Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kassantädit muistaa vakioasiakkaita.. ja nimittelee

Vierailija
06.01.2011 |

Yleisesti vakioasiakkaille ja niille vähän omituisimmille annetaan oikein lempinimiä, vähemmän mairittelevia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelualan ihmisiä, jotka tuota harrastaa....

Vierailija
2/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakasmäärästä riippuen tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksitään kyllä nimiä, mutta harvoin haukutaan. t. ärrätäti

Vierailija
4/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttikassialma

Vierailija
5/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempinimien käyttö pohjautuu siihen, että kaikkien vakioasiakkaidenkaan nimeä ei voi tietää/muistaa, jolloin heistä on helpompi puhua lempinimillä. Lempinimiä ei koskaan käytetä päin asiakkaan naamaa, joten onkohan tämä nyt sittenkään niin kauhean vakava asia.

Vierailija
6/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia suomalaisilla ei ole niin paljon ns. 'vakio paikkoja' kuin muualla maailmassa. Muualla ihmisillä on vakio kaupat, kampaajat, hammaslääkärit,kahvilat, kuntosalit yms. Voivat sitten mainostaa ystävilleen ja tuttavilleen. Suomessa jos käytät esim. samaa kukkakauppaa enemmän kuin parikertaa niin sussa on jotain vikaa ja pääset nimittelyjen kohteeksi mikä valitettavasti näkyy myös palvelussa.

Kyllä mäkin ostan silmälasit aina eri optikolta etten joudu nimittelyn kohteeksi.

Vierailija
7/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalvelijat sitä harrastaa. Tietenkin.

Vierailija
8/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta alkoi kassa yhtenä päivänä yllättäen vaan tentata, että mikäs kun ei oo näkynyt pitkään aikaan. Siis oikeasti ei ympäripyöreät kohteliaan välttelevät vastaukset riittäneet vaan jatkoi vaan kyselyä. Olin ihan hämilläni. Mitä se hälle kuului, missä olin ollut?

Vierailija
9/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia suomalaisilla ei ole niin paljon ns. 'vakio paikkoja' kuin muualla maailmassa. Muualla ihmisillä on vakio kaupat, kampaajat, hammaslääkärit,kahvilat, kuntosalit yms. Voivat sitten mainostaa ystävilleen ja tuttavilleen. Suomessa jos käytät esim. samaa kukkakauppaa enemmän kuin parikertaa niin sussa on jotain vikaa ja pääset nimittelyjen kohteeksi mikä valitettavasti näkyy myös palvelussa.

Kyllä mäkin ostan silmälasit aina eri optikolta etten joudu nimittelyn kohteeksi.

Eikös se ole kiva, että asiakas muistetaan?

Vierailija
10/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä ostoksilla muualla kuin lähikaupassa vain sen takia, että en tykkää siitä kun kassa huomattelee ruokaostoksistani. Ei ole kiva olla nimittelyn, edes selän takana tapahtuvan kohteena.

Vierailija
11/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus noin vuoden päästä menin käymään lapsen kanssa vanhan asuinalueen pikkukaupassa. Koskaan en ollut kanssan kanssa vaihtanut sanaakaan enkä edes muistanut, minkänäköinen kassa siellä on ollut. Täti alkoi kuitenkin juttelemaan, että Kylläpäs tuo tyttö on jo kasvanut kovasti. Olin ihan että häh, muistaako se meidät.

Vierailija
12/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimilappua, kuten kaupan Pirkolla.

Vierailija
13/13 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aspa-aikoinani asiakkaiden ostoksia juurikaan kommentoinut, ellen sitten kysynyt jostain uudesta tuotteesta tmv.

Minulla oli paljon vakioasiakkaita, joiden kanssa tuli juteltua kuin naapureiden tai muiden tuttavien kanssa.

Ette kai oikeasti luule, että myyjät kotiin lähdettyään miettivät vielä teidän ostoksianne? Hupsuja olette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi