Haluaisin tanssikouluun, mihin ihmeeseen heivaan lapset?
Haluaisin siis aloittaa tanssiharrastuksen, reggaeton tunneille haluaisin, olen halunnut jo monta vuotta. Lapset ovat 4-v ja 6-v. Reggaeton tunteja järjestetään näissä pienissä yksityisissä tanssikouluissa. Niissä tuskin on mitään lapsiparkkeja. Voiko ne lapset ottaa sinne tanssitunnille mukaan?
Onko kokemuksia?
Entä osaako joku suositella hyvää koulua Helsingissä?
Kommentit (4)
satunnaisesti joku vois joskus lapsia katsoa, mutta haluaisin aloittaa säännöllisen tanssiharrastuksen, ainakin kerran viikossa olisi kiva päästä tunnille. Ei olisi kiva olla riippuvainen niistä muutamasta tutusta mitä minulla on, eivät ole niin läheisiä että kehtaisin viikottain vaivata.
AP
satunnaisesti joku vois joskus lapsia katsoa, mutta haluaisin aloittaa säännöllisen tanssiharrastuksen, ainakin kerran viikossa olisi kiva päästä tunnille. Ei olisi kiva olla riippuvainen niistä muutamasta tutusta mitä minulla on, eivät ole niin läheisiä että kehtaisin viikottain vaivata.
AP
Maksat jollekin muutaman kympin siitä, että se vahtii sun kakaroita sun rokkitunnin ajan ja that's it.
Ei olisi oikein muita tunnillaolijoita kohtaan, ellei sitten ole kyse lapsille suunnatusta tanssista tai äiti-lapsi-ryhmästä.
Itse en todellakaan nauttisi ylimääräisistä penskoista ainoan harrastúkseni parissa.
sulla ei ole ketään tuttua, joka voisi sen tunnin ajan katsoa lapsiasi?
Lapsillakaan ei ole kavereita?