Miksi Islamin hyvät puolet ketju poistettiin?
Voi voi tätä palstaa, sananvapauden ja keskustelun kehto. Voisiko moderaattori lukea viestit ennen kuin poistelee viestejä? Nyt joku täystollo islamisti ilmiantaa jokaisen viestin, joka ei kohtaa hänen arvomaailmansa ja uskontonsa kanssa. Huoh!
Kommentit (44)
Onko sinulla joku aivoperäinen sairaus jos et sitä huomannut?
Muslimit on pedofiileja ja natsikorttiakin heilutetiin. Onko teillä ihmiset nupissa jokin ruuvi löysällä kun itkette jonkin tollaisen kuonan perään.
olisit laittanut vain että "listataan Islamin hyvät puolet".
se olisi riittänyt. itse yleistit siellä asioita jotka eivät liity mitenkään islamiin.
vai liittyykö esim. pedofilia ja insesti kristinuskoon? onko ne uskovaisten normaaleja tapoja?
juutalaisuus ja islam ovat sellaisia asioita, mistä yksinkertaisesti tällä palstalla ei voi asiallisesti keskustella. Vielä noin pari vuotta sitten asiallinen keskustelu saattoi onnistua, mutta nykyään ketjuihin tulee aina mukaan niitä, jotka vievät asiallisen keskustelun sivuraiteille ja käyttävät herjaavaa kieltä.
Muslimit on pedofiileja ja natsikorttiakin heilutetiin. Onko teillä ihmiset nupissa jokin ruuvi löysällä kun itkette jonkin tollaisen kuonan perään.
Niin kun Mohammed on ihan itse tuon pedofiliaperinteen aloittanut naidessaan 9-vuotiasta, joten kuuluu uskontoon ihan olennaisena osana kuten varmasti itsekin tiedät. Muslimit ovat paljon pahempia kuin natsit koskaan, he haluavat tappaa kaikki vääräuskoiset ja vallata paskauskonnollaan koko maapallon.
Harmillista, että sitä esiintyy Koraanissa ja vielä harmillisempaa, että useat oppineet pitävät sitä ihan normaalina muslimien keskuudessa.
Tännekin on monesti linkitetty chanel fourin dokumentti moskeijoista Englannissa. EI se kivaa katseltavaa ole, kun aikuiset miehet sanoo, että on ok naida vaikka vastasyntynyt ja vähän hinkkailla sieltä täältä ja että panna saa sitten 9-vuotiasta vaimoa.
Yököttävää, mutta totta ja kuuluu islamiin. Onneksi monet muslimit eivät silti toteuta tätä. On tyhmää kuitenkin väittää, etteivät nämä aisiat ole totta.
Tässä vielä linkki dokumenttiin, jonka kuvaaja on 11 kuukautta käynyt Englannissa eri moskeijoissa ja salaa kuvannut opetusta. Kyllä mulla nousee karvat pystyyn ja itsepuolustusvaisto kytkeytyy päälle. Voitte huutaa tyhmäksi, enhän minä teologian maisteri tiedä eri uskonnoista mitään.
http://video.google.com/videoplay?docid=2515587181120245843#
Olen täällä monesti pyytänyt muslimeja katsomaan tämän dokumentin ja kommentoimaan sitä minulle. EN ole saanut muuta kuin sylkeä päälleni ja huuteluja, että eivät viitsi edes katsoa moista valhetta. Jahas jahas, ei siinä sitten mitään.
kuin väitätte mamujen tekevän Suomessa. Tulette tänne ja öykkäröitte. Teille sanotaan, ettei palstakulttuuri ole tällainen, teitä bannataan, mutta te hastatatte sillä paskat ja jatkatte omaa törkykuluutturianne, jonka olette perineet jostain hommafoorumilta. Mutta niinhän se aina menee, että muissa ihmisissä ärsyttää juuri se mikä on itsessä vikana.
Harmillista, että sitä esiintyy Koraanissa ja vielä harmillisempaa, että useat oppineet pitävät sitä ihan normaalina muslimien keskuudessa.Tännekin on monesti linkitetty chanel fourin dokumentti moskeijoista Englannissa. EI se kivaa katseltavaa ole, kun aikuiset miehet sanoo, että on ok naida vaikka vastasyntynyt ja vähän hinkkailla sieltä täältä ja että panna saa sitten 9-vuotiasta vaimoa.
Yököttävää, mutta totta ja kuuluu islamiin. Onneksi monet muslimit eivät silti toteuta tätä. On tyhmää kuitenkin väittää, etteivät nämä aisiat ole totta.
Tässä vielä linkki dokumenttiin, jonka kuvaaja on 11 kuukautta käynyt Englannissa eri moskeijoissa ja salaa kuvannut opetusta. Kyllä mulla nousee karvat pystyyn ja itsepuolustusvaisto kytkeytyy päälle. Voitte huutaa tyhmäksi, enhän minä teologian maisteri tiedä eri uskonnoista mitään.
<a href="http://video.google.com/videoplay?docid=2515587181120245843#" alt="http://video.google.com/videoplay?docid=2515587181120245843#">http://video.google.com/videoplay?docid=2515587181120245843#</a>
Olen täällä monesti pyytänyt muslimeja katsomaan tämän dokumentin ja kommentoimaan sitä minulle. EN ole saanut muuta kuin sylkeä päälleni ja huuteluja, että eivät viitsi edes katsoa moista valhetta. Jahas jahas, ei siinä sitten mitään.
Itsepetos on yksi suurimpia petoksia ja muslimit tai etenkin musliemien suomalaiset vaimot ja tyttöystävät ovat suurimpia valehtelijoita mitä tiedän. He sulkevat silmänsä, menettävät itsekunnioituksensa (jos sitä on ollut), luopuvat tasa-arvosta, sananvapaudesta, uskonnonvapaudesta ja vielä lisäksi silpovat lapsiaan. Todella kummallista, että heistä tulee välittömästi ihan yhtä kamalia ihmisiä kuin mitä muslimit ovat.
kuin väitätte mamujen tekevän Suomessa. Tulette tänne ja öykkäröitte. Teille sanotaan, ettei palstakulttuuri ole tällainen, teitä bannataan, mutta te hastatatte sillä paskat ja jatkatte omaa törkykuluutturianne, jonka olette perineet jostain hommafoorumilta. Mutta niinhän se aina menee, että muissa ihmisissä ärsyttää juuri se mikä on itsessä vikana.
mieleen kysyä että miksi, oi MIKSI maahanmuuttajat eivät käyttäydy maan tavalla, niin vastaus löytyy varmaan samasta syystä kuin te ette voi käyttäytyä täällä "maan tavalla".
erivapauksia? Palstalla on palstasäännöt ja moderaattori on tehnyt ne selväksi. Olette ainoa porukaa, jonka kohdalla tarvitaan jatkuvaa moderointia. Kertokaa miksi teidän pitää saada käyttäytyä täällä palstakulttuurin vastaisesti, mutta mamujen ei saa käyttäytyä Suomessa kulttuurinvastaisesti?
Itsepetos on yksi suurimpia petoksia ja muslimit tai etenkin musliemien suomalaiset vaimot ja tyttöystävät ovat suurimpia valehtelijoita mitä tiedän. He sulkevat silmänsä, menettävät itsekunnioituksensa (jos sitä on ollut), luopuvat tasa-arvosta, sananvapaudesta, uskonnonvapaudesta ja vielä lisäksi silpovat lapsiaan. Todella kummallista, että heistä tulee välittömästi ihan yhtä kamalia ihmisiä kuin mitä muslimit ovat.
Tunnetko sinä montakin noin henkilökohtaisesti? Ovatko he aina olleet tuollaisia? Onko sinusta ihan oikeutettua haukkua esim. minua valehtelijaksi, vaikka et minua tunne?
Islamistit eivät taistele kristittyjä vastaan vaan maallistumista.
He ovat ennen kaikkea islamilaisten maiden sisäinen ongelma, koska huomattava osa – yleensä selvä enemmistö kansasta – ei halua alistua heidän määräysvaltaansa.
Kiihkouskovaisuuteen uskonnosta riippumatta kuuluu, ettei oman elämän nuhteettomuus riitä, vaan tärkeintä on vahdata myös naapurin nuhteettomuutta, vaikka tämä ei jakaisi samoja arvoja.
mutta tämän palstan yleisen sivistydtason tuntien voin hyvinkin arvata.
Omien ennakkoluulojen pönkittäminen kun tuntuu olevan monelle tärkeämpää kuin oike tieto.
T. Uskontotieteilijä-ateisti
Kuka se sanoikaan, että huivipäiset maahanmuuttajat tekevät länsimaisen valtaväestön olon epämukavaksi? Hän oli väärässä.
Todellista epämukavuutta aiheuttaa vain hunnun aikuisena valinnut länsimainen nainen. Kääntyminen islamiin synnyttää miljoonia kysymyksiä. Miksi juuri islam? Miksi vielä huntukin? Eikö naisten alistaminen pelota?
Yksi Britannian kuuluisimmista käännynnäisistä on Yvonne Ridley, vähän alle viisikymppinen toimittaja.
Ridley oli vielä viisi vuotta sitten rämäpäinen sotakirjeenvaihtaja, jolle maistui alkoholi liiankin hyvin.
Syksyllä 2001 hän jäi Talebanin vangiksi Sunday Express -lehden juttukeikalla Afganistanissa.
Vankeusaika jäi onneksi lyhyeksi. Kiitollinen Ridley alkoi tutkia Koraania. Kesällä 2003 hänestä tuli muslimi.
Ridleyn olemuksessa on jotain, mikä sähköistää tunnelman hänen ympärillään.
Ridley on innokas puhuja ja hyvin itsevarma. Hänen huivinsa rajaa kasvot, joilla on vahva meikki. Tämä nainen ei piiloudu takariviin.
"Valitsin islamin, koska vain koraani antaa naisille täydellisen tasa-arvon", hän sanoo.
Lontoon pommi-iskuista ja muslimiväestöstä keskusteleva seminaariväki ähkäisee.
Ridleyn kannanotot ovat kohauttaneet Britanniassa usein. Hän on niin kuin monet muutkin käännynnäiset: herkkä uudesta viiteryhmästään.
Kesäkuun alussa Ridley kehotti brittimuslimeja lopettamaan kaiken yhteistyön poliisin kanssa. Lontoon poliisi oli juuri pidättänyt kaksi muslimimiestä, joita epäiltiin terroristeiksi.
Myöhemmin miehet vapautettiin, mutta Ridleyn vaatimus tuomittiin laajalti.
"Siteeraus oli otettu asiayhteydestä", Ridley kuittaa kuukautta myöhemmin.
Ridley syyttää Britanniaa ja koko länttä islamofobiasta. Hän ei pidä termistä "itsemurhapommittaja". Hän väittää brittipoliisin vainoavan muslimeja.
"Muslimeja kohtaan on tehty Britanniassa satoja hyökkäyksiä uskonnon takia."
Ridleyn kannanotot hämmentävät monia. Hänen on väitetty kärsivän Tukholma-syndroomasta, jossa vangittu asettuu vangitsijansa puolelle.
Ridley itse tuhahtelee moisille väitteille. Hänen mukaansa kääntymisen ainoa syy oli Koraanin ylivertaisuus.
Mutta vaikka perus-Britannia vierastaakin Ridleyn lausuntoja, ei hänen sopeutumisensa muslimiyhteisöönkään ole ollut vaivatonta.
Al Jazeera -kanava antoi hänelle potkut pian pestin alkamisen jälkeen 2003. Syytä ei ole kerrottu julkisuuteen, mutta arvioiden mukaan Ridleyn kärkevä asenne oli monille liikaa.
Ridley ei myöskään epäröi arvostella Britannian muslimijärjestöjä. Hän kuvaa miesten vetämiä klikkejä sovinistisiksi ja esihistoriallisiksi.
"Ja silti Britannian hallitus tekee yhteistyötä näiden järjestöjen kanssa. Hallituksen tulisi pitää yhteyttä tavallisiin muslimeihin, naisiin ja nuorisoon", hän painottaa.
Euroopan ja Pohjois-Afrikan muslimeille suunnattu Islam Channel -taivaskanava on Ridleyn nykyinen työpaikka.
Sen verkkosivuilla on menossa yleisökysely: Pitäisikö Pakistanin kumota laki, jonka mukaan raiskatun naisen voi kivittää aviorikoksesta, ellei raiskaukselle ole neljää miespuolista todistajaa?
Peräti 137 vastaajaa 884:stä ei kaipaa muutosta.
Miksi islamilainen lainsäädäntö on niin kova naisille?
"Sharia-laki on hyvin monimutkaista. En lähde vastaamaa kysymyksiin, joihin tarvittaisiin asiantuntija", Ridley väistää epäridleymäisesti.
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Muslimiksi+k%C3%A4%C3%A4ntynyt+brit…
Islamistit eivät taistele kristittyjä vastaan vaan maallistumista.
He ovat ennen kaikkea islamilaisten maiden sisäinen ongelma, koska huomattava osa – yleensä selvä enemmistö kansasta – ei halua alistua heidän määräysvaltaansa.
Kiihkouskovaisuuteen uskonnosta riippumatta kuuluu, ettei oman elämän nuhteettomuus riitä, vaan tärkeintä on vahdata myös naapurin nuhteettomuutta, vaikka tämä ei jakaisi samoja arvoja.
Mutta niin vaan heidän islamin kaltainen "uskontonsa" pakotti ja aivopesi tappamaan. Voisitko nyt uskoa saksalaisista moista? Minä tunnen saksalaisia paljon ja välillä tekee pahaa kun miettii, että juuri tuon isä tai isoisä tai isoäiti on voinut tappaa tuhansia ihmisiä.
saa päähänsä jokun rinnastuksen jossa ei ole päätä eikä häntää ja hokee sitä sitten tohkeissaan joka ketjuun. HohhhoijaaaaaaaaaAAAAA
persismin ja natsismin välisistä yhtäläisyyksitä, joita muuten riittää!
persismin ja natsismin välisistä yhtäläisyyksitä, joita muuten riittää!
En ole kyllä yhtään ainutta löytänyt ohjelmasta, mutta sinä voit nyt valaista minua? Islamin ja natsismin välillä on taasen pelkkiä yhtäläisyyksiä, käytännössä samaa sontaa eri nimillä.
Koskien esim. tuota aloitusta jonka poistamisesta tämäkin ketju lähti. Ensinnäkin ajattelin, että jos haluaisin tehdä persuille hallaa ja estää heitä voittamasta vaalit, levittäytyisin ympäri nettiä ja (ottaen mallia tämän palstan persuista) antaisin persuista aivan järkyttävän karsean kuvan.
Sitten tulikin mieleeni, että jestas, ehkä tää palstan persuinvaasio onkin just sitä :DD!! Ja on myös niin, että mulla olisi kyllä todellisia vaikeuksia pistää paremmaksi mitä tulee noitten persualoitusten tyyliin. Tämän pastan persut, jos ovat todellisia, pistään riman niin alas kuin sen saa (jollei nyt ihan "sekava mielenterveyspotilas" -linjalle sentään lähdetä.
Itselläni ei islaminuskoisia vastaan ole yhtään mitään, mutta olen kyllä huomannut et heistä ei saa puhua täälläKÄÄN mitään negatiivista tai sensuuri iskee. Empä ole vielä nähnyt/kuullut tapausta et kristinuskon kritisoiminen olisi tuonut mitään toimenpiteitä...