Mitä väliä on jos isot pojat tulee naisten pukkariin
Mitä väliä on jos isot pojat tulee naisten pukkariin jos saunassa ovat sitten samassa alasti?
Nokian Edenissä taitaa olla sekasaunat. eli mitä väliä?
Kommentit (12)
vaikka kulkisivat käytävilläkin alasti. Tai ravintolassa. Onko väliä ?
sekasaunoja. Ennen oli yksi, mutta siinäkiin aidat, niin ettei toiselle puolelle päässyt ja höyry niin sankkaa (useimmiten) ettei siellä nähnyt mitään.
Ja ei ole kiva olla isojen poikien kanssa samassa tilassa peseytymässä ja saunomassa, varsinkaan kun nämä ovat vieraita.
Sen sijaan niille teini-ikäisille tytöille se ei välttämättä ole kovin kivaa.
saunoista ja suihkusta sekapaikkoja? saman tien voitaisiin uidakin alasti? mua itseäni ei 10v pojat niinkään häiritse vaikka suihkussa ja pukkarissa tuijottaisivatkin, mutta 13v ja 15v tyttöreni eivät oikein tykkää. naisten puoli on naisten puoli, jossa kenenkään ei tarvitse pelätä että joku mies tulee sekaan, pikkupojat (alle kouluikäiset) on asia erikseen.
Onko miehissä joitakin erilaisia miespöpöjä, jotka tarttuvat naisiin vain peseytymistiloissa ja naisissa naispöpöjä, mutta nämä eivät tartu toiseen sukupuoleen saunassa.
Vai onkstää häveliäisyyskysymys. Ei kehtaa pestä pimppiä tai pippeliä, jos vastakkaisen sukupuolen edustaja vahtaa vieressä? :D
vaikka kulkisivat käytävilläkin alasti. Tai ravintolassa. Onko väliä ?
Jos ravintolassa oltaisiin nudeina, näkisi ainakin kellä olisi ihan pikkupikkupili ja kellä kunnon jorma!
Onko miehissä joitakin erilaisia miespöpöjä, jotka tarttuvat naisiin vain peseytymistiloissa ja naisissa naispöpöjä, mutta nämä eivät tartu toiseen sukupuoleen saunassa. Vai onkstää häveliäisyyskysymys. Ei kehtaa pestä pimppiä tai pippeliä, jos vastakkaisen sukupuolen edustaja vahtaa vieressä? :D
Vastakkaista sukupuolta olevien läsnäollessa se peseytyminen on tuskin niin mutkatonta kuin on samaa sukupuolta vain läsnä. Mun mielestä selkeäkin ero. En tykkäisi, että pesuhuoneessa olisi miehiä tai edes pukuhuoneissakaan.
Onko miehissä joitakin erilaisia miespöpöjä, jotka tarttuvat naisiin vain peseytymistiloissa ja naisissa naispöpöjä, mutta nämä eivät tartu toiseen sukupuoleen saunassa. Vai onkstää häveliäisyyskysymys. Ei kehtaa pestä pimppiä tai pippeliä, jos vastakkaisen sukupuolen edustaja vahtaa vieressä? :D
Vastakkaista sukupuolta olevien läsnäollessa se peseytyminen on tuskin niin mutkatonta kuin on samaa sukupuolta vain läsnä. Mun mielestä selkeäkin ero. En tykkäisi, että pesuhuoneessa olisi miehiä tai edes pukuhuoneissakaan.
Sauna on suomalaiselle kuitenkin rauhoittumisen paikka ja tavallaan "pyhä paikka", siellä vaan ollaan ja istutaan, heitetään löylyä. Saunassa menee vähän kuin transsiin. Eikä saunassa vahdata toisten elimiä.
Pesuhuone olisi varmaan eri juttu. Ei tosiaan pystyisi peseytymään, jos vieressä joku mies saippuoisi pallejaan ja pitäisi hermoilla ,että tuijottaako toi nyt mua. Tai pahimmassa tapauksessa, että tuijottaako itse ;) Siis, jos se olisi hyvännäköinen. Eihän siitä mitään tulisi.
että tiedän täytyy mies lähteä mukaan jos meidän poika ei halua enää naisten puolelle.
ap
samassa saunassa tai pesutilassa+ Yäk!
samassa saunassa tai pesutilassa+ Yäk!
harvan lepakon otsassa loistaa :olen lepakko!
vain höyrysauna oli yhteinen