Muita jotka ei halua prinsessahäitä?
Onko muita, jotka eivät halua kermakakkupukua ja suuria juhlia perinteisen kaavan mukaan? Miten te haluatte viettää tai olette kenties jo viettäneet häitä? Minä haluaisin niin pienet häät kuin mahdollista, mutta kuitenkin sen verran juhlavuutta ettei nyt pelkästään maistraatissa käydä.
Kommentit (27)
äitini ja anoppi olisivat hösänneet niin paljon häistämme että kenellekään ei kerrottu etukäteen ja isoja häitä en halunnut.
mutta prinsesahäät ihan oksettais.
Prinsessa ruusunen soi kirkossa, muuten oli vain lähimpiä ystäviä ja sukulaisia ketkä paikalle pääsivät.
Ystävän äiti teki kakut ja purtavaa. 20 vierasta kahvitteli meillä, osa jäi sitten istumaan. Käytiin ihan kämäsessä kuppilassa pelaamassa bilistä ja palattiin kotiin.
Häämatkalle ulkomaille festareille. Se oli se mihin panostettiin enemmän rahaa.
Tärkeintä että oma jo edesmennyt isäni pääsi saattamaan alttarille.
Löysin tosi laadukkaan ja kauniin mekon polviin asti. Halvalla ja nätit kengät joilla oli kauhea kävellä. Muuten kivat. Kampauskaan ei ollut mikään kummoinen. Pidennykset joiden kanssa pidin hiukset auki. Sormukset edulliset.
Yks "virallinen" hääkuva jota en ole vieläkään teettänyt.
Laitoin vaan teetätykseen yhden halauskuvan. Suurin osa niistä vielä jakamatta.
Me ajateltiin jossain vaiheessa ostaa uudet sormukset ja lähettää viralliset hääkuvat tällee viiden vuoden jälkeen vieraille.
Melkein erottiin, mutta ei sitten erottukaan. Niin ihan sen takia. Ajateltiin ns. "Vahvistaa" asia.
Pari pientä vaatimatonta hääsisustusjuttua oli kotona. Muuten ihan vaan perus. Oli se kotikin kyllä aika vaatimaton. 😅
Mitä väliä. Vieraat kehuivat tiivistä tunnelmaa ja rentoutta vaikka ei ollut kymppitonnien prinsessahäät. Miettikää, jos ero tulee ja maksat velkaa häistä vielä kauan. Ette todellakaan voi etukäteen ennustaa elämää.
Ei kiinnosta miltä näytti muiden ökyilijöiden silmissä. Bestmanin puhe oli kiva.
Onko sillä rahalla oikeasti väliä? Appivanhemmat osallistui häihin pikkuisen joillakin satasilla ja saatiin festarirahaa matkaa varten lahjaksi vierailta.
Bueno.
Mulla ei ole yhtään ystävää, joten tulisi vain paska fiilis jos olisi häät vain miehen läheisille. Siksi menisin naimisiin vain maistraatissa.
En ole koskaan haaveillut prinsessahäistä, en totta puhuen minkäänlaisista häistä. Avioliitto ei ole mulle ollut koskaan mikään välttämättömyys, niin monta kammottavaa esimerkkiä tuli lapsena todistettua. Jos nyt vielä sattuisin kohtaamaan ihmisen, jonka kanssa haluaisin elämäni jakaa, ja jostain syystä valitsisimme avioitua, haluaisin ehdottomasti "karata" vihille, vain me kaksi. Inhoan vatsanpohjaani myöten olla huomion keskipisteenä, joten en todellakaan haluaisi "isolla porukalla" juhlia. Kakkukahvit voisi jälkeenpäin lähimpien kanssa nauttia.
Olen introvertti, perinteiset häät ja niiden keskipisteenä oleminen on minulle painajainen ajatuksenakin!
Haaveilen maistraattivihkimisestä, pukuna kenties kaunis, klassinen pikkumusta tai yksinkertainen iltapuku. Sen jälkeen illallinen fine dining-ravintolassa joko kaksin mieheni kanssa tai jos todistajina on ollut ystäväpariskunta niin heidän kanssaan. Kilisteltäisiin skumppaa ja sitten hääyöksi astetta hienompaan hotellin sviittiin. Seuraavana aamuna hotelliaamiainen huoneeseen tarjoiltuna ja ehkä jokin spa-hemmotteluhoito.
Toinen yhtä kiehtova vaihtoehto olisi "karata" naimisiin, vihkiminen maistraatista ja siitä suoraan jonnekin matkalle ja takaisin tullessa läheisille viestiä että hups, menimme naimisiin!
vanhempien läsnäolleessa. Illalla syötiin ravintolassa lähisuvun kanssa, minkä jälkeen me nuoret(siitä on jo 14 vuotta!) jatkoimme yökerhoon jossa oli kavereille piikki auki koko yön. Ihan kivat ja minulle sopivat häät. Itse olisin ehkä toivonut vielä vaatimattomampaa, mutta mieheni oli aina unelmoinut prinsesahäistä, enkä minä raaskinut ihan kokonaan kieltäytyä juhlista. Isot häät eivät jostain syystä ole kolahtaneet minulle, vaikka minulla ei ole mitään muiden hääjuhlia vastaan.