Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä koira meille?

Vierailija
04.01.2011 |

elikkä koirakuume ollut jo useita vuosia..

perheessä on äiti,4 vee lapsi ja 2 kissaa,asutaan kerrostalossa.

Haussa olisi keskikokoinen tai iso koira.

sileäkarvainen miellyttää enemmän silmää.

kokemusta koirista löytyy..lapsuudenkodissa ollut dobbereita,snautsereita ja boksereita.Bokseri olisi muuten kiva,mutta tarvitsisi varmasti aktiivisemman kodin..eli siis haussa seurakoira ei harrastuskoira.

OLisiko jollain ehdotusta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ny varsinaisesti kuulu minulle.. Mutta missä kerroksessa asutte, ts. onko kuinka helppo/vaikea päästä pennun kanssa pikaisesti pissalle ulos, jos lapsikin on noin pieni, jota ei voi jättää yksin kotiin vielä.

Ei ny varsinaisesti kuulu minulle.. Mutta missä kerroksessa asutte, ts. onko kuinka helppo/vaikea päästä pennun kanssa pikaisesti pissalle ulos, jos lapsikin on noin pieni, jota ei voi jättää yksin kotiin vielä.

no asutaan tokassa kerroksessa ja ajattelin kyllä että voihan sen pennun pissalle viedä pihalle(siis sisäsiistikisi opettelu -vaiheessa) ja poika kyllä on ollut yksin kotona sillonkin kun oon roskat vienyt ulos,ja ei siihen pissaamiseen kauemmin aikaa mene.sit ku lähtee oikein kunnolla ulos nii poika mukaan.Lähinnä toi aamulenkitys mua mietityttää eniten et miten se toimii,kun ei poikaa viittis aamulla pistää kävelemään mitään lenkkiä ja ei sitä oikein yksin voi jättää nukkumaankaan :O mut ehkä sit pitää vaan ne pidemmät lenkit siirtää iltapäivään ja iltaan ja aamulla vaan pissatus.ja sen pissatuksen ajan poika voi kyllä mun mielestä vedellä sikeitä sängyssä.vai mitä mieltä ootte?onko se heitteillejättöä :O

Vierailija
22/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

berninpaimenkoiraa :)

Ihan koira oli!

En kyllä suosittele sellaiselle joka pelkää koiran hajua, irtokarvoja joka puolella ja siivoamista :D

Meillä tehtiin päivässä monen tunnin lenkkejä ja nekään ei tuntunut riittävän, että ei ihan kaupunkilais lapsiperheen koira :)

T. viestin 4 ja muutaman muunkin kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

berninpaimenkoiraa :)

Ihan koira oli!

En kyllä suosittele sellaiselle joka pelkää koiran hajua, irtokarvoja joka puolella ja siivoamista :D

Meillä tehtiin päivässä monen tunnin lenkkejä ja nekään ei tuntunut riittävän, että ei ihan kaupunkilais lapsiperheen koira :)

T. viestin 4 ja muutaman muunkin kirjoittanut

Vierailija
24/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no asutaan tokassa kerroksessa ja ajattelin kyllä että voihan sen pennun pissalle viedä pihalle(siis sisäsiistikisi opettelu -vaiheessa) ja poika kyllä on ollut yksin kotona sillonkin kun oon roskat vienyt ulos,ja ei siihen pissaamiseen kauemmin aikaa mene.sit ku lähtee oikein kunnolla ulos nii poika mukaan.Lähinnä toi aamulenkitys mua mietityttää eniten et miten se toimii,kun ei poikaa viittis aamulla pistää kävelemään mitään lenkkiä ja ei sitä oikein yksin voi jättää nukkumaankaan :O mut ehkä sit pitää vaan ne pidemmät lenkit siirtää iltapäivään ja iltaan ja aamulla vaan pissatus.ja sen pissatuksen ajan poika voi kyllä mun mielestä vedellä sikeitä sängyssä.vai mitä mieltä ootte?onko se heitteillejättöä :O

kyllä ton ikänen pienen pissatuksen ajan pärjää

Vierailija
25/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin tosta bordeauxindoggista tietoja ja ilmeisesti on ystävällinen,uskollinen,lapsirakas"ei hössöttäjä" eikä esiinny agressiivisuutta,seura ja vahtikoiraksi soveltuva.entinen taistelukoira tosin, mutta ilmeisesti nämä piirteet jääneet pois..

nyt tää koirakuume vaan yltyy... mut laitan siltikin vielä jäitä hattuun ja mietin rauhassa..

oliskohan ketään kellä olis kokemusta kyseisestä rodusta?

ap.

ja on aivan ihana ja rauhallinen koira MUTTA on todella hyvin koulutettu.

Omistajan kanssa useinkin juteltu asiasta ja kouluttamisesta ja on rotu joka suht vaativa kouluttaa, mutta sen jos saa tehtyä niin sitten on oikein hyvä koira. mutta todella omapäisiä ja töitä saa kyllä pennun/nuoren koiran kanssa tehdä.

Tuo kerrostaloasuminen on kyllä yks mitä kannattaa miettiä kun sulla pieni lapsikin jota et voi vielä yksin jättää.

Oletko varmasti valmis siihen pentuajan jatkuvaan ulkona ravaamiseen sekä pennun, että lapsen kera ja lisäksi jos otat vaativamman rodun, niin onko sinulla oikeasti aikaa käyttää koiran koulutukseen?

Ranskan bullaa minäkin teille suosittelisin, niitäkin on olemassa vähemmän lyttänällä eli terveemmällä kuonomallilla, kun vaan katsoo mistä ja keneltä ottaa.

Jos kovin lyttynaamainen, niin kuonon puhdistukseen pitää varautua perushuoltotoimena.

Siis päivittäin topsypuikolla rutut läpi.

Ja kouluttaa ja ulkoiluttaa pitää kaikki koirat, oli sitten joku pikku räksy tai tanskandoggi, mutta tänhän varmaan tiesitkin kun teillä haukkuja ollut ennenkin :)

Vierailija
26/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirasta, itse oon just ollu pari päivää kipeänä ja mies ulkomailla reissussa, joten en oo voinu ku takapihalle päästää... ja ihan tyytyväinen on ollu. Pitkistä lenkeistä toki nauttii, mut ei sekoo jos ei joka päivä pääse.

Vierailija
27/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen siis toiselta bernin omistajalta

Vierailija
28/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi riippuu paljon koirasta..siskolla sakemanni joka on kyllä niin energinen koko ajan ja sit noi muut koirat ollut kyllä aika leppoisia vaikka ovatkin ihan palveluskoirarotuja olleet...pitkistä lenkeistä tykkää,mut yllättävän hyvin viihtynyyt ihan sohvannurkassakin :D

ap

Vierailija
29/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,kun ei poikaa viittis aamulla pistää kävelemään mitään lenkkiä ja ei sitä oikein yksin voi jättää nukkumaankaan :O mut ehkä sit pitää vaan ne pidemmät lenkit siirtää iltapäivään ja iltaan ja aamulla vaan pissatus.ja sen pissatuksen ajan poika voi kyllä mun mielestä vedellä sikeitä sängyssä.vai mitä mieltä ootte?onko se heitteillejättöä :O

ja lapsi tietää missä olet. Eikä siis pelästy jos herää sillävälin.

Voithan ostaa teille kotiin kännykän (siis jos lapsella ei vielä ole) jolla sitten opetat pojan soittamaan sinulle tarvittaessa.

Mutta muuten toi aamuhomma ei kuulosta hyvältä, siis jos aktiivisempi koira niin saattaapi keksiä päivän aikana aika paljon "ei niin toivottua omaa aktiviteettiä" jos ei pääse aamulla kuin pikapissalle ja on sitten työpäivän verran itsekseen.

Vierailija
30/30 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin itekin tota että onko sitten kun tulee töistä kotiin niin sohvat revittynä ja kengät syötynä... :/ olisko jollain ratkaisua tähän ongelmaan?vai pitääkö vaan odottaa niin kauan et lapsi on isompi?ja mikä sit on sopiva ikä et lapsen voi jättää yksin kotiin koiran ulkoilutuksen ajaksi?

vai pitääkö mun hommata jostain mies joka A)vahtii lasta tai B)lenkittää koiraa aamuisin :D :D

on kyllä niiin kova hinku :/:/ (siis koiraan,ei mieheen :D)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi