Mieheni tykkäisi jos pukeutuisin naisellisesti ja seksikkäästi
silti hän ostaa minulle lahjaksi "miehisiä hyötylahjoja": työkaluja yms tarpeellista.
Eli kun olen päivän tehnyt remonttia, mun pitäis illalla olla laitettu, hoidettu ja seksikäs vamppi.
Eikä hän itse edes näe tässä mitään ristiriitaa
Kommentit (4)
ei siinä olekaan mitään ristiriitaa :)
kanssa 2 taloa ja ollut raksalla haalareissa kädet ns "savessa", mutta toisaalta sitten päivätyöhöni olen aina pukeutunut kauniisti ja laittanut itseni. Näin molemmat asiat on hoidettu miehen mielestä ihanasti... Seksikkyys kun ei tarkoita vain verkkosukkia tai avointa kaula-aukkoa, sehän alkaa alusvaatteista ja voi olla hyvinkin vihjailevaa ja verhottua... Mielikuvitukselle jää enemmän tilaa...
Naiseni on kaunis ja seksikäs meikkaamatta ja arkivaatteissaan. Enkä minä tarvitse mielikuvitusta pitääkseni häntä kauniina ja seksikkäänä, koska hän on kaunis vaikka vastaheränneenä ja houkutteleva arkiaskareissaan. Yksinkertaista, eikö?
Ja kyllä... suon hänelle mielelläni sen ajan, joka kuluu ulkonäön hoitamiseen. Meillä harvoin on kiire. Ja kun hän meikkaa ja pistää kauniit vaatteet ylleen, minä hämmennyn hänen ulkonäöstään. Hän yksinkertaisesti on maailman kaunein olio. Ja kun tiedän että hän sen minun vuokseni, niin enpä voi valittaa...
Valitetaan, että naiselta kestää ikuisuus laittautua kun ollaan lähdössä. Mutta sitten kuitenkin miesten mielestä ainoastaan laittautuneet naiset ovat kauniita ja heitä ihaillaan juhlissa, kaupassa jne. ja niiden meikittömien ja kampauksettomien pitäisi ottaa mallia heistä...
Tai valitetaan, että naiselta kuluu hirveästi rahaa itseensä ja "omiin menoihin". Harvoin silti tapaa miestä joka toivoo vaimonsa käyttävän vanhoja vaatteita, jättävän kampaajakäynnit väliin, antavan puskan rehottaa alapäässä, säärissä jne. ja olevan kasvoiltaan ja iholtaan mahdollisimman luonnollisen punakka...
Valitettavaa löytyy myös siitä, että nainen ei ole hoikka ja sporttinen, menevä ja menestyvä, mutta jos nainen pyytää miestä vahtimaan lapsia kerran viikossa päästäkseen jumppaan tai lenkille, mies rasittuu. Ei tule myöskään kysymykseenkään, että nainen kävisi omissa menoissaan tai tekisi uraa ja mies ottaisi vetovastuun kodista ja lapsista.
Yritä tässä sitten olla... Onneksi joukkoon mahtuu niitä järkeviäkin aikuisia miehiä, valitettavan harvassa vain ovat.