Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puette kouluikäisen tuleville loskakeleillä?

Vierailija
06.01.2011 |

Sunnuntaina näyttää menevän plussan puolelle etelässä...

Jos on toppapuku, joka ei ole varsinaisesti vedenpitävä ja sitten ohut puku, joka on vedenpitämäpi, niin puetteko nollakelin "loskaleikkiin" ohuen puvun ja välikerroksia väliin vaiko toppapuvun lisättynä kurahaalarilla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talvivaatteet myös vedenpitäviä. Ei sinulla taida olla muuta vaihtoehtoa kuin pukea se ohut vedenpitävä puku päälle ja sinne tarpeeksi alle vaatetta.

Vierailija
2/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vedenpitävät housut molemmilla, alla farkut. Toiselle kumpparit ja toiselle goret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun.

Kehtaako lapsesi sitten mennä pihalle, puistoon yms. paikkoihin kavereiden kanssa kurikset jalassa ?

Vierailija
4/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako lapsesi sitten mennä pihalle, puistoon yms. paikkoihin kavereiden kanssa kurikset jalassa ?

Eikö lapset enää leiki kura tai loska leikkejä täytettyään 7v ?

Vierailija
5/22 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelata sisällä pleikkaa kuin leikkiä pihalla sään mukaisissa varusteissa.

Vierailija
6/22 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitettiin tänään kurahousut 8v. ja 13v. pojille kun menivät ulos, kesä on lopuillaan ja sateet tulee... Molemmat laittaa mielellään kun muuten ei pääse ulos.

Vierailija
7/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sen ohuemman vedenpitävän ja sitten vaikka villapuvun sinne alle, jos tarvis. Paksu puku kuriksilla olis meidän muksuille ainakin ehdottomasti liikaa.

Vierailija
8/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla lapsilla

Vierailija
9/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koululaiset ovat jo olleet aika valmiita itse arvioimaan, mitä ihan itse pukevat. :)

Vierailija
10/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koululaiset ovat jo olleet aika valmiita itse arvioimaan, mitä ihan itse pukevat. :)

Parasta on antaa lapsen itse päättää. Ei haittaa jos kerran tai pari on vähän väärät kuteet, koululaiset osaavat jo kuitenkin ja kokemus opettaa. Ei kannata ylihuolehtia!

Vierailija
11/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sen ohuemman vedenpitävän ja sitten vaikka villapuvun sinne alle, jos tarvis. Paksu puku kuriksilla olis meidän muksuille ainakin ehdottomasti liikaa.

Niin minäkin ajattelin, mutta lumikasoja katsellessa rupesin miettimään, että pitäisikö sittenkin olla kunnon kurahaalari, ihan senkin vuoksi, että ne saa tiiviimmin saappaaisiin kiinni.

Vierailija
12/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet elämästäsi raskatsa jos tämmöisillä vaivaat päätäsi.

Vierailija
13/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina näyttää menevän plussan puolelle etelässä... Jos on toppapuku, joka ei ole varsinaisesti vedenpitävä ja sitten ohut puku, joka on vedenpitämäpi, niin puetteko nollakelin "loskaleikkiin" ohuen puvun ja välikerroksia väliin vaiko toppapuvun lisättynä kurahaalarilla?

..ja lainata vaikka naapurilta erilaisia yhdistelmiä. Get a life!

Vierailija
14/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murehtia etukäteen? Teet elämästäsi raskatsa jos tämmöisillä vaivaat päätäsi.

No vaikka siksi, että voisin ostaa huomenna ne kurikset! :)

Vierailija
15/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murehtia etukäteen? Teet elämästäsi raskatsa jos tämmöisillä vaivaat päätäsi.

No vaikka siksi, että voisin ostaa huomenna ne kurikset! :)

Ei vain onnistuisi meillä ja siksi lapsella onkin kosteussuojatut ulkouluvaatteet hankittu koulua varten.

Vierailija
16/22 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun.

Vierailija
17/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ainakin meillä pihaleikeissä koulupäivän jälkeen vielä 10- ja 12 vuotiaat saavat käyttää nyt keväällä loskakelien tultua kuravaatteita housuja ja hanskoja myöten.

Ei kuitenkaan enää kouluun laiteta muille kuin eskarissa ja ehkä ekaluokkalaisellakin vielä nr toimivat. Tosin meillä täällä maalla saattaisivat vielä toisluokkalaisetkin kuravaatteita käyttää, mutta täytyypä ottaa asia esille vanhempainillassa ettei kukaan lapsi joudu kiusatuksi vain siitä syystä että käyttää asianmukaisia suojaavia varusteita sadesäällä

Vierailija
18/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtevät kuitenkin kouluun Uggseissa ja pillifarkuissa. kas minä olen ollut jo töissä siinä vaiheessa monta tuntia : )

Vierailija
19/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitä reppanaa jolla on kuriksetkin, ei ehdi muuta kuin pukea ja riisua.

Ei ne koululaiset enää vesikelillä joka lätäkössä makaa.

Vierailija
20/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saman valmistajan joka kelin saappaat. Tuplasti hanskoja.

Helsingissä ei juuri tule hankkineeksi alunperinkään muuta kuin vedenpitäviä ulkoiluvaatteita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi