Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän miehen käytös:/

Vierailija
06.01.2011 |

Siirsin melkein koko palkkani, vähän yli 2t, miehen tilille josta hän maksaa laskut. Menin sitten sanomaan että hän voi tallentaa tililleen työnantajaltani joululahjaksi saamani tuhat euroa. En olisi uskonut, että hän suostuu mutta otti tietenkin rahat silmät kiiluen vastaan. Moneen kertaan ollaan puhuttu, että minulla olisi tarvetta uusille vaatteille ja mies on sanonut, että menet vaan kauppaan ja ostat mitä tarvitset. Mutta milläs ostat kun tili on taas melkein tyhjä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku idiotti? Anna kun arvaan, sä käyt töisä, miehesi mässää, juo kaljaa ja pelaa pleikkaa kaiket päivät kun olet töissä. Maksatko sen laskutkin?

Vierailija
22/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitää ruveta tekemään niin, että minä maksan osan. Mieheni ei kylläkään ole mikään tuhlari, ostaa vaan tarpeeseen. Kiukuttaa vaan kun kaikki menee mitä tulee ja se kaikki on minun ansaitsemaani... En vaan olisi mitenkään osannut edes kuvitella, että mies ottaisi lahjarahatkin vastaan.

ap

Miksi ihmeessä edes siirrät kaikki rahat miehen tilille? Minulle ei tulisi mieleenkään. Meillä ainakin on toisin päin, suurin osa rahoista (+säästöt) ovat minun hallinnassani, koska miehellä raha polttaa näpeissä niin kauan kuin se kaikki on tuhlattu ja useimmiten vielä johonkin täysin turhaan.

opetella itse maksmaan laskuja, hittooko niitä rahoja ees taas siirtelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin joku kuittaa "kannattaisko opetella kirjoittamaan":D

Vierailija
24/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin idiootti ikinä tai provo.

Tienaava osapuoli siirtää rahat tyhjätaskun tilille, joka hoitaa laskujen maksun. Hahahahha :D

Ei tällaista voi olla!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi