Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden miehet tällaisia?

Vierailija
06.01.2011 |

Kun pyydän, että mies viettää aikaa lastemme kanssa vaikka sen hetken, että saan lounaan uuniin tai siivottua tms. menee hän automaattisesti olohuoneeseen ja napsauttaa lasten dvd:n päälle ja itse makoilee sohvalla kännykkä kourassa surffaillen netissä. Mun täytyy erikseen käskeä hänet vaikka piirtämään tai rakentamaan legoilla tms. jos haluan että tekee muuta. Ja tämä muu tekeminen kestää ehkä n. 20min, sitten tullaan takaisin tv:n ääreen.

Mistä ihmeestä tämä johtuu ja miten voin muuttaa tätä? Tämä rasittaa mua aivan älyttömästi!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitejä on tietysti helppo syyttää ihan kaikesta. Helposti unohtuu, että isä "kasvattaa" lapsiaan silloinkin kun eristäytyy netin tai telkkarin ääreen, on kokonaan poissa (siis fyysisesti), puhuu lapsille vain silloin kun rasittuneena ja ärtyneenä huutaa heille jne. Eli ne pilatut lapset ovat ehkä äitiensä kasvattamia, mutta myös isiensä kasvattamatta jättämiä. Oma mieheni ei ole ap:n kuvauksen kaltainen, vaan oikeasti kiinnostunut lapsistamme (3 kpl).

tuossa korjasinkin, kun asiaa mietin- että useimmiten äidin ongelmat ovat tekemisissä sen kanssa että isä ei ole kovinkaan vastuullinen aviomies/isä. Että ei tosiaan ole pelkästään äitien syy.

Vierailija
2/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvaavaa on, että tosiaan _pyydän_ häntä olemaan omienn lastensa kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelu pelaa ja perhe-elämästä selviää pääosin vapaamatkustajana.

Vierailija
4/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun piti tehdä jotain, istui tietokoneen ääressä jossain ihmeen Vauva-lehden foorumilla höpisemässä joutavia ja tuhlaamassa aikaa. Lemppasin pihalle koko haihattelijan.

Vierailija
5/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvaavaa on, että tosiaan _pyydän_ häntä olemaan omienn lastensa kanssa...

että mies ei ymmärrä oma-aloitteisesti leikkiä, lukea tai mennä vaikkapa ulkoilemaan lasten kanssa.

Minusta on noloa holhota aikuista miestä tyyliin "tekisitkö niin ja näin...", kyllä aikuisen pitäisi jaksaa ja tajuta itsekin!

Joskus tuntuu että olis helpompaa kun ei tarvisi hoitaa miestä lasten lisäksi enää..

Vierailija
6/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap

Vierailija
7/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on ihan kersa.

Vierailija
8/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan myös ihan toimimattomaksi, jos joku kyttäis mua. Eikö se ole pääasia, että isäntä on talossa?

Vierailija
9/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan myös ihan toimimattomaksi, jos joku kyttäis mua. Eikö se ole pääasia, että isäntä on talossa?

onko joku tosiaan sitä mieltä, että pääasia, että on mies talossa? Aivan sama miten se mies käyttäytyy ja kuin idiootti se on? :D

ei ap

Vierailija
10/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomuksesi saa taas kerran arvostamaan omaa miestä, jossa toki myös on omat vikansa. Isyys ja vanhemmuus yleensä taitaa olla monille liian vaikeaa. Minun ei tarvitse erikseen pyytää miestäni viettämään aikaa lasten kanssa. Mies keksii paljon kivaa tekemistä, usein jotakin liikunnallista, lasten kanssa. Ja näyttää nauttivan siitä. Miehellesi pitäisi varmaan suoraan sanoa, että lapset tarvitsevat enemmän jakamatonta huomiota ja että kännykkä on syytä jättää välillä pois yhteisistä hetkistä. Toki joskus voi olla kiva vain katsoa telkkaria isin kainalossa, sekin voi olla ihan laadukasta yhdessäoloa. Mutta olisiko jotakin yhteistä tekemistä, joka olisi luontevaa miehellesi? Lapsethan usein lähtevät ennakkoluulottomasti moneen mukaan.

Vierailija
11/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ihan sama juttu, vaikka on vain yksi lapsi ja hänkin vasta 1v. Eikä mieskään ole mikään teini vaan nelikymppinen. Että silleen.

Miehen piti olla lapsen kanssa kahdestaan sen aikaa että saan kakun leivottua. Siinä ajassa lapsi tippui KAHDESTI sohvalta miehen vierestä kun hän keskittyi teksti-TV:n urheilutuloksiin. Toisella kerralla kolautti päänsä sohvapöytään sen verran kovaa että mieskin älysi että ehkä pitää skarpata.

Vierailija
12/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin hingutaan perhettä ja lapsia ja halutaan "sisältöä elämään" ja sitten kun se on saatu, itketään kun "ei voi tehdä sitä-tätä-tuota, kun tämä perhe-elämä rajoittaa...". WTF? En tunne yhtäkään äitiä, joka vinkuisi, kuinka ei osaa olla lastensa kanssa tai jaksa tai pysty esimerkiksi vahtimaan lastaan vaikkapa kahta tuntia yksin.

Muuttuuko tälläinen mies ajan myötä??

t. yks, jolla on myös tuollainen 40+ peter pan nurkissa

Vierailija
13/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta miehestäni sanon sen, että kun hänen tyttönsä on meillä, olen minä usein se joka "joutuu" touhuilemaan kaikkea mahdollista, kun isi haluaa nukkua puolille päivin tai olla tietokoneella, katsella ohjelmia sun muuta. Toki tekee itsekin, mutta outo velvollisuus tullut mulle tästä. Luulis että haluaa tyttärensä kanssa touhuta, kun harvoin näkee..

Vierailija
14/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kehittyy kun on pakko. Katsokaas miehiä maissa joissa naisen asema on heikko- eli miehen ei tarvitse yrittää yhtään mitään. Katseesta päätellen lähes jokaisella on aivovaurio tai muuten vaan jälkeenjääneitä. Kun mies kasvatetaan arvostamaan naista- hänen tunne-elämänsä kehityy ihan eri planeetalle. Valitettavasti tässäkin kulttuurissa mies on monesti paapottu äidin mussukka jolle riittää se että viitsii paskalla käydä. Kaiken muun hoitaa itsestäänselvästi joku toinen-äiti tai myöhemmin äidinkorvikkeeksi otettu nainen. Vähän kärjistettyä- sori, mutta pontti tuli ehkä selväksi::?

Vierailija
15/18 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole osanneet kohdella lastensa äitiä hyvin..? Ja äidit ovat siihen tyytyneet

Vierailija
16/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
17/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitejä on tietysti helppo syyttää ihan kaikesta. Helposti unohtuu, että isä "kasvattaa" lapsiaan silloinkin kun eristäytyy netin tai telkkarin ääreen, on kokonaan poissa (siis fyysisesti), puhuu lapsille vain silloin kun rasittuneena ja ärtyneenä huutaa heille jne. Eli ne pilatut lapset ovat ehkä äitiensä kasvattamia, mutta myös isiensä kasvattamatta jättämiä.

Oma mieheni ei ole ap:n kuvauksen kaltainen, vaan oikeasti kiinnostunut lapsistamme (3 kpl).

Vierailija
18/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niitä tosiaan vahtia 20 min.? Meillä 1, 5 ja 7 ja ihan hyvin pärjäävät itsekseenkin, leikkivät ja puuhaavat omiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi