Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailmanloppu on lähellä. Lintujen ja kalojen joukkokuolemat,

Vierailija
05.01.2011 |

ennätysmäärä luonnonkatastrofeja, ennätyshelteisiä kesiä ja ennätyslumisia talvia. Mikään ei ole enään kuin ennen.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen illalla kaupungilla kun mies nielaisi kokonaisen hiiren! En tiedä onko tapahtumilla yhteyttä.

Vierailija
22/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä johtuu kaikki oudot ilmiöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis iltalehtien haastateltavien arvauksia? Minä ainakin vaadin jotain todisteita, lintujen ruumiin avauksia, silminnäkijöitä ym. ennen kuin uskon mitään. Sitä ennen ne ovat arvoitus.

Ruotsissa naakkoja oli tosiaan 50-100 ja osa kyllä kitui edelleen löydettäessä,ihan kuten jenkeissäkin. Lisäksi minä tieteen objektiivisuuden puolesta puhunut olen itsekin uskossa,joten en ole sinulle nauranut tai uskoasi Jeesukseen riistänyt. Totuus on monesti tarua ihmeellisempää. Ja kyllä,edelleen liputan asiantuntijoiden puolesta.

Vierailija
24/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo linnut ovat kuolleet verenvuotoon, rotanmyrkky toimii juuri tuolla tavalla? Olisko popsineet jotain myrkytettyä raatoa oikein joukkovoimin..

Vierailija
25/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rekka kertoo ajaneensa naakkaparveen. Voi tietysti olla,että tämäkin ilmiö selittyy paremmin mayakalenterilla tai nibirulla. Lisäksi cnn:n uutisissa asiantuntija professori sanoi,että tällaisia joukkokuolemia on ollut ennenkin,eikä niissä ole mitään sensaatiomaista. Voi tietenkin olla,että tämä lintuharrastelijoiden klubin aktiivi tietää tämänkin paremmin. Ettekö muista kuinka paljon näistä massiivisista lintujen joukkokuolemista oli juttua lintuinfluenssan aikoihin? Älä anna median hallita mieltäsi.

Vierailija
26/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.animalia.fi/animalia-toimii/animalia-lehti/animalia-artikkel…

Voihan se olla, että nämä ennätyspakkaset ovat liikaa linnuille.

Vierailija
27/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet teitä vihaavat Ihmisen Pojan nimen tähden" ja Hän myös keroit sen, ettei suurin osa usko, mutta se, joka ei käänny siitä huolimatta, että moni herjaa, se pelastuu.

Joten minulle saatte nauraa vaikka päin naamaa, mutta minä en uskoani Jeesukseen Kristukseen kiellä. Hän opastaa minua elämässäni ja on antanut minulle paljon hyvää. Miten voisin kieltää Hänet?

Mitä jos minäkin perustaisin uskonnon ja sanon että "muut tulevat teille nauramaan minuun uskomisenne tähden, mutta älkää välittäkö, saatte paremman paikan kuoleman jälkeen"?

Mieti sitä.

Vierailija
28/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas jotain ympäristömyrkkyjä suihkittu menemään ja kappas lintuja ja kaloja kuolee niihin. Tarkoituksella tai tahattomasti, mene ja tiedä. Mutta olen varma että tässä on taas ihmiset itse asialla.

Vierailija
29/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei jumalan tai tuomiopäivän takia. Outoa tuo on ja mielessäni vilistävät ajatukset jostakin tuntemattomasta myrkystä (vaikkapa jokin tuholaismyrkky) joka on päässyt karkuun, tai jokin laboratoriossa kehitetty bakteeri, joka on varastettu ja jota nyt jotkut hullut ympäri maailmaa testaavat eläinparvilla ennen kuin tekevät terrori-iskun...

Tuo sisäinen verenvuoto noilla linnuilla toi mieleen sen south parkjakson jossa alienit käänsivät lehmiltä sisukset ulos (sorry).

Vierailija
30/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsivät sisäisestä verenvuodosta, mutta eivät olleet saaneet myrkkyjä. Eli verestä ei löytynyt viitteitä myrkytyksestä.

Vierailija
31/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi uskoa myös ufojen näkymättömään alukseen, joka paistanut linnut mikroaalloillaan kuoliaaksi jättäen jälkeensä vain sisäisiä verenvuotoja.

kärsivät sisäisestä verenvuodosta, mutta eivät olleet saaneet myrkkyjä. Eli verestä ei löytynyt viitteitä myrkytyksestä.

Vierailija
32/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa on testattu jotakin uutta asetta, näitä juttuja taas joita kansalle ei kerrota (paitsi wikileaks..). Uuden joukkotuhoaseen tai muun kokeilu ei taas mitenkään poista sitä maailmanlopun tai tuomiopäivän läheisyyttä.

Muistatteko, kun muutama vuosi sitten sähköt katkesivat useista maailman suurkaupungeista hyvin lyhyen ajan sisällä, New Yorkista Helsinkiin? Ja joka paikassa oli muka erilainen selitys, eikä sellaista ole tapahtunut koskaan ennen eikä koskaan sen jälkeen.Samoja jänniä testejä tms. joista meille ei kerrota mitään..

Vierailija
33/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut hermoheikot uskoo oikeasti jokaisen tarjotun salaliittoteorian todeksi :D

Vierailija
34/67 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa on ihmisen aiheuttamaa, osa vain luonnon omaa muutosta.

Oli niin ihanan lämmin kesä ja nyt kunnon talvi täällä etelässäkin, ihanaa!

Vierailija
35/67 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuule se ei oo sun käsissäs etkä sä ketää voi pelastaa.. ei ihmine tee toiselle uskoo ..

Vierailija
36/67 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät tosiaan tajua, että aivan viime vuosina on tapahtunut kaikkea tosi "outoa" jatkuvasti!

Silti vaan mammat katsoo sinkkuelämää leffoja ja homojen sisustusohjelmia dollarinkiilto silmissä.

Mutta jokainen, joka uskoo Jeesukseen Kristuksena, herätköön ja koittakoon herättää he, joita mammona ei ole sokaissut!

Älyttömän oikein sanottu!

Vierailija
37/67 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästynyt tähän elämään.

Vierailija
38/67 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät tosiaan tajua, että aivan viime vuosina on tapahtunut kaikkea tosi "outoa" jatkuvasti!

Silti vaan mammat katsoo sinkkuelämää leffoja ja homojen sisustusohjelmia dollarinkiilto silmissä.

Mutta jokainen, joka uskoo Jeesukseen Kristuksena, herätköön ja koittakoon herättää he, joita mammona ei ole sokaissut!

Älyttömän oikein sanottu!

Miten uskovainen voi olla noin kaukana siitä sanasta, jota itse julistaa?

Raamatussa sanotaan varsin selvästi, että KUKAAN ei tiedä koska Kristus uudelleen tulee, joten elämää pitäisi elää vain mahdollisimman hyvin ja ihan rauhassa.

Toisekseen, mitähän tosi "outoa" nyt on tapahtunut? Maapallolle on ennen iskeytynyt isoja meteoriitteja, tulivuoret on purkautuneet, se hemmetin Yellowstone on purkautunut aika ajoin, järjetön määrä lajeja on tullut ja mennyt...

Joten kertokaahan nyt nämä uudet "oudot" tapahtumat, joista meidänpitäisi kauhistua?

Vierailija
39/67 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaudet, dinosaurusten tuho, musta surma, espanjantauti.

Vierailija
40/67 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä hysteerisiä ihmisiä netissä! Apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi