H&M:n uusi kevään kuvasto. Mikä pettymys!
Innolla osotin uutta katalogia tulevaks, jotta pääsen kevätherkkuja tilailemaan kun on kilojakin kivasti talven aikana lähtenyt, niin en löytänyt mitään tilattavaa!!
Mitäs mieltä muut ovat? Vai onko makuni vaan nyt muuttunut, kun ennen olen löytänyt vastaavasta kuvastosta vaikka mitä kivaa?
Kommentit (16)
itellä tuli kallein tilaus tähän mennessä, just aamupäivällä tein ja yli 200 eurolla itselleni löysin... apua, toivottavasti edes puolet lähtee palautuksena takaisin ;)
ole aina ollut sellainen kuvasto missä on tosi paljon viime vuoden (kesän) myymättä jääneitä vaatteita. Helmi- maaliskuussa lomalle lähtevät varmaan tilaavat paljon tuolta. Itse olen tilannut vasta myöhemmin keväällä tulevasta kuvastosta.
Ihan kauheita rättejä eikä mitään värejä. Kevätkuvastoa en ole vielä nähnyt, nyt tuskin tarvitseekaan...
ison satsin kesävaatetta itselle ja lapsille. Nyt ei löytynyt mitään...
Minäkin petyin. Tosi "tavallisia" peru-vaatteitteita. Mitään wau-fiilistä tullut.
Itselle en edes suunnitellut mitään tilaavani, käyn mieluummin liikkeessä ostamassa. Mutta lasten vaatteita yleensä olen ostanut. Ja nyt olin odottanut, että pääsen ekaa kertaa ostamaan tyttöjen kesävaatteita tuolle meidän syksyllä syntyneelle kuopukselle, ekalle tytölle. Voi pettymysten pettymys, eihän siellä ollutkaan mitään kivaa! Ja poikienkin vaatteet sitä samaa kuin viime vuonna. (Ehkä se tosiaan on niin, että tässä kuvastossa myydään viime kesän vaatteita. Jään odottamaan seuraavaa kuvastoa.)
Eikö teillä ole mitään moraalia kun tilaatte tuollaista orajtyöllä valmistettua roskaa
Ei löytynyt muuta kuin ihan tavallista perusvaatetta, ja nekin pelkkiä yläosia, vaikka alaosille olis tarve.
Syksyn kuvastosta tilasin alen aikaan jotain, mutta trikoopaitojen kangas on niin onnettoman ohut, että jokaisen alla joutuu käyttämään toppia. Ärsyttävää...
täällä. Lisäksi olin pettynyt kokoihin. Tilasin kaksi mekkoa, toinen oli 44 mutta ihan liian pieni, toinen xl ja ylisuuri säkki .... kokoihin ei voi siis luottaa.
aako siitä jotain alea? Eikö ole parempi nähdä vaatteet livenä kaupassa? ja p.s. eihän ne nyt millään voi vanhoja vaatteita myydä,kyllähän tuo on uusi kuvasto!
Tilaan kuvastosta, vaikka ihan Helsingissä asunkin ja liikkeitäkin on monta ympärillä. Ja päätellen siitä, että kun tilaukseni käyn Ärrältä noutamassa ja siellä hyllyssä paljon HM:n paketteja odottaa, niin taitaa moni muukin täällä tehdä samoin.
Kuvastosta tilaan lähinnä lasten vaatteita. Niitä en muutenkaan sovittaisi lapsille päälle ennen ostamista. Ja oikeaa kokoa ei monesti liikkeestä löydy. Lisäksi yleensä tilaan kuvastosta silloin, kun on 10 % alekampanja käynnissä. Säännöllisesti siis on tuo alennus (tosin pieni) saatavissa. Muutenkin olen tottunut netistä lapsille tilaamaan.
Ja toki käyn myös myymälässä ostoksilla. Itselleni ostan siis yleensä ihan livenä liikkeestä.
t. 8
siis mä löysin vaikka mitä!!!
mm.baalleriinat,2 toppii,vyön,jonku puseron ja farkkushotsit ja lisää löytyy ;))
muuteb hei tuleeko hm erikseen vielä kesäkuvasto!!!??!?
aako siitä jotain alea? Eikö ole parempi nähdä vaatteet livenä kaupassa?
ja p.s. eihän ne nyt millään voi vanhoja vaatteita myydä,kyllähän tuo on uusi kuvasto!
Ja on vieläpä pieni liike. Ei sieltä voi saada kaikkea kuin postimyynnistä. Arkityö myös rajoittaa lähimmässä kaupungissa shoppailu, ei vaan raaski tuhlata lauantaita siihen.
aako siitä jotain alea? Eikö ole parempi nähdä vaatteet livenä kaupassa?
ja p.s. eihän ne nyt millään voi vanhoja vaatteita myydä,kyllähän tuo on uusi kuvasto!
Eikö tullu mieleen, että joku voi asua kaukana H&M-kaupasta? Ei viiti aina lähtä sadan - monen sadan kilsan päähän kattoon, että mitä kivaa olis tullu... Hei hyvää päivää, ei kaikki asu isoissa kaupungeissa!
ihan järkkyjä ryysyjä!
heitin suoraan roskiin. ennen olen tilannut itselle ja lapsille kesävaatteita