Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat orgasmit masturboimalla?

Vierailija
05.01.2011 |

Oletko mies vai nainen?

Apuvälineillä vai omin käsin?

Saan parhaat orgasmit masturboimalla. Itseään on helpointa miellyttää ja voi kokonaan keskittyä vain mielikuviinsa ja itseensä. Ei ole mitään psyykkisiä estojakaan suhteessa itseen, toisin kuin suhteessa mieheen voi aika useinkin olla. Masturboinnista ei voi tulla raskaaksi eikä saada sukupuolitautejakaan.

Käytän täristäviä välineitä ja toisinaan lisäksi jotain täyttävää. Sarjaorgasmitkin kehittyvät vaivatta. Miehen kanssa en saa usein sitä ensimmäistäkään orgasmia ainakaan pelkällä yhdynnällä.

nainen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän lelua. Minusta se on vähän sellainen pikainen ja lyhyt orgasmi eli ei oikein pääse kunnolla nauttimaan.

Itse yhdynnässä en saa orgasmia vaan tarvitaan klitoriksen koskettelua. Omituista kyllä, siihen ei riitä sormet, kun tuntuu että menee tavallaan tunto. En osaa selittää paremmin. Eli yleensä mies nuolee minulle orgasmin, joka onkin sitten paljon pidempi kestoinen kuin itse hommattu.

Eli kyllä se miehen aikaan saama orgasmi on parempi =)

Vierailija
2/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain parhaat vaan ainoat orgasmit itse tehden. Miehen kanssa en ole saanut koskaan. Apuvälineinä suihku, joskus dildo mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masturboinut noin 6-7-vuotiaasta ja saanut orkkuja ala-asteikäisestä. Nykyään saan orkun koskematta itseeni lainkaan, vain ilolihaksia puristellen samalla kun luen eroottisia juttuja.

Joskus masturboin sauvan ja/tai klittakiihottimen kanssa, joskus suihkussa.

Mutta kyllä silti ylivoimaisesti parhaalta tuntuu orkut miehen kanssa! Erityisesti samaan aikaan laukeaminen, tai minä hetken miehen jälkeen, koska hänen orgasminsa laukaisee minutkin. Siksi mulle on parasta kun mies tulee sisääni, vaikka hän tykkääkin enemmän tulla tisseille ja suuhuni, tai runkata ihan viimeiset hetket.

Miehen kanssa laukean usein useammankin kerran, ensin ennen häntä ja sitten todella ihanasti ja rajusti hänen kanssaan, jos mies laukeaa sisääni. Yhdynnässä en tarvitse käsillä kiihottamista. Miehen nuolemalla laukean myös, mutta se ei ole yhtä rentoa kuin yksin tai yhdynnässä.

N38

Vierailija
4/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa orkkuja ollenkaan miehen kanssa :(

Parhaiten onnistuu yksin ilman apuvälineitä, ihan vaan omin sormin hieromalla...

Vierailija
5/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaa työntelee, niin vot!!!

Vierailija
6/9 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Vierailija
7/9 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorista ei todellakaan kannata hieroa koska sitten se tulehtuu, mutta suihkulla pystyy saamaan ihan ok orgasmin aloitin itse 12 vuotiaana ylä-asteella.

8/9 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Apuvälineillä vai omin käsin?

Saan parhaat orgasmit masturboimalla. Itseään on helpointa miellyttää ja voi kokonaan keskittyä vain mielikuviinsa ja itseensä. Ei ole mitään psyykkisiä estojakaan suhteessa itseen, toisin kuin suhteessa mieheen voi aika useinkin olla. Masturboinnista ei voi tulla raskaaksi eikä saada sukupuolitautejakaan.

Käytän täristäviä välineitä ja toisinaan lisäksi jotain täyttävää. Sarjaorgasmitkin kehittyvät vaivatta. Miehen kanssa en saa usein sitä ensimmäistäkään orgasmia ainakaan pelkällä yhdynnällä.

nainen

Vaimoni ei koskaan ollut saanut yhdynnässä orgasmia (40 ikävuoteen mennessä) ennen meidän yhteistä seksiämme. En ota tästä kunniaa mahtavana rakastajana vaan koen että kyse on enemmänkin yhteensopivasta seksuaalisesta "kemiasta". Luulenpa että et ehkä vain ole tavannut sopivaa miestä jonka kanssa saisit orgasmeja yhtä helposti tai jopa helpommin kuin masturboimalla. Tällä en missään nimessä tarkoita että masturboimisessa olisi mitään vikaa. Nauti siitä täysillä. Niin minäkin teen edelleen silloin tällöin :)

Vierailija
9/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan jos mieheni nuolee mua😍