Mercedez Benz, BMW vai Audi?
Mitä mielikuvia herättää? Minkä näistä valitsisit, jos olisi pakko? En puhu nyt välttämättä uusista autoista vaan myös 10 vuotta vanhoista.
Kommentit (48)
Hah, autotietäjät liikenteessä! :DD
Nyt on juurikin pakkorako päättää mikä farkku laitetaan, ja sen verran suostuin antamaan löysää umpibemaristille miehelleni että tulkoon joku uudempi farkku bmw.
Meidän taloudessa kun minä nuo remontit hoidan niin en tasan rupea jakopäätä tekemään joka 100tkm välein, ketjukone olla pitää. Mersuissa, bemareissa, volvoissa ja audeissa (perusmerkeistä) on kaikissa vähän samaa ongelmaa alustan osien kanssa, painavia kun ovat, ja osien kestävyydessä on joustettu mukavuuden saavuttamiseksi.
Kunnossaoleva saksalainenhan on yleensä helkkarin hyvä ajaa ja koneet yleensä ihan kestäviä. Tosin ne remontit mitä tulee, on äärimmäisen v-mäisiä tehdä saksalaisten insinöörien nerokkaiden jägermaister-kännien jälkeisten suunnittelujen vuoksi.. Tosin tuossa aihepiirissä taitaa ranskikset nykyisin viedä.
TOSIN audi kuuluu VAG-konserniin ja ne kapineet on lähestulkoon toistensa kopioita (seat, vw, audi, skoda), joten volkswagenin jne ongelmat on yhtä yleisiä myös audeissa.
Skoda on järkevän valinta - ei nousukasmaista tai juppileimaa, kulkupeli se auto vaan oikeasti on!
en oo varmaaudi ja bmw on niin tasaväkisii autoja.En vaa ottas mesee
Audi on ulkonäöltään niin mun makuun. Kalliit huoltokustannukset:(
Mese ei tule kysymykseenkään. Koeajamalla selviäis kumman ottaisin, Bemun vai Audin. Molemmat hyviä kyllä.
No en tiedä autoista mitään mutta ulkonäöllisesti oon tykännyt uusista audeista mitä oon nähnyt.
Jokainen noista aloittajan kysymistä merkeistä on rahvaan ylihintaisia natsivaunuja.
Eivät ole järkeviä hankintoja hinta-laatu -suhdetta ajatellen.
Oikeat rahaihmiset harkitsevat, ostaisivatko Rolls-Roycen, Bentleyn vai Bugattin.