Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehiä, jotka oikeasti tykkäävät pienistä rinnoista?

Vierailija
04.01.2011 |

Itselläni arvatenkin pienet rinnat ja olen tosi hoikka muutenkin. Mieheni on aina sanonut, että mulla on upeet rinnat. Ei oo koskaan sanonut ketään isotissistä seksikkääksi... naismaku on muutenkin tyyliin Kiira Korpi. Välillä vaan ajattelen, että onko poikkeusyksilö toi mun mieheni tai sanooko vaan mua miellyttääkseen pitävänsä pienistä rinnoista?? Kokemuksia ja mielipiteitä!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia siinä uskossa ettei pienirintainen nainen voi olla seksikäs ja miehet pitävät vain isoista. Kaksi ensimmäistä poikaystävääni latistivat nuoren tytön itsetunnon tehokkaasti kommentoimalla seksin aikana että olisi kiva jos tissini olisivat isommat. Seuraavissa suhteissa sit häpeilinkin jo rintojani, enkä halunnut riisuuttua kokonaan. Kiitos nykyiselleni itsetuntoni palauttamisesta, hän kun oli alusta lähtien "hulluna" pieniin rintoihini. Kauan kesti uskoa että kundi oli tosissaan, mutta kun kädet yhtenään hakeutuivat tisuilleni, niin pakko se oli lopulta uskoa. Voi sitä tunnetta kun seksin aikana tisuni saivatkin vähättelyn sijaan kuumia suukotteluja ja kiihkeitä hyväilyjä. Että kyllä niitä löytyy...

Vierailija
62/74 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 1 mies lisää ilmoittautuu suureksi pienten tisujen faniksi. A/B tisut ovat kaikkein seksikkäimmät. Aivan ihanat pusuteltavat! No kaikki muutkin ovat ihan jees, mutta pienet kiihottavat eniten! Olkaa naiset ylpeitä rinnoistanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on parhaat. Eikä roiku!

Vierailija
64/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ihan hyvät, mutta voitteko pliis kaikki lopettaa niiden kutsumisen "tisuiksi". Kiitos.

Vierailija
65/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä valinnut kumppania rintojen koon perusteella, mutta myönnän olevani onnellinen siitä että vaimollani

on mieleiseni rintavarustus eli juuri kämmeneen sopivat. Jonkinasteinen ongelma hänellekin pienehköt rinnat olivat aluksi, mutta nykyään kantaa niitä jo ylpeydellä. En voi kuvitella että joku on niin törppö, että morkkaa ja vähättelee rakkaansa varustusta.

Vierailija
66/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen päässyt nauttimaan lähes kaikenkokoisista rinnoista. Isoista, keskikokoisista ja pienistä. Kaikki ovat olleet ihania ja kauniita. Mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että niiden kaikkein suurimpien kanssa olevan vähän kokenut olevani pulassa... Sellaiset mitkä mahtuu kouraan ovat olleet "parhaat". Nykyisellä naisellani on aika pienet, mutta kauniit ja kiinteät. Itse hän on varmaan niitä vähän hävennytkin, mutta olen koittanut rohkaista häntä ja aina säännöllisesti eksynyt huulineni ja kourineni niitä hyväilemään. Vaatteet päällä tai ilman. Tykkään rinnoista :)

M44

Vierailija
67/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen koolla ei ole mitään väliä vaan enemmänkin niiden esteetisyydellä. Rinnatonkin nainen voi olla upea ilmestys, etenkin jos sillä on upea perse :)

Vierailija
68/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on ihan hyvät, mutta voitteko pliis kaikki lopettaa niiden kutsumisen "tisuiksi". Kiitos.

Mikäs vika sanassa tisu on? Minusta se kuvaa pientä tissiä paljon paremmin kuin sana tissi. Lisäksi tisuun on sisäänleivottu söpöyttä,

Entäs tisuli? Onko sekin kiellettyjen listalla?

- Ketunnenien suuri fani

Vierailija
69/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka tykkää koska kukaan ei ole moittinut mun pieniä tissejä. Itsellä ollut niistä joku ihme alemmuuskompleksi vaan ei ole enää! Käytin topattuja liivejä jotka varmaan kahdella koolla kasvatti rintojeni kokoa. Nykyinen ihanana mieheni kehoitti heittämään ne kaikki roskiin. Tykkää minust sellaisena kun oon ja nykyään olen itsekin tyytyväinen. Oli ihan tyhmää kuvitella että pitää olla isot kun eihän sitä totuutta kuitenkaan pysty salaamaan. Ja tosiaan on miehiä jotka tykkää pienemmistä, mulla on sellainen :)

Vierailija
70/74 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaivaimollani on juuri sopivan pienet A-kupit , pituus 159 paino 49 ikää 40 mutta muuten kroppa ja varsinkin peppu kuin hoikalla 15v suomitytöllä:)

Vierailija
71/74 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä jotka tykkää koska kukaan ei ole moittinut mun pieniä tissejä. Itsellä ollut niistä joku ihme alemmuuskompleksi vaan ei ole enää! Käytin topattuja liivejä jotka varmaan kahdella koolla kasvatti rintojeni kokoa. Nykyinen ihanana mieheni kehoitti heittämään ne kaikki roskiin. Tykkää minust sellaisena kun oon ja nykyään olen itsekin tyytyväinen. Oli ihan tyhmää kuvitella että pitää olla isot kun eihän sitä totuutta kuitenkaan pysty salaamaan. Ja tosiaan on miehiä jotka tykkää pienemmistä, mulla on sellainen :)

Niin ne pienet söpöt rinnat on vaan kauniit.💋

Ehkä vanhetessakin pysyvät muodossa paremmin kuin isot lötköt.

Vierailija
72/74 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no kerran sain vapautettua erään ihanan a kuppisen naisen alemmuudentunteestaan. Hänellä oli topattuja liivejä käytössä ja sanoi haaveilleensa koko ikänsä isoista. Puhuimme asiasta pitkään hellyyden kanssa kosketellen ja hän vapautui. Tuona iltana sain ensi kertaa naisen ejakuloimaan sormettamalla. Tästä valitettavan lyhyestä suhteesta olen itse ylpeä.

Vierailija
73/74 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on B-kupin rinnat ja luokitellanko ne pieniksi?ainakin miehet tykkäävät,kun mahtuvat juuri kouraan..ovat kuulemma juuri sopivat....onko A-kuppi sitten pieni vai onko AA olemassa.Eli missä menee pienen rajat..eli onko B-kuppi vielä pieni?

Vierailija
74/74 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin seksimielessä innostun mitä erikoisimmista vartalomuodoista. Nykyään pidän eniten pienistä tisseistä. Joskus nuorena ihanne oli se isot tissit ja hoikka, mutta sen jälkeen kaikenkokoiset daisarit on nostattaneet tunnelmaa ja eritoten pienet. Mutta tosiaan kaikenkokoisia tai olen innostunut. Yksi todella hotti mamma omisti ihan pikkutissit ja valtavan ahterin, mutta yleensä sopusuhtainen viehättää eniten. Nykyään parisuhteessa keskikokoisen kanssa.