Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

Vierailija
321/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain surkeeta viivanpaikkaa se testi mulle eilen tarjoili... Menkathan ne sieltä "ilokseni" ilmaantui. Eipäs muuta kun marraskuisiin tieni vie. Tsempitykset vielä kaikille jännääjille, toivottavasti ei tavata marraskuisissa! :)

Vierailija
322/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuve, Elmu & Minni: Pahoittelut. pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa.

Lindaliina: Testaa jo, mua jännittää ihan hirveesti jo sun puolesta! Hyvin oot pystyny olemaan testaamatta.

ON: Ovis tais olla tuossa viikonloppuna, ainakin mahaa nippaili siihen malliin että uskoisin sen olleen. Ässäilyä saatiin harrastettua mutta mjua mietityttää nyt aika paljon se kupari jos sitä edelleen on kohdunlimakalvossa ni tuskimpa plussailen:/ En olekaan kuullut että sauna vikuttaisi ovikseen?! Ihan uusi tieto mulle. Me saunotaan aina viikonloppuisin paljon kun viikolla ei aina jaksa eikä ehdi.

No, päivä kerrallaan.

Plussatuulia kaikille!

Eleanora kp17/30

Ja hirmu iso kiitos kun jaksatte tuota listaa pitää, pysyy itsekin perässä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monilla jännät paikat, peukkuja pidän kaikille! Ja pahoittelut tätiin törmänneille :(

Mä puoliksi olen siirtynyt tonne marraskuisiin, kun se on siinä ja siinä kummalle puolelle kuulun. Kirjoittelen nyt tännekin silti, että ovisvihlonnat tuli eilenillalla, ja minä olen toipilaana.. Vatsatauti iski toissailtana, yö meni vessanpönttöä halaillessa ja eilinen sitten sängynpohjalla maatessa. Eilenillalla tosiaan kaiken muun säryn lisäksi tuli tuo ovulaatio.. Harmi sinänsä ettei kunnolla sitä saatu käytettyä hyväksi, paitsi kerran ässäiltiin sillon toissailtana ennenkuin mulle tuli paha olo. Olen kiltisti juonut joka päivä greippimehua lasillisen, ja ässäilyn jälkeen olin tyyny pepun alla ja jalat koukussa (en sentään kehdannut niitä kattoon nostaa :)) Joten katsoo nyt sitten riittikö tuo, toivottavasti. Varmuuden maksimoimiseksi aion tänään vielä käydä alkossa ostamassa jotain hyvää punaviiniä.

Meillä on mies kans vähän semmonen että en ole kertonut näistä greippimehuista ja viineistä, pitänee turhana vouhaamisena. Muuten se on tykännyt tästä projektista, varsinkin kun pillereiden lopettamisen jälkeen olen ollut paljon halukkaampi sänkypuuhiin, ja nyt aina ovisten aikaan olen huomannut olevani tosi "kiimassa" :DD Kai ne pillerit sitten vähän vie haluja, tai sitten vaan kuvittelen.

Maatis dpo1

324/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksesi oli kuin suoraan minun näppikseltäni liikkeelle lähtenyttä...

Minulla on tismalleen samat tuntemukset kuin sinulla noiden pillereiden lopettamisen suhteen. Halut on niin hirveät, että mieheni on jo ihan ihmeissään=DDD

Aikaisemmin minua on joutunut suostuttelemaan puuhasteluihin ja nyt juoksen kotona suunnilleen alasti mieheni perässä XD

Vierailija
325/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana:Onneksi nyt sitten kuitenkin ne ässäilyt osuivat kohdilleen!

Minä meinasin miekkosen vielä tänään varmuuden vuoksi huokutella ässäilