Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, miksei FB:ssä ole kunnon ryhmää Google Street View -kuville?

Vierailija
06.01.2011 |

Naurelin tuossa taas Ei menny niinku Strömsössä -kuvia ja mieleeni juolahti etsiä hauskoja Street View -kuvia myös FB:n kautta, mutta eipä löytynytkään kuin satunnaisia muutaman kymmenen henkilön fanittamia sivuja ja jokunen tylsänoloinen ryhmä.

Olisipa kiva jos olisi ryhmä tuohon samaan malliin, että ryhmän jäsenet voisivat laittaa sinne sitten löytämiään hauskoja kuvia tai vaikka kuvia itsestään (jossain ulkkissivustossa minkä löysin oli ihmiset laittaneet kun olivat itsensä sieltä löytäneet).

Liittyisitkö sinä tällaiseen ryhmään, jos joku sellaisen perustaisi? Täytyykö ryhmä muuten perustaa omalla nimellä? (Jos vaikka itse innostuisin... En kyllä haluaisi omaa nimeäni julki..?)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole löytänyt mitään hauskaa materiaalia sieltä. Oletko sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silloin kun palvelu rantautui Suomeen. Saisi toki olla ulkomailtakin.

En oo itse hetkeen tutkaillut tota Street Viewtä mutta eiköhän sieltä löytyisi vaikka mitä hauskaa kun vain tutkisi? Ja jos monet ihmiset tutkisivat - tulisi enemmän kuvia.

En haluaisi sellaistakaan, että kaikki olisi vain mun viitseliäisyyden varassa. Esim. tuo Strömsö-ryhmä toimii todella hyvin kun siellä on monia jäseniä jotka viitsivät laitella kuviaan ja kommentoida toisten kuvia.

ap

Vierailija
4/7 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hauskimmat kuvat olleet jo esillä, tuskin niitäkään loputtomiin on. Itse en ainakaan jaksaisi alkaa etsiä, melkoinen vaiva ja pieni todennäköisyys löytää mitään jännää.

Strömsö-ryhmään sen sijaan on hyvin helppo löytää materiaalia, siksi se on niin suosittu ja vilkas ryhmä. Etkö tosiaan ymmärrä eroa?

Vierailija
5/7 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos siis ajattelisi että ihmiset olisivat kiinnostuneita tuosta palvelusta ja hakisivat jotain omaa juttua, törmäisivät samalla hauskaan kuvaan ja kopioisivat sen ja liittäisivät ryhmän sivuille, ei olisi kamala vaiva?

No, jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ei mahda mitään.

ap

Vierailija
6/7 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainakin mun on helpompi ja nopeampi ottaa printscreen ja lisätä se minne tahansa nettiin kuin ottaa digikameralla kuva, tuoda se koneelle ja sitä kautta nettiin. Jostain syystä kamerani temppuilee usein ja kestää ikuisuuden siirtää siitä kuvia koneelle. (Tämä nyt oli ihan vain henkilökohtainen mielipide...)

ap

Vierailija
7/7 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä street wieviä käyttänyt paljon, mutta kertaakaan en ole mitään hauskaa löytänyt. Sen sijaan mun on hyvin helppo ja nopea napata epäonnistuneesta tekeleestäni kuva iPhonellani ja tuupata puhelin koneeseen kiinni ja siirtää kuva facebookiin. Siinä ei montaa minuuttia mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi