Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vähäkalorista naposteltavaa leffaan mukaan?

Vierailija
05.01.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkinöitä

hedlemiä ylipäänsä, vaikka viinirypäleitä

pikkuporkkanoita

riisikakkuja

rusinoita

lanttukuutioita

Vierailija
2/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu. Otas kuule porkkanaa ja kurkkua!

Vierailija
4/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikilla on oikeus napostella elokuvissa jotain jos siltä kerran tuntuu. Huoh aina sama valitus samasta asiasta, olen lukenut ainakin 20 eri ketjua tästä aiheesta.

Tuohon vähäkalorisuuteen en osaa ottaa kantaa kun en laske kaloreita.

Vierailija
5/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leffassa tarvii syödä jotain?

Kun leffat yleensä kestävät n. 90 minuuttia, niin miksi et söisi ennen elokuvaa kunnon ateriaa?

Kyllä sillä luulisi napostelijammamankin nyt reilun tunnin pärjäävän?

Vierailija
6/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikilla on oikeus napostella elokuvissa jotain jos siltä kerran tuntuu. Huoh aina sama valitus samasta asiasta, olen lukenut ainakin 20 eri ketjua tästä aiheesta.

Vai napostelemaan näennäissallittuja herkkuja?

Vierailija
7/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on n. 600 kcal- siis ihan mielettömästi! Kuivatut hedelmät vähän parempia, mutta en ottaisi niitäkään. Salmiakkia pussi ja sekin sokeritonta :)

Vierailija
8/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan tajuttomasti kaloreita.

Viinirypäleetkään eivät ole mitään laihduttajan evästä.

Porkkanat, kurkut, omenat ... ovat parempia vaihtoehtoja.

Vierailija
9/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napostelu on osa nautintoa, en mä mikään lihava ole. Olen 164cm ja 61 kg. Mutta tykkään syödä jotain leffaa katosessani, yleensä irtokarkkeja. Nyt ajattelin vähän vähemmän kalorista.

ap.

Vierailija
10/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siis eivät todellakaan täytä tuota vähäkalorisuuden määritelmää.

Ja varmaan minäkin nyt olen ilonpilaaja, mutta parasta on opetella koko tavasta pois tai ottaa vaikka pullo light-limua tai -mehua mukaan.

Näin leffafriikkinä osaa arvostaa sitä, että vieruskaverikin keskittyisi mussuttamisen sijaan leffaan. Jatkuva pussien rapina ja pureskeluäänet ovat tosi rasittavia. Valitettavasti vain leffafestareiden aikaan niistä pääsee eroon.

Vierailija
11/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule siis kuuloonkaan.

Ihan sama mitä joku vierustoveri ajattelee, sehän ei kuitenkaan ole kiellettyä leffassa. Miksi pitäisi aina olla joku nössö ja ajatella vain muita?

ap.

Vierailija
12/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan kiellettyä. Olen aina luullut, että tämä on mielipidepalsta, jossa saa kertoa mielipiteensä, mutta taidankin olla väärässä. Jatkossa siis tiedän, että ap:ta pitää myötäillä tilanteessa kuin tilanteessa.

P.S. Jos et aloituksessa kerro koko tilannetta, niin muut eivät osaa sitä ennustaa. Minä ainakin oletin, että olet laihduttaja, jolloin napostelu onkin aivan turhaa. On ihan eri asia etsiä vain hiukan terveellisempää vaihtoehtoa.

Vierailija
13/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Ja makeutusaineripuli on taattu! Kuinka usein käytte elokuvissa kun tällaista pitää pohtia?

Vierailija
14/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Ja makeutusaineripuli on taattu! Kuinka usein käytte elokuvissa kun tällaista pitää pohtia?

paino-ongelmia, sen kun ostaa ison pussin irtiksiä ja poppareita lisäks :)

Vierailija
15/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai napostelemaan näennäissallittuja herkkuja?

Vai etkö itse pysty tekemään kahta asiaa samaan aikaan?

Vierailija
16/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan pakko syödä/rapistella/rouskuttaa elokuvissa?

Varsinkin jos kyseessä on jokin hiljainen elokuva, ei ole kivaa jos vierustorveri rouskuttaa äänekkäästi ja rapistelee eväspussukoitaan vieressä.

Itse en pysty keskittymään elokuvaan ja haluaisin kuulla myös elokuvan hiljaiset äänet.

En tiedä onko täällä muita, joita rapistelu ja rouskuttelu häiritsee mutta esittäisin toiveen, että jos elokuvissa on ruokailtava, olisi se äänetöntä! Kiitos.

Vierailija
17/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt jokainen normaali ihminen ymmärtää hiukan miten paljon missäkin on kaloreita ilman täällä ihmettelyä?

Vierailija
18/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuporkkanoita elokuviin! Lentää se pussi aika äkkiä mäkeen siitä. voisiko mitään ärsyttävämpää enää olla kun tuollainen rouskutus!

Vierailija
19/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ärsyttävää! On se kumma jos ei voi paria tuntia olla mässyttämättä. Ja ei se elokuva ole mikään yksityisnäytös mässyttäjille, siellä pitää antaa rauha kaikille katsojille.

Vierailija
20/32 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivatut hedelmät ja pähkinät on ehkä pahimpia kaloripommeja. Hedelmäkarkeissakin on vähemmän kaloreita kuin kuvatuissa hedelmissä!

Ota siis vähän hedelmäkarkkeja (alle 100g) ja vaikka poppareita (itsetehtyjä kattilassa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi