Olenko ainoa, jolle ei tullut edes mieleenkään harrastaa 14-vuotiaana seksiä?
Kommentit (33)
haaveilin pojista sen ikäisinä. Seksistä en tiennyt mitään.
Vuosi tosin olisikin 1982.
Olin kiinnostunut kirjoista ja musiikista, pojistakin sellaisella romanttisella tavalla mutta seksi ei todellakaan kiinnostanut.
Tunnustan, että minä 12-vuotiaana haaveilin "hieman" vanhemmista pojista, eli n. 25-30-vuotiaista. Muistan erään vuoden ihan täysin, miltä lihaksikkaat remonttimiehet näytti ja mitä vaatteita heillä oli. Olisin todellakin ollut valmis sänkyhommiin em. ikäisten kundien kanssa enkä olisi koskaan syyttänyt heitä pedofiliasta. Toiset ehkä kehittyy seksuaalisesti aikaisemmin....
Seksistä vasta alkoin kiinnostumaan kun löysin nykyisen mieheni 17v iässä.
Sitä ennen kuuntelin tylsistyneenä kavereiden seksi seikkailuista. Ja se kuunteleminen alkoi suurinpiirtein kun olimme 13-14 vuotiaita.
Minä olin todella typerä, menetin neitsyyteni 12 vuotiaana.
Siskoni on nyt 19 ja edelleen neitsyt ja ihan omasta tahdostaan.
Hoivailin kanejani, hamstereitani ym. Joku etäinen ihailun kohde saattoi olla, mutta en todellakaan ollut kiinnostunut mistään konkreettisesta kanssakäymisestä.
Jotkut kehittyy myöhemmin, jotkut aikaisemmin.
Taisin olla 20v. ku oli eka kerta, enkä mitään ole menettänyt, enkä mistään jäänyt paitsi.
Ja järkeä jo jonkin verran päässä.
En todellakaan voi ymmärtää mihin näillä nyky nuorilla on kiire?
No onhan joka sukupolvessa näitä kaikkihetimullenyt tapauksia ja sitten näitä möyhäisherrännäisiä...
Mutta kun olen ihan tarpeeksi paljon miestä/miehiä saanut, vaikka en aloittanutkaan 14v.
Pari pitkää suhdetta ja välillä hauskan pitoa korkojen kera.
Niin tytöt hei kerkee sitä myöhemminki, vaikka täys ikäsenä aloittaa.
"Täti" 40+ ihanan taaperon äiti
Se oli mielestäni pelottava asia. En juossut edes poikien perässä vaan harrastukset ja muut asiat kiinnosti vielä sen ikäisenä enemmän.
Olin v.1988 14v.
olin kyllä erittäin kiinnostunut pojista ja seksistä jo tuon ikäisenä. Neitsyyteni menetin 13-vuotiaana ja itse asiassa 14-vuotiaana "seurustelin" toisen tytön kanssa. :)
oli paljon harrastuksia ja muita tilaisuuksia, joissa oli poikiakin mutta ihan kavereita oltiin.
Oma tyttäreni on nyt 15-vuotias, nyt hiukan kiinnostaa pojat mutta seksijutut ei pätkääkään. Eli kaks muuta täältä ainakin löytyy.
Fyysiset muutokset ja sitten samalla halun herääminen?
Kyllä se oli kiinnostava asia, mutta ei niin että olisin itse sitä halunnut harrastaa.
Pidin itseäni ihan liian nuorena, en olisikaan ollut valmis.
Kyllä ihmetti miten monet muut niin nuorena. Olin kyllä pussaillut poikien kanssa, mutta muu oli mielestäni aikuisten hommaa.
Olin sitten 16-vuotias kun ne himot heräs toden teolla. Hyvä että löysin poikaystävän, ettei tarvinnut haksahtaa yhdenillanpanoon.
Olin jo melkein 17v kun neitsyys meni poikaystävälle. Hän oli just oikea silloin, enää ei olla yhdessä.
Toivon totisesti ettei omalla tyttärellä mene neitsyys vielä ainakaan alle 15-vuotiaana. Mieluiten täysi-ikäisenä.
Enkä olisi todellakaan koskaan harrastanut seksiä tuossa iässä.
Olin ujo ja pelkän seksin takia, en olisi voinut kuvitellakaan pyöriä poikien kanssa.
Tosin jo 7. luokan leirikoulussa 12-vuotiaat luokan koviksen harrasti teltassa seksiä.
en ollut edes suudellut vielä ketään
Itse olin nörtti ja ruma ankanpoikanen, jota kyllä pojat kiinnostivat, mutta seksistä ei kyllä ollut mitään käsitystä! Tilaisuuttakaan ei kyllä tullut (=ei poikaystäviä), ja vasta 19-vuotiaana tajusin mistä on kyse. Olen tyytyväinen että aloitin niin myöhään ja ymmärsin todella mitä tein ja kenen kanssa, ja olenkin voinut nauttia aidosti ensimmäisestä kerrasta lähtien! Terv. 14v vuonna 1982 (joka ei kuitenkaan missään nimessä moralisoi, monet ovat kypsempiä paljon aiemmin!)
Mitäs sanot siihen ap? Olenko huono nainen?
se kiinnosti ajatustasolla, mutta tiesin olevani ihan liian nuori mihinkään todelliseen. Haaveilin vain, enkä voinut ymmärtää miten jotkut ikäiseni jo harrastivat seksiä oikeasti. se oli (ja on) jotenkin tosi irvokasta, eivät ymmärrä omia rajojaan.
14 vuotiaana ja jo vuoden verran oli käsihommia tehty. 15 vuotiaana sain ekat e-pillerit ja olin vakituisessa parisuhteessa jossa seksiä oli useita kertoja viikossa. Osa kavereista menetti aiemmin ja osa myöhemmin. Yksi söi jo 12 vuotiaana pillereitä. Itseä hirvittää, kun koko ajan aloitetaan vaan aiemmin ja aiemmin jutut, jotka oikeesti kuuluisi aloittaa vähän myöhemmin. Itselläni tällähetkellä 10 vuotias tyttö joka on selkeästi kiinnostunut seksistä tai lähinnä siitä mitä se tarkoittaa jne..
olisi tullut minullekkaan sen ikäisenä mieleen harrastaa seksiä (nyt 28 vee), aika ei tuntunut oikealta eikä se kyllä kiinnostanutkaan ja hyvä niin, en tiedä olisiko sitä osannut vaatia kondomia jne.
Nyt nautin kyllä seksistä vaikka sen harrastaminen jäikin vähän myöhemmäksi, en kyllä mikään hirveän vanha ollut mutta kuitenkin jo kypsempi ajatuksiltani seksiin kun olin 17-vuotias, minusta ihan hyvä ikä. Pojat kyllä kiinnosti 14-vuotiaana, mutta vain ihastuksien merkeissä, niitä tuli ja meni :)