Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehiä, jotka oikeasti tykkäävät pienistä rinnoista?

Vierailija
04.01.2011 |

Itselläni arvatenkin pienet rinnat ja olen tosi hoikka muutenkin. Mieheni on aina sanonut, että mulla on upeet rinnat. Ei oo koskaan sanonut ketään isotissistä seksikkääksi... naismaku on muutenkin tyyliin Kiira Korpi. Välillä vaan ajattelen, että onko poikkeusyksilö toi mun mieheni tai sanooko vaan mua miellyttääkseen pitävänsä pienistä rinnoista?? Kokemuksia ja mielipiteitä!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienirintainen, kolme lasta imettänyt nainen. Ketunnokkani olivat aikaisemmin paitsi todella pienet, myös mallia "tyhjä pussi", mutta olen viime vuosina innostunut kovasti urheilusta ja rintalihasten kehittymisen myötä rinnatkin ovat yllättäen kiinteytyneet, saaneet muotoa ja alkaneet näyttää paljon paremmilta. Uskomatonta, mutta totta!

t.n38

Vierailija
42/74 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehes tykkää sun tisseistä, olivatpa ne millaset tahansa. Vaikeetahan sitä on toisaalta uskoa, jos ei luota toisen sanomiseen pätkääkään. Teillä taitaa ollaparisuhteessa tärkeempiäkin ongelmia kuin sun tissit. Luuletkos, että miehes haluaisi seksiä sun kanssa, jos ei pitäisi sua seksikkäänä? M34

Se, että mieheni haluaa seksiä minun kanssani, ei tarkoita välttämättä sitä, että hän pitäisi minua seksikkäänä. Se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että mieheni kanssa samassa osoitteessa asuvana vaimona satun yksinkertaisesti olemaan lähin ja kaikkein helpoin spermaämpäri. Onhan se tältäkin palstalta useaan otteeseen luettu, miten miehellä nyt vain on jokin säännöllinen seksintarve, joka vaatii tyydyttämistä, ja jos vaimo ei anna, sille haetaan joku muu tyydyttäjä. Ja kun se seksintarve iskee, todennäköisesti se tyydytetään vaimoon, jos vaimo antaa - oli vaimo seksikäs eli ei. Kyllähän miehilläkin, ainakin osalla heistä, on mielikuvitusta, joten voihan sitä kuvitella painavansa vaikka Jennifer Lopezia, Pamela Andersonia tai Angelina Jolieta, vaikka todellisuudessa joutuukin tyytymään pelkkään rupsahtaneeseen vaimoon.

No mutta, siinä olet oikeassa, että on tässä parisuhteessa muitakin ongelmia kuin minun tissit. Tai eiväthän ne tissit oikeastaan edes ole ongelma sinänsä, vaan se, etten usko miehen niistä pitävän, vaikka hän niin väittääkin. Mies valehtelee monesta muustakin asiasta, joten todennäköisesti tästäkin. Hän haluaa kyllä seksiä kanssani, tai oikeastaan se on ainoa asia, mitä hän minusta haluaa, mutta toisaalta hän on halunnut ja harrastanut seksiä muutaman muunkin kanssa avioliittomme aikana. Samaan aikaan minä saan huudot ja haukut, kun käyn miespuolisen työkaverin kanssa lounaalla työpäivän aikana. Mies väittää rakastavansa minua, muttei halua esiintyä kanssani julkisilla paikoilla, kuten joutuisi tekemään jos lähtisi kanssani elokuviin tai ravintolaan syömään tai ihan vaikka ruokakauppaan. Kaikki miehen käytös on ristiriidassa hänen sanojensa kanssa, ja tämänkin olen miehelle itselleen sanonut. Häntä ei vain kiinnosta, joten on loppujen lopuksi aika helppo päätellä, mikä on asian todellinen laita.

Eli mies ei tosiaankaan ole tyytyväinen vaimoonsa iän, synnytysten ja imetysten tuomien muutosten jälkeenkin, vaikka niin väittääkin. Jos sitä tyytyväisyyttä voisi edes jotenkin lukea käytöksestä, en olisi ensimmäisenä epäilemässä häntä valehtelijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua vedätetty koko ajan sillä tavalla, että jos miehen mieltymys vaimon tisseihin koetaan normaaliksi, niin koko ajan laitetaan lisää "paljastuksia" siitä, että mies on muutenkin sika.

