Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin aina mitä kassaneiti ajattelee musta ja mun vaatteista ja ostoksista.

Vierailija
06.01.2011 |

Että ostanko liikaa kaljaa sen mielestä, haiseeko henki, olenko juntin näköinen, huomaako se nää mun verskat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

En tiedä, kai mä tunnen syyllisyyttä siitä, että ostan kaljaa, on verskat jne. Kertokaa mulle miksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

En tiedä, kai mä tunnen syyllisyyttä siitä, että ostan kaljaa, on verskat jne. Kertokaa mulle miksi!

Vierailija
4/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lihottavaa (olen läski), tai Seiska -lehden, niin menen naapurikaupunkiin ostoksille, vedän takin hupun päähän ja kiristän sen narulla niin, että musta näkyy vaan silmät. Niin mua en tunnisteta.

Vierailija
5/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lihottavaa (olen läski), tai Seiska -lehden, niin menen naapurikaupunkiin ostoksille, vedän takin hupun päähän ja kiristän sen narulla niin, että musta näkyy vaan silmät. Niin mua en tunnisteta.

Vierailija
6/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaina käy kaikenlaista porukkaa misseistä suohirviöihin (kai? en tiedä, kun kenenkään naama ei jää mieleen), en välitä ulkonäöstä vaan käytöksestä. Jos et räyhää/kiusaa minua turhaan, ei ole mitään syytä miksi ajattelisin sinua negatiivisesti! :)

Vierailija
8/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat asiakkaat jää mieleen mitenkään ja se on juuri tuon käyttäytymisen kautta jos joku jää tarkemmin mieleen (oli se sitten tolkuttoman huonoa tai mahdottoman mukavaa :) )

Vierailija
9/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kassa on av-mamma, se huomaa! Se huomaa sun einekset, se huomaa sun kaljat, se huomaa sun junttivaatteet ja huonosti kasvatetut lapset. Se huomaa epäkohdat joita et edes tajua itsessäi olevan!

Vierailija
10/10 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kassa on av-mamma, se huomaa! Se huomaa sun einekset, se huomaa sun kaljat, se huomaa sun junttivaatteet ja huonosti kasvatetut lapset. Se huomaa epäkohdat joita et edes tajua itsessäi olevan!

mitä sitten?