Onko miehiä, jotka oikeasti tykkäävät pienistä rinnoista?
Itselläni arvatenkin pienet rinnat ja olen tosi hoikka muutenkin. Mieheni on aina sanonut, että mulla on upeet rinnat. Ei oo koskaan sanonut ketään isotissistä seksikkääksi... naismaku on muutenkin tyyliin Kiira Korpi. Välillä vaan ajattelen, että onko poikkeusyksilö toi mun mieheni tai sanooko vaan mua miellyttääkseen pitävänsä pienistä rinnoista?? Kokemuksia ja mielipiteitä!
Kommentit (74)
Varmaan valehtelee. Onhan Kirakin nätti, mutta ei tissejä, sen sijaan Elene Gedevanishvilillä on tissit. Ja siinähän se on.
Unelmakoko on mun omaan kouraan sopiva, ei saisi olla sitä isompi.
Naisellani on käteen sopivat pyöreät, kiinteät ja terhakkaat A-kupin rinnat. Eli lyhyesti ihanat! Rakastan kiinteitä terhakoita rintoja yhdistettynä siroon kroppaan...
En ole koskaan ymmärtänyt periamerikkalaista "bigger the better" -logiikkaa Pamela pallotissi Anderssonin tyyliin.
jos nainen ei ole siro, mutta omaa kuitenkin tyyliin a-kupin rinnat? Täällä kun yhdistetään pienet rinnat sirouteen. Itse en ole mikää siro vaikken lihavakaan (BMI 23 ja jotain) eikä minulle ole suotu kuin juuri ja juuri a-kupin rinnat. Ei asia minua vaivaa mutta ihan mielenkiinnosta kysyn =)
Pienirintaisuuteen yhdistetään täällää terhakkuus ja kiinteys. Imetyksestä kutistuneet (70f>70b) rinnat eivät ole terhakat tahi kiinteät, pienet kuitenkin. Onko pienet ja löysät myös paremmat kuin suuret ja löysät? Siroutta ja sulokkuutta kyllä löytyy...
Mäkin olin joskus pieni ja siro kropaltani, ja silloin oli vielä tissitkin 75D. Sitten tuli lapset, ja vaikkei elopaino noussut kuin väliaikaisesti, niin lantionympärys kasvoi 10cm ja kuppikoko kutistui 75A:han. Siroksi ei pysty enää sanomaan parhaalla tahdollakaan, eikä näitä lurpakkeita voi todellakaan edes väittää kiinteiksi tai kivan näköisiksi.
Ja mies ihmettelee, miksen usko häntä, kun hän väittää jatkuvasti että tykkää tisseistäni.
Kyllä joku tykkää pienistä tisseistä, koska tykkää joku paskansyömisestäkin.
Mäkin olin joskus pieni ja siro kropaltani, ja silloin oli vielä tissitkin 75D. Sitten tuli lapset, ja vaikkei elopaino noussut kuin väliaikaisesti, niin lantionympärys kasvoi 10cm ja kuppikoko kutistui 75A:han. Siroksi ei pysty enää sanomaan parhaalla tahdollakaan, eikä näitä lurpakkeita voi todellakaan edes väittää kiinteiksi tai kivan näköisiksi.
Ja mies ihmettelee, miksen usko häntä, kun hän väittää jatkuvasti että tykkää tisseistäni.
No sulla onkin mies eikä mikään hinttari kaappihomo. Miehes arvostaa sua vaimona ja lasten äitinä, arvosta sinäkin hänen mielipiteitään.
M34
Mäkin olin joskus pieni ja siro kropaltani, ja silloin oli vielä tissitkin 75D. Sitten tuli lapset, ja vaikkei elopaino noussut kuin väliaikaisesti, niin lantionympärys kasvoi 10cm ja kuppikoko kutistui 75A:han. Siroksi ei pysty enää sanomaan parhaalla tahdollakaan, eikä näitä lurpakkeita voi todellakaan edes väittää kiinteiksi tai kivan näköisiksi. Ja mies ihmettelee, miksen usko häntä, kun hän väittää jatkuvasti että tykkää tisseistäni.
No sulla onkin mies eikä mikään hinttari kaappihomo. Miehes arvostaa sua vaimona ja lasten äitinä, arvosta sinäkin hänen mielipiteitään. M34
Tuohan on ihan ilmiselvä vale, emminä nyt tyhmä sentään ole. Ainakaan niin tyhmä kuin tuo mies näyttää kuvittelevan.
Tuohan on ihan ilmiselvä vale, emminä nyt tyhmä sentään ole. Ainakaan niin tyhmä kuin tuo mies näyttää kuvittelevan.
Mitäs jos mies ihan oikeasti tykkää tisseistäsi (ja sinusta siellä tissien takana)? Etkö voi kunnioittaa hänen mielipidettään?
Vaikka mieheni on vuosien varrella saanut vatsaansa löysää ja kaikenlaisia muitakin muutoksia on tapahtunut kummankin kropassa, olen silti ihan tosissani, kun sanon, että tykkään hänen vartalostaan. Tykkään hänestä ja siksi hänen vartalonsa tuntuu hyvältä ja sopivalta. Olisi loukkaavaa, jos hän ei uskoisi rehellistä mielipidettäni.
Mitäs jos mies ihan oikeasti tykkää tisseistäsi (ja sinusta siellä tissien takana)? Etkö voi kunnioittaa hänen mielipidettään? Vaikka mieheni on vuosien varrella saanut vatsaansa löysää ja kaikenlaisia muitakin muutoksia on tapahtunut kummankin kropassa, olen silti ihan tosissani, kun sanon, että tykkään hänen vartalostaan. Tykkään hänestä ja siksi hänen vartalonsa tuntuu hyvältä ja sopivalta. Olisi loukkaavaa, jos hän ei uskoisi rehellistä mielipidettäni.
että mun on tosi vaikea pystyä ymmärtämään, miten mies muka voisi tykätä tästä nykyisestä rintavarustuksestani. Joko hän valehteli silloin vuosia sitten, ennen lapsia ja imetyksiä, kun mulla vielä oli tissit, tai sitten hän valehtelee nyt, kun tissejä ei enää ole. Varsinkin, kun mies ei minulta muuta kaipaa kuin seksiä, eli hän ei edes tykkää minusta täällä tissien takana. Jos tykkäisi, hän varmaan haluaisi viettää aikaakin minun kanssani.
Siihen on aika monta syytä, miksen usko kovin montaa niistä harvoista sanoista, joita mieheni suusta kuulen. Varsinkaan niitä positiivisesti tulkittavia.
En minä ainakaan usko, että pitää olla kaappihomo tai naismainen mies, jos pitää kiinteitä teinitissejä paremman näköisinä kuin valahtaneita riippareita. Niille ei tietenkään mitään voi, mutta turha tosiasioita on kiistää. Minä itse en näe vanhenemisen tuomissa muutoksissa mitään positiivista, oli kyseessä minä itse tai vaimoni. Niitä oppii sietämään, mutta hyväksyminen onkin sitten vaikeampaa. Voisin kuvitella, että jos vaimo alkaisi esimerkiksi tosissaan harrastamaan jotain liikuntaa ja se alkaisi näkymään kropassa, olisin iloisesti yllättynyt, ehkä jopa ihailisin.
Olen huono valehtelemaan ja antamaan katteetonta kehua.
että mun on tosi vaikea pystyä ymmärtämään, miten mies muka voisi tykätä tästä nykyisestä rintavarustuksestani. Joko hän valehteli silloin vuosia sitten, ennen lapsia ja imetyksiä, kun mulla vielä oli tissit, tai sitten hän valehtelee nyt, kun tissejä ei enää ole. Varsinkin, kun mies ei minulta muuta kaipaa kuin seksiä, eli hän ei edes tykkää minusta täällä tissien takana. Jos tykkäisi, hän varmaan haluaisi viettää aikaakin minun kanssani.Siihen on aika monta syytä, miksen usko kovin montaa niistä harvoista sanoista, joita mieheni suusta kuulen. Varsinkaan niitä positiivisesti tulkittavia.
En minä ainakaan usko, että pitää olla kaappihomo tai naismainen mies, jos pitää kiinteitä teinitissejä paremman näköisinä kuin valahtaneita riippareita. Niille ei tietenkään mitään voi, mutta turha tosiasioita on kiistää. Minä itse en näe vanhenemisen tuomissa muutoksissa mitään positiivista, oli kyseessä minä itse tai vaimoni. Niitä oppii sietämään, mutta hyväksyminen onkin sitten vaikeampaa.
Niinpä!
Siksipä minulla onkin taas kohta kiinteät ja terhakat 70f tissit. Muun kroppa onkin samassa kuosissa kuin lukioaikoina ja kovaa työtä olen sen eteen tehnytkin. Tisseille en itse voi mitään, mutta onneksi rahalla saa ja hevosella pääsee... Ajattelen ,että tämä on jonkinlainen rekonstruktio, koska en ajatellut vielä alkaa näivettymään ja kasvamaan sohvaan kiinni.
N35 70b
Tai mitä se minulle kuuluu mitä muut kropallaan tekevät, mutta jos joku oikeasti menee suurentamaan B->F niin eipä voisi huonompaan suuntaan mennä. Jos korjata tarvitsee, niin miksi ei vain muotoa, kun koko on jo passeli. Ehkä jotkus naiset sitten tykkää valtavista. :-(
Moi. Kyl meitäki on enempi ku miehes,jotka tykkää...Pienet saa mut ainaki kuumax,ja kiva ku nännit kovuu ja paisuu.... Jesta kui sinkkuna miehenä kaipaisin taas sellasii viekkuuni. Oon jo 5k rekkam,joka kokenu rekas ja kotona hmmmm....... Joten huolipois pikkutisuista,kyl niist tykätään....
En minä ainakaan usko, että pitää olla kaappihomo tai naismainen mies, jos pitää kiinteitä teinitissejä paremman näköisinä kuin valahtaneita riippareita. Niille ei tietenkään mitään voi, mutta turha tosiasioita on kiistää. Minä itse en näe vanhenemisen tuomissa muutoksissa mitään positiivista, oli kyseessä minä itse tai vaimoni. Niitä oppii sietämään, mutta hyväksyminen onkin sitten vaikeampaa. Voisin kuvitella, että jos vaimo alkaisi esimerkiksi tosissaan harrastamaan jotain liikuntaa ja se alkaisi näkymään kropassa, olisin iloisesti yllättynyt, ehkä jopa ihailisin.
Olen huono valehtelemaan ja antamaan katteetonta kehua.
että mun on tosi vaikea pystyä ymmärtämään, miten mies muka voisi tykätä tästä nykyisestä rintavarustuksestani. Joko hän valehteli silloin vuosia sitten, ennen lapsia ja imetyksiä, kun mulla vielä oli tissit, tai sitten hän valehtelee nyt, kun tissejä ei enää ole. Varsinkin, kun mies ei minulta muuta kaipaa kuin seksiä, eli hän ei edes tykkää minusta täällä tissien takana. Jos tykkäisi, hän varmaan haluaisi viettää aikaakin minun kanssani.Siihen on aika monta syytä, miksen usko kovin montaa niistä harvoista sanoista, joita mieheni suusta kuulen. Varsinkaan niitä positiivisesti tulkittavia.
Jospa miehes tykkää sun tisseistä, olivatpa ne millaset tahansa. Vaikeetahan sitä on toisaalta uskoa, jos ei luota toisen sanomiseen pätkääkään. Teillä taitaa ollaparisuhteessa tärkeempiäkin ongelmia kuin sun tissit. Luuletkos, että miehes haluaisi seksiä sun kanssa, jos ei pitäisi sua seksikkäänä?
Ja tolle ylemmälle, että hankalaa sulle tosiaan tulee tekemään, jos et vanhenemisen tuomia muutoksia pysty ymmärtämään. Onko sulla elämän realiteetit hukassa vai oletko jokin perfektionisti? Hyvätkö itsessäsi vanhenemisen tuomat muutokset?
M34
Mäkin olin joskus pieni ja siro kropaltani, ja silloin oli vielä tissitkin 75D. Sitten tuli lapset, ja vaikkei elopaino noussut kuin väliaikaisesti, niin lantionympärys kasvoi 10cm ja kuppikoko kutistui 75A:han. Siroksi ei pysty enää sanomaan parhaalla tahdollakaan, eikä näitä lurpakkeita voi todellakaan edes väittää kiinteiksi tai kivan näköisiksi. Ja mies ihmettelee, miksen usko häntä, kun hän väittää jatkuvasti että tykkää tisseistäni.
niin osa xxx naisten logiikkaa ja miksi mies ei pysy mukana. Nyt kun mies tykkää vaimostaan sellaisena kuin hän on iän ja synnytysten tekemien muutosten jälkeen, niin mieshän valehtelee. Auta armias.
Nyt jonnekin itsetuntoterapaan mars mars.
Teininä oli kauheat traumat pienistä rinnoista: tuntui, että muilla vaan kasvoi ja kasvoi ja mulla loppui heti alkuunsa.
Kummasti ne tisut vaan kelpasivat muutamalle satunnaiselle petikumppanille ennen kuin tapasin aviomieheni. Hän oli peppumiehiä ja sanoi, että rinnoissa "nice handful" on paras. Jäätyäni jokunen vuosi sitten leskeksi 36-vuotiaana vannoin etten ikinä, ikinä voi näytäytyä alasti kellekään miehelle imetettyäni kolmea lastakin.
No parin vuoden päästä se uusi rakkaus tulikin lähempää kuin luulinkaan: perhetuttu, jonka olin tuntenut parikymppisestä. Hän on peppumiehiä myös ja kiihottuu tosi paljon terhakoista tisuistani - etenkin kun nännit ovat pienet ja kovat. Olen joskus harmitellut hälle, että harmi kun kroppani on jo niin "elämää nähnyt" vrt millainen olin silloin kun ekaa krt tavattiin. Mies sanoi vaan, että sisin on tärkein, päällä on vaan pelkkä nahkapussiversio. Ja ei hänkään ole enää samassa kuosissa kuin 18 v sitten :-)
Mies rakastaa vaimoaan liian suurista rinnoista huolimatta :D. Tästä ei kiihkeimmätkään femakot pysty vääntämään virhettä miehelle.
Yhden miehen tilasto-otantaan perustuen totean, että suurin osa miehistä tykkää eniten juuri sellaisista tisseistä kun mitä on vaimolla, ihan siitä koosta riippumatta.
Ja sitten on oikeasti osa miehiä, joille vain iso kelpaa ja osa, joille vain pieni kelpaa ja se on kynnyskysymys. Mutta nämä ovat vähemmistönä.
Ja vielä lisätään vaikeusastetta. Miehiä on ns. tissimiehiä ja ns, takapuolimiehiä. Itse olen tissimiehiä eli ne kiinnostaa. Pitää olla todella erikoisen hyvän näköinen takapuoli, että pää kääntyy kadulla, rinnoissa kynnys on todella paljon pienempi. Eli jos ns. takapuolimies, niin voi hyvinkin olla, että ne tissit on muutenkin sivuosassa. Onko näin hyvät veljet takapuolikiinnostuneet.