Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini täyttää ensi viikolla 45, lahjaideoita kaipailisin!

Vierailija
05.01.2011 |

Äiti on ikäisekseen nuorekas, harrastaa päivittäin liikuntaa eikä ole ikin' tupakoinut (siinä kai syyt nuorekkuuteen)

Ajattelin jotain lahjakorttia vaikkapa Stockalle tai sitten johonkin kauneushoitolaan (ei ole koskaan vielä käynyt kosmetologilla)

Miltä kuulostaa, ja lisää ideoita otetaan vastaan!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vakituinen työpaikkakin ollut jo 2 vuotta (josta nyt olen äitiyslomalla)

Samoin äidilläni on aina ollut vakituinen työpaikka jumppamaikkana.

Ehkä vähäsen ärsyttää tuo asenne, että nuorena lapsen saaneet eivät opiskele tai tee työtä, vaan loisivat yhteiskunnan tuilla....t. ap

itse olen 24- vuotias pienen vauvan äiti. Minusta olemme äitini kanssa kumpikin saaneet esikoisemme oikeassa iässä. Taidan kallistua tuohon kosmetologilahjakortin puoleen. Tiedän, että äiti pitää kaikesta luonnollisesta ja suosii luonnonkosmetiikkasarjoja arkikäytössä, joten ottasisin kiitollisena vastaan suosituksia hyvästä ekokauneushoitolasta Helsingissä. t. ap

..äidiksi? Taisi olla ammatillinen koulutus hankittu ja työpaikka ja vakaa talous ja psyykkisesti aikuinen. Voi tsiius!

Vierailija
22/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut olevani noin vanha

Lahjakortti kauneushoitolaan, kiitos!

T. 44v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina hyvä ja korut. mitä jos menisit äidin kanssa johonkin hyvään ravintolaan syömään pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
24/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan totta, että kaksikymppisen mielestä yli nelikymppinen on "vanha".

Olen itsekin työpaikkani vanhin (44 v) työkaverini ovat 23- 30- vuotiaiota.

Aika usein joku heistä sanoo minulle, että olen ikäistäni nuorekkaampi, enkä ymmärrä miten siitä voisi ottaa nokkiinsa?

Vierailija
25/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinulla 200 e laittaa niihin hoitoihin, jotain perusjuttua muutamalla kympillä ei suostu ottamaan vastaan, Ja on noloa saada lahjakortti, joka ei riitä mihinkään.

Eli kiitos mieluummin hyvä kirja, brassivahaus (joo, kosmetologi sen tekee, mutta ei ihan joka kauneushoitolassa), lahjakortti liiviliikkeeseen (korsetti maksaa 189 e, sellainen olisi kiva - siis pitsinen ja seksikäs), uusi läppärilaukku ja aidot helmet.

Vierailija
26/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiomme antaa hänelle lahjaksi lahjakortin nahkaliikkeeseen, jossa myydään vähän rokimpia kenkiä ja vaatteita.

Vierailija
27/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lahjakortti hierontaan.

Vierailija
28/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"IKäisekseen nuori" =)

Vierailija
29/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan tunne itseäni vanhaksi ja lapseni 20-9-vuotiaat eivät pidä minua vanhana. Tyttö 18v just ennen joulua vaahtosi, että mä en ole vanha. ;o)

Kyllä on hyvin vanhoillinen 20v, joka puhuu 45v äidistään ikäisekseen nuorekkaana. =D

Vierailija
30/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen oloni joskus tukalaksi vanhempien äitien läsnä ollessa, jos he noin alentuvasti ajattelevat nuorista äideistä. Pelottavaa suorastaan. Mutta elän siinä uskossa, että useimmat ihmiset kohtaavat muut ihmiset ilman tuomitsevaa asennetta.

Minunkin äitini on suurinpiirtein samanikäinen nuorekas (nuori) mummi :)

..äidiksi? Taisi olla ammatillinen koulutus hankittu ja työpaikka ja vakaa talous ja psyykkisesti aikuinen. Voi tsiius!

Vierailija
31/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

¤5- vuotias ei ole enää nuori, vaan vankasti keski- ikäinen näinen, muutaman vuoden päästä viisikymppinen.

Ei tietysti vanhakaan, vanha ihminen on mielestäni jotain päälle 70.

Taisi vain olla arka paikka joillekin mammoille täällä tuo ikäjuttu...

Vierailija
32/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli 17 kun sai veljeni ja meidät (olen kaksonen) 19 vuotta,eli oli 19 vuotiaana 3 lapsen äiti! :D

ite olin 20vuotias kun sain esikoiseni,ja tein äitini mummiksi 39 vuotiaana. ja hyvin ollaan menestytty elämässä. toki toivon ettei tyttöni tee mua 7 vuoden päästä mummiksi, ei sillä etteikö pärjäis,vaan ettei tarttis ottaa noin isoa vastuuta noin nuorena. :)

Vierailija
33/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kun itse olin 23, mun äitini oli 46. Ja mielestäni aika vanha. Silti pisti silmään tuo "ikäisekseen nuorekas". Erään ystäväni äiti teki vielä 47-vuotiaana iltatähden. Itse sain esikoiseni vasta 32-vuotiaana vuosien yritysten ja hoitojen jälkeen. Olen tällä hetkellä siis 35-vuotias, ja toiveissa olisi vielä yksi lapsi. Oma anoppini on 64-vuotias ja harrastaa potkunyrkkeilyä, on muutenkin todella energinen ja hyväkuntoinen. Ei siis todellakaan mikään vanha.

Tuo ajatus siis, että on ikäisekseen nuorekas, voi olla aika loukkaavaa, kun ajattelee, että nykyään on paljon 45-vuotiaita, joilla on alle kouluikäisiä lapsia, jotka ovat vasta alkaneet edetä työelämässä hyvään asemaan ja jotka harrastavat paljon ja pitävät itsestään hyvää huolta. En ikinä ajattelisi, että 40+ tai 50+-vuotiaat olisivat vanhoja - hehän ovat vielä työelämässä täysillä mukana! Mikä sitten on tyypillistä 40+-vuotiaalle, jos ajatellaan, että ap:n äiti on ikäisekseen nuorekas? Se tässä on se kompastuskivi...

Vierailija
34/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tarkoittaa, että kohtalaisen nuupahtanut.

Vierailija
35/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 24- vuotias pienen vauvan äiti. Minusta olemme äitini kanssa kumpikin saaneet esikoisemme oikeassa iässä. Taidan kallistua tuohon kosmetologilahjakortin puoleen. Tiedän, että äiti pitää kaikesta luonnollisesta ja suosii luonnonkosmetiikkasarjoja arkikäytössä, joten ottasisin kiitollisena vastaan suosituksia hyvästä ekokauneushoitolasta Helsingissä. t. ap

Terveisin äiti42, jonka äiti 64 ja tytär 18v

Vierailija
36/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siitä asti kun olin 15.

Mutta lienee tarkoittanut sillä luonnettani, ei ulkonäköäni. t.ap.

eli tarkoittaa, että kohtalaisen nuupahtanut.

Vierailija
37/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todella toivon, ettei hanki lasta 2-kymppisenä, itse olin silloin niin lapsi kuin olla ja voi. Mutta asiaan:

- EI kauneushoitolaa kiitos! Mitä siellä tekisi, kun vasta nyt alkaa finnit olla vekka ja kosmetogista on vihdoinkin "vapaus"!!

- Jokin koru voisi olla kiva. Ajattelin ottaa toisen reiän samaan korvalehteen missä on entinen reikäkin. Voisit vaikka yhteisen lounaan jälkeen viedä minut rei'ittäjälle ja hankkimaan tuo korvanlehtikoru.

- Myös hyvä musa voisi olla paikallaan. Itse olen viime aikoina keräillyt Metallican levyjä. Veljeltä oli joskus noi lainassa, mutta palautin pois.

- Ihan joku kiva konserttikin voisi olla paikallaan. Tosin ensi kesän konserteista ei vielä kaikista tiedä, ketä esiintyy esim. Porin Jazz ei ole julkistanut ohjelmaa. Aina siellä on kuitenkin vikana lauantaina ollut hyvät esiintyjät. Iron Maidenin ensi kesän konserttiin ostin jo itse liput.

Jotain tällaista kiitos!

Vierailija
38/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vasta murrosiästä ja aknesta toipunut, niin miten olisi lahjakortti h&m:ään, Onlyyn tai Vero Modaan, ja miten olisi vaikka joku makee lävistys tai vaikka useampikin jos ei ennestään jo ole?

Vierailija
39/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä lahjaideoita tuossa oli! Hoitola voisi olla mukava tapa viettää päivä :)

Ja tuolle edelliselle, vaikka sinä olet ollut täys lapsi(?) 20v iässä, ei kaikki ole :)

Oikeasti, lapsi 20v iässä :D Voihan, on tainnut vanhemmilla mennä kasvatus vähän persuuksilleen jos tuossa iässä käyttäytyy kuin lapsi :)

Vierailija
40/45 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai minut (esikoisen) 21 vuotiaana ja minä sain eskoiseni 22 vuotiaana (poika nyt 6kk). Mielestäni tämä on ihan hyvä ja normaali ikä saada lapsi. Tosin just eilen puolison knassa puhuttiin, että on jännää kun mun mummi (äidin äiti) olisi mun puolison isää n. 5 vuotta nuorempi, jos ois elossa. Puolisoni isä oli 45 kun puolisoni syntyi ja nyt siis 70 vuotias. -7-