Äitini täyttää ensi viikolla 45, lahjaideoita kaipailisin!
Äiti on ikäisekseen nuorekas, harrastaa päivittäin liikuntaa eikä ole ikin' tupakoinut (siinä kai syyt nuorekkuuteen)
Ajattelin jotain lahjakorttia vaikkapa Stockalle tai sitten johonkin kauneushoitolaan (ei ole koskaan vielä käynyt kosmetologilla)
Miltä kuulostaa, ja lisää ideoita otetaan vastaan!
Kommentit (45)
Äitini sai minut (esikoisen) 21 vuotiaana ja minä sain eskoiseni 22 vuotiaana (poika nyt 6kk).
Mielestäni tämä on ihan hyvä ja normaali ikä saada lapsi.
Tosin just eilen puolison knassa puhuttiin, että on jännää kun mun mummi (äidin äiti) olisi mun puolison isää n. 5 vuotta nuorempi, jos ois elossa.
Puolisoni isä oli 45 kun puolisoni syntyi ja nyt siis 70 vuotias.-7-
Minä sain esikoiseni 20 vuotiaana, toisen lapsen 23 vuotiaana, kolmannen lapsen 39 vuotiaana ja neljännen lapsen 43 vuotiaana.
Lapseni ovat siis kohta 26 v ja 23 v, 7 v ja 3 v. Olen 46 v.
Ikäloppu? Ikäisekseni nuorekas? !?! Enpä tiedä. Illat menee tv.tä katsellessa ja lapsia neuloessa, aivan kuten jonkun 66 v anoppi tekee. Eipä tässä zumpaamaan voi lähteä, kun ei lapsia voi itsekseen jättää.
Mummo en vielä ole, sen aika kait tulee pian? Tai sitten lapseni opiskelevat ensin, elävät nuoruutensa nuorena ja tekevät lapsia vasta myöhemmin - ovathan he ihan esimerkin kautta nähneet, ettei se elämä lopu kun 30 v täyttää ja lapsia voi tehdä myöhemmälläkin iällä, eikä silloin menojalkaa vipata ja jaksaa keskittyä olennaiseen. Ennenkaikkea he ovat nähneet, miten sitovaa ja raskastakin pienten lasten kanssa on. Ja miten pajon heihin menee rahaa !
Itse olen 46-v (harrastan päivittäin liikuntaa, nuorin lapsi 8 v, en ole tupakoinut, olen edelleen nuori vaikka fiksu ;)). Minusta on kiva saada jotain hyvää suklaata, hyvää kahvia, hyvää viiniä tms. Tai sitten jotain itsetehtyä, vaikka villasukat tai lapaset tms. Tai vaikka itsetehty taulu (öö siis sellaiselta, joka osaa maalata...).
Ikäisekseen nuorekas - siis tarkoittaako se että näyttää kolmekymppiseltä? Vai että sitä, että jaksaa ihan vielä harrastaa liikuntaa? Mulla päivät on aika kiireisiä, kun on vielä haastava työ ja perhe, ystäviä ja harrastuksia.
*nikottelee vielä vähän tuota ikäisekseen nuorekasta*
on vasta murrosiästä ja aknesta toipunut, niin miten olisi lahjakortti h&m:ään, Onlyyn tai Vero Modaan, ja miten olisi vaikka joku makee lävistys tai vaikka useampikin jos ei ennestään jo ole?
itselleen vaatteita näistä mainituista liikkeistä...?
Jos näin on niin sitten minä olen "ikäisekseni nuorekkaana" nelivitosena mokannut ja pahasti ostaessani itselleni vaatteita myös noista liikeistä.
ikäisekseen nuorekas? Jos puhutaan 25 vuotiaasta? (=lapsellinen?) Jos puhutaan 35 vuotiaasta? (=jämähtänyt 20 kymppisen tasolle?) Jos puhutaan 45 vuotiaasta? (=oikeassa valaistuksessa menee vielä läpi n. 35 vuotiaasta?) Tai 55 vuotiaasta? (=ei vielä täysin mummo).
Mitä on nuorekkuus 45 vuotiaana?
Olen itse 41 v. ja mielestäni aika samanlainen kuin joskus 35 vuotiaana, ainakin sisäisesti siis. En osaa edes visioida, millä tavalla voisin olla ikäisekseni nuorekas.
muulla tytär 23v ja toinen 6v
en koe olevani ikäloppu, mut en ihan nuorikaan
minusta lapset olis parasta saada suht nuoren eli alle 30v , mut elämä ei aina mene niin kuin sitä itse haluais
lapset on lahja, niitä ei tehdä vaan saadaan
anna äidillesi aikaa, menkää yhdessä teatteriin, konserttiin, tms se olisis minusta parasta