Lue keskustelun säännöt.
Taidan hakea huomiseksi muutaman pullon glögiä ja nautiskella juustoja sekä pähkinöitä
04.01.2011 |
niin ja loput suklaaat ja tietty sitten jotain hyvää suolaistakin. Ensi maanantaina sitten tiukka kontrolli taasen päälle. Aikaisemmin ei ehdi, kun on yhtä biletystä koko viikonloppu.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla