Kenellä väljin pillu, rumin pillu tai pienimmät rinnat, nimeä
Aloitan. Väljin pillu: Heidi, kaameat häppärit ja kolmen lapsen jälkeen pillu oli kuin jäähalli. Pienimmät rinnat: Laura
Rumin pillu: Samainen Heidi
Pistetään nyt tämäkin kun pienet munat on jo nimetty :)
Kommentit (14)
Väljin: Satu
Pienimmät rinnat tai ne oli kaksi tupakan natsaa pystyssä: Johanna
Rumin pillu: Ritva
Ainahan täällä on noita "minkänimisen pettäjän tunnet" -tyyppisiä pointittomia listoja, joilla ei ole mitään muuta funktiota kuin että ihmiset saavat vähän purkaa pahaa mieltään...
Puretaan vähän pahaa mieltä. Onko sulla pienet, väljä ja ruma vai miten noin kiihotuit?
Ainahan täällä on noita "minkänimisen pettäjän tunnet" -tyyppisiä pointittomia listoja, joilla ei ole mitään muuta funktiota kuin että ihmiset saavat vähän purkaa pahaa mieltään...
ihan eri asia listata pettäjiä, ku pienen pippelin omaavia. Pettäjyys on omasta itestä kiinni, pippelin koko ei.
Väljin pillu: Minna, pienimmät rinnat Jenni, rumin pillu Laura mutta rinnat olivat upeat ja perse tiukka.
väljn: minä itse
rumin: minä itse
Pienimmät: minä itse
Miksei kukaan muu näe itsessään näitä huonoja asioita, aina vain muissa?? :D
T.5
Laurankin pillu oli aika väljä.
Väljin pillu: Minna, pienimmät rinnat Jenni, rumin pillu Laura mutta rinnat olivat upeat ja perse tiukka.
kyllä tää on musta ihan yhtä kypsä aloitus kun noi pienin muna ja isoin muna alotukset.että älkää jaksako mammat valittaa siellä...ja oon kyllä ihan nainen itsekin..
römpsien ulkonäön ja väljyyden noin tarkkaan? Saunotaan ystävien kanssa joskus yhdessä, mutta täytyy sanoa, että ei mulla ole harmainta havaintoakaan muiden toosien ulkonäöstä tai väljyydestä....
Lepakoitako on liikkeellä?
Älkääkä nyt säälittävät luuserit koettako selittää, että palstalla parveilee useampikin mies juuri nyt :)
rumimmat toosat toisessa ketjussa mutta mitkä teidän nimet on???
Eköhän tämä avattu ihan sen takia, että aivovauriomammat tajuisivat kuinka helvetin ääliöitä he ovat? Kukaan kun ei voi pienille rinnoille, rumalle pillulle, väljälle pillulle tai pienelle kalulle yhtään mitään.
Eköhän tämä avattu ihan sen takia, että aivovauriomammat tajuisivat kuinka helvetin ääliöitä he ovat? Kukaan kun ei voi pienille rinnoille, rumalle pillulle, väljälle pillulle tai pienelle kalulle yhtään mitään.
Ei voi isollekaan kalulle mitään. Ei se ole mikän siunaus sekään.
haetaanko tässä kokemusperäisti tietoa vai stereotypioita?
Mun mielestä ihan hauska ketju, älkää nyt insertoiko keittovihannesta.
Rumin pilde: Ritva (epämääräistä tummanvioletti suheröä jossa ulommat ja sisemmät häppärit eivät erotu toisistaan - valuvika.
Pienimmät rinnat: Krista. Keep on rokkin' Krista! - diggaan kybällä.
Onko nuo sitten totta vai tarua, enpä kerrokaan :)