Vierailija
44/74 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ja kauniit rinnat terhakoilla nänneillä. Sen muotoisen kanssa meinaa laueta nopeasti. Nyt on tyttöystävä 15 kg ylipainoinen ja D kupin sinänsä kauniit rinnat, mutta se ei kiihota samalla tavalla. On vaan muuten kiva mimmi, että jaksaa puristella jopa läskejä.

Vierailija
45/74 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua vedätetty koko ajan sillä tavalla, että jos miehen mieltymys vaimon tisseihin koetaan normaaliksi, niin koko ajan laitetaan lisää "paljastuksia" siitä, että mies on muutenkin sika.

Näin on, mutta ihan hyvää viihdettä silti. Läpinäkyvää kuitenkin.

Vierailija
46/74 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pienemmät sen kauniimmat... !!!

Vierailija
47/74 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja paljon. Ei ole ollut haitaksi pienet tisut, eiköhän se mies katso senkin ensin että miellyttää hänen silmäänsä ennenkuin tulee tutustumaan. Jos mies tykkää isoista niin ei se varmaan tule edes iskemään, näin minä sen ajattelen. Minun mieheni tykkää näistä mun pikku tisseistä ja vartalostani muutenkin, ei kai se muuten tulisi kovana viereeni ja haluaisi minua, miksipä siis edes miettisin tykkääkö!

Vierailija
48/74 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassitissit kyllä  ällöttää. Yök

Vierailija
49/74 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vain pienistä rinnoista. Max. B-kuppi. Ei yhtään enempää, kiitos.

Mies 46

Vierailija
50/74 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienetkin menettelee kun on sopivasti sporttinen, mutta isommat on kyllä naisellisemmat ja kiihottavammat, mukava työnnellä patukkaa niiden väliin.

Vierailija
51/74 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät ole päässet isompien makuun.kun ei niillä pienillä tee mitään.

Vierailija
52/74 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo - itsellä isot (D-E) - pieni tissisten miehet kuolaa niiden perään.

Miehet ei voi vastustaa isojen rintojen väliin panemista. Ihan jokainen mies, jonka kanssa olen ollut on halunnut kokeilla tissipanoja ml kaikki pomot.

Ja ihan parasta on kuuma kesä, ku voi kiusoitella miehiä avonaisella kauluksella, antaa miesten katsella isojen rintojen väliin ja aina olen saanut valita seurani.

Vierailija
53/74 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari37 kirjoitti:

Ei oo - itsellä isot (D-E) - pieni tissisten miehet kuolaa niiden perään.

Miehet ei voi vastustaa isojen rintojen väliin panemista. Ihan jokainen mies, jonka kanssa olen ollut on halunnut kokeilla tissipanoja ml kaikki pomot.

Ja ihan parasta on kuuma kesä, ku voi kiusoitella miehiä avonaisella kauluksella, antaa miesten katsella isojen rintojen väliin ja aina olen saanut valita seurani.

No ei D-E mitenkään kovin isot kyllä ole, ellei sitten ympärysmittaa ole ainakin 80 ja sittenhän onkin jo vähän pulska. Itselläni on 70G, eikä nämäkään mitkään jäätävät tosiaankaan ole. Ootko varma koostas, monet käyttää liian pientä kuppia ja liian isoa ympärysmittaa?

Vierailija
54/74 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eivät ole päässet isompien makuun.kun ei niillä pienillä tee mitään.

Pienillä juuri tekeekin. Kämmeneen mahtuvat ovat parhaita! Sellaisia on ihana hyväillä ja suukotella. Mmmm...

Vierailija
55/74 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus teinipoikana ihailleeni isoja tissejä ja omalla tyttöystävällä piti aina myös sellaiset olla. Pikkutissisille naurettii ja laudoiksi haukuttii. Nyt ikää on 47 ja monenmoisista utareista kokemusta niin ehdottomasti pienet ovat kauniimmat ja seksuaalisesti kiihottavimmat. Pieni peppu ja pienet rinnat rules!

Vierailija
56/74 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sporttipeppu ja isot tissit on parasta.

Nainen, jolla on silikonit kuumottaa aina.

Pienemmätkin rinnat on kuumat, jos nännit on pitkät ja töröttää mukavasti pystyssä.

Rinnat saa näkyä, pientä tai isoa, kiinnostaa aina ja viestii haluista.

Vierailija
57/74 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet on paljon kauniimmat

Vierailija
58/74 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
59/74 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnon

Vierailija
60/74 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kämmenen kokoiset rinnat on upeimmat! Kättä pyöritellessä rinta mahtuu sinne sisään ja nännit alkavat nöpöttää. Siinä kyllä jo mieskin kiihottuu, ah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän