Mietin aina mitä kassaneiti ajattelee musta ja mun vaatteista ja ostoksista.
Että ostanko liikaa kaljaa sen mielestä, haiseeko henki, olenko juntin näköinen, huomaako se nää mun verskat.
Kommentit (10)
Miksi?
En tiedä, kai mä tunnen syyllisyyttä siitä, että ostan kaljaa, on verskat jne. Kertokaa mulle miksi!
Miksi?
En tiedä, kai mä tunnen syyllisyyttä siitä, että ostan kaljaa, on verskat jne. Kertokaa mulle miksi!
jotain lihottavaa (olen läski), tai Seiska -lehden, niin menen naapurikaupunkiin ostoksille, vedän takin hupun päähän ja kiristän sen narulla niin, että musta näkyy vaan silmät. Niin mua en tunnisteta.
jotain lihottavaa (olen läski), tai Seiska -lehden, niin menen naapurikaupunkiin ostoksille, vedän takin hupun päähän ja kiristän sen narulla niin, että musta näkyy vaan silmät. Niin mua en tunnisteta.
Asiakkaina käy kaikenlaista porukkaa misseistä suohirviöihin (kai? en tiedä, kun kenenkään naama ei jää mieleen), en välitä ulkonäöstä vaan käytöksestä. Jos et räyhää/kiusaa minua turhaan, ei ole mitään syytä miksi ajattelisin sinua negatiivisesti! :)
Harvat asiakkaat jää mieleen mitenkään ja se on juuri tuon käyttäytymisen kautta jos joku jää tarkemmin mieleen (oli se sitten tolkuttoman huonoa tai mahdottoman mukavaa :) )
jos se kassa on av-mamma, se huomaa! Se huomaa sun einekset, se huomaa sun kaljat, se huomaa sun junttivaatteet ja huonosti kasvatetut lapset. Se huomaa epäkohdat joita et edes tajua itsessäi olevan!
jos se kassa on av-mamma, se huomaa! Se huomaa sun einekset, se huomaa sun kaljat, se huomaa sun junttivaatteet ja huonosti kasvatetut lapset. Se huomaa epäkohdat joita et edes tajua itsessäi olevan!
mitä sitten?
Miksi?