Suosittele minulle (epätoivoiselle) karvanpoistomenetelmää?!!
Veitsellä vetely ei käy, iho alkaa syyhyämään ja kutisemaan niin etten tiedä miten päin olla.
Karvanpoistovoiteet liian lyhytaikaisia teholtaan.
Vahat..liian hankalia ja työläitä.. Iho ärtyy myös.
Ladyshaver? Kokemuksia?
Olisiko se minun ratkaisuni? Tulokset pitkäkestoisia?
Ja kyllä, olen toisen Ladyshaver ketjun ap
(ketju, johon kukaan ei halua vastata..)
Kommentit (7)
tekee saman kuin jos partahöylällä vetelisit. Eli siis katkaisee karvan tuosta ihon pinnasta. Se alkaa kasvaa siis heti sänkeä.
Epilaattori kiskoo juurineen, eli tulos on sama kuin vahalla vedettynä. Vahasta kätevin on kylmävahaliuskat, niitä suosittelen, jos olet aiemmin käyttänyt lämminvahaa.
Minkä tavan ikinä valitsetkin, muista hyvä jälkihoito. Iho kärsii joka tapauksessa, mutta jälkihoidolla voit minimoida ihoärsytyksen.
Laserjuttuihin karvani ovat kuulemma "liian vaaleat" ihotautilääkärin (joka niitä tekee) mukaan hyvään tulokseen tarvitaan tummat, paksut ihokarvat...
Kuinka nopeasti saat molemmat jalat ajeltua? Kauan tulos kestää? Mikä merkki? Ajaako lyhyetkin karvat?!!!
Vastaa pliis!!
Vitonen, kerro miksi?!! Kuinka nopeasti saat molemmat jalat ajeltua? Kauan tulos kestää? Mikä merkki? Ajaako lyhyetkin karvat?!!!
Vastaa pliis!!
tosin helpompi se on, mitä vahojen kanssa puuhailu. 1-2 viikon välein pitää epiloida, mutta sama juttu minkä tahansa poistomenetelmän kanssa. braun silk epil, muistaakseni toi merkki. ja ajaa lyhyetkin karvat.
Laser tai valoimpulssi menet.