Nyt mä sitten tiedän miten mun tulee pukeutua, 40+
Atelier Goldner Scnitt.
Tosin olen jo viisi vuotta myöhässä eikä silti tulisi mieleenkään vetää päälle ainuttakaan vaatekappaletta mitä noilta sivuilta löytyy =)
Kommentit (29)
itse pidän naisellisista linjoista, A-mallisisa tunikoista yms joten nuo housupuvut on mulle ihan kauhistus.
että nuo vaatteet on tarkoittu 40+-vuotiaille?
Itse teksteistä ja sivujen ulkoasusta päättelisin, että kohderyhmää ovat enemmänkin yli 60-vuotiaat. 40-vuotaat harvemmin haluavat vastaavaa vanhahtavaa tekstiä ja teitittely, tai käyttävät itsestään termiä "aikuinen nainen".
Harmaahapsisia näyttivät olevan myös firman edustajien kuvat sivuilla. Mallit toki olivat nuorempia.
Äitini kanssa olin ostoksilla ja se näytti mulle sellaisia mummovaatteita, mitä nyt lasten saannin jälkeen pitäisi pukea.
Liivihameen hommasin työasuksi nyt, sitten olen nähnyt sellaisia pellavaliivimekkoja, mutta en ole kaupasta löytänyt. Ikääntymiselle olen antanut sen verran periksi, että yritän ostaa laadukkaita (=kalliita). Huoliteltu pukeminen on sitä, että harkitsee astusteetkin (no joo puuhelminaha ja ranneke). Sit on mustat suorat housut ja korkeakorkoiset kengät.
Viskoosi on näissä tätivaatteissa inhokkini. Kyllähän se tätiys tulee vartalon muodosta :-) Hyvästi vyötärö.
Ikää on 46 v
En ikinä laittaisi ainuttakaan noista päälleni ja olen 42. Inhonväreitä herättäviä rytkyjä ja maksaakin aika paljon, eiks se housupukukin ollut yli 200?
Jonkin verran olen sieltä tilannut, mutta toimitusajat ovat olleet aika pitkiä. Olen 45+ ja noin 160 cm. Vaatekoko on yleensä 38 tai 40. Vartalonmuoto on lähinnä X. Housuista ja pitkähihaisista paidoista olen löytänyt sopivan kokoisia vaatteita lyhyemmällä mitoituksella.
Minä olen noista vaatteista tykännyt, olen 51 v. Juuri tilasin alesta paitoja. Myötäilevät vartalon kaaria eli eivät roiku telttana, mutta eivät ole liian timmejä. Tilasin myös stretchfarkut, enkä nyt ymmärrä mitä mummomaista niissä on. Tai ehkä valikoima on muuttunut erilaiseksi vuosien myötä?
http://fi.ateliergs.com/group/2914304/product/2910835/L/14/Produktdetai…