan asioista! :( Täystuho edessä..