Miksi YSTÄVYYS loppuu?
vai onko se ystävyyttä ollutkaan?
minulla on yksi ystävä jonka olen tuntenut ihan pienestä asti..oltiin enne kuin paita ja peppu mutta vuosien saatossa on välit vaan viilenneet.
en tiedä miksi..nyt olen vaan viimein havahtunut tähän tilanteesee.jos en itse pitäisi yhteyttä, niin tuskin edes koskaan nähtäisiin. ja kun en pidä..menee kk, toinen, kolmas..joskus jopa enemmän..ettei hänestä kuulu mitään. siinä vaiheessa taas otan itse yhteyttä.
hän ottaa minuun yhteyttä oma aloitteisesti vain jos tarvitsee jtn..esim..soittaa "hei eikös sulla ollu se ja se kirja, voisitko lainata..?"
pitäiskö munkin vaan lopettaa ýhteyden pito..ja antaa olla?
kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (3)
että en enää vitsi edes joulukorttia lähettää ystävälleni.
Päätin noin 6 vuotta sitten lopettaa yhteydenpidon, kun tuntui olevan aina yksipuoleista. Ja hiljaista on ollut, joulukortteja lukuunottamatta. Nähtiin tässä kerran kaupassa ohimennen ja aiemmin annoin hänen äidilleen jo käyntikorttini, mutta eipä ole kuulunut mitään (itselläni ei enää hänen puhelinnumeroa eikä s-postia ole). Jotenkin vain sitten tänä jouluna totesin, että turhapa enää joulukorttiakaan laitan, kun ei muutenkaan olla yhteyksissä.
niin kysy ystävältäsi Onko tekemisenne/kiinnostuksenne niin erilaisia, ettei hän halua soittaa ja rupatella kanssasi.
Erit INTRESSIT erottaa.