Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua vituttaa, mies istuu koneella ja pelaa.

Vierailija
05.01.2011 |

Jos kysyy jotain tms. niin naama menee norsunvitulle kun häntä kehdataan häiritä. On menossa joku helvetin tärkeä stategianeuvottelu muiden pelaajien kanssa. Vittu saatana, aikuinen mies ja on jonkun nettipelin lumoissa niin ettei iltaisin saa mitään muuta tehtyä. Minä hoidan lapset ym. Kohta mä alan leikellä sen tietsikan johtoja palasiksi...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan säki ilmeisesti netissä ?

Vierailija
2/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja minä olen netissä, koska olen hommani tehnyt. En kuitenkaan ole peliriippuvainen kuten mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vähän pelaamista harrastaa.

Vierailija
4/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kans istuis kaiken vapaa-ajan koneella ja pelais. Ollaan tästä asiasta keskusteltu montakin kertaa, hän ns. vain unohtuu siihen koneelle. On ihan ite sanonu että minun pitää sanoa jos hän ei itse tajua lopettaa ajoissa. Silloin kun minua alkaa se häiritsemään, tuumaan että hän voisi taas välillä seurustella minunkin kanssa. Meillä tämä toimii hyvin. Mies saa pelata ja minä saan hänestä seuraa silloin kun tarvitsen. Tekee myös kotihommia pelin aikana kun vain pyydän.

Vierailija
5/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on pelannu wowia ainakin 3 vuotta. Välillä menee hermot, mut kyl se sit siitä..

Vierailija
6/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo????

Vierailija
7/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kans istuis kaiken vapaa-ajan koneella ja pelais. Ollaan tästä asiasta keskusteltu montakin kertaa, hän ns. vain unohtuu siihen koneelle. On ihan ite sanonu että minun pitää sanoa jos hän ei itse tajua lopettaa ajoissa. Silloin kun minua alkaa se häiritsemään, tuumaan että hän voisi taas välillä seurustella minunkin kanssa. Meillä tämä toimii hyvin. Mies saa pelata ja minä saan hänestä seuraa silloin kun tarvitsen. Tekee myös kotihommia pelin aikana kun vain pyydän.

Olen myös sanonut, etten aio tuota enää kauan katsoa. Nyt meillä on kaksi erillistä elämää tässä talossa. Mies elää netissä kavereidensa kanssa, minä lasten kanssa tätä tosielämää.

Saishan tuo harrastaa pelaamista jos se pysyis kohtuudessa, mutta kun ei pysy. Mies tulee töistä ja menee koneelle. Hakee sinne ruuat ym. Meille ärähtelee jos häiritsemme. Istuu koneella nukkumaanmenoon asti. Hyvällä tuurilla puhuu meidän kanssa ehkä illan aikana pari lausetta, siinä se. Onko kohtuullista lapsille, että isä ei tee heidän kanssaan mitään, koska nettikaverit ovat tärkeämpiä?

Vierailija
8/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitään aikuista käytöstä ole ettei pysty pelistä irtautumaan.

Vierailija
9/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olet ap vauva-lehti netissä provo????

Mies istuu koneella eikä sitä kiinnosta mun seura. Joten sama kai vaikka mä täällä olen.

Vierailija
10/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takkia riisunut kun sisälle tuli suoraan koneelle ja pelaamaan hiivatin idiootti!!!

Vierailija
11/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sanonut, etten aio tuota enää kauan katsoa. Nyt meillä on kaksi erillistä elämää tässä talossa. Mies elää netissä kavereidensa kanssa, minä lasten kanssa tätä tosielämää.

Saishan tuo harrastaa pelaamista jos se pysyis kohtuudessa, mutta kun ei pysy. Mies tulee töistä ja menee koneelle. Hakee sinne ruuat ym. Meille ärähtelee jos häiritsemme. Istuu koneella nukkumaanmenoon asti. Hyvällä tuurilla puhuu meidän kanssa ehkä illan aikana pari lausetta, siinä se. Onko kohtuullista lapsille, että isä ei tee heidän kanssaan mitään, koska nettikaverit ovat tärkeämpiä?

Vierailija
12/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa silloin kun olisi jotain kodin yhteisiä asioita hoidettavana, esim. lasten iltapuuhat!

Meillä on aika hyvin nyt toiminut niin, että pelaa sitten kun lapset on menneet nukkumaan. Nykyään ei onneksi edes pelaa ihan joka päivä. Eikä nykyään enää mitään maratoneja.

Juttele sen kanssa. Kyllä se sen ymmärtää sitten kun haluaa. :/

Vierailija
13/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun mies on ihan samanlainen... tosin se ei pelaa vaan surffailee ja kattoo jotain leffoi ja sarjoja.... hermot menee...

Vierailija
14/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun säkin pääset nettiin samaan aikaan.

Vierailija
15/21 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsulake pois sähkökaapista. Tai virtakytkin alas-ylös, niin että tulee hetken sähkökatko. Jos kerran ei muu auta. Loppuupahan pelaaminen edes hetkeksi.

Vierailija
16/21 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no,ei se pelaaminen toki ainoa syy mutta..

Vierailija
17/21 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on hollantilaisen tutkimuksen mukaan koukuttavampaa kuin kokaaini tai crack.

Onneksi mieheni ei ainakaa viela ole alkanut pelata sita.

Vierailija
18/21 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaa vaadi. Ainoastaan kaksi.

Vierailija
19/21 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun säkin pääset nettiin samaan aikaan.

Tätä piti lainata.

Vierailija
20/21 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä montakin tietokonetta ? Kun säkin pääset nettiin samaan aikaan.

olen siis ap. Joka roikkuu täällä taas tauon jälkeen, tosin aivan kohta koneesta loppuu virta ja menen nukkumaan. Mies pelaa edelleen. Vitutus on onneks jo taas laantunut, onpa ainakin sitä kuuluisaa omaa aikaa kun miestä ei mun seura kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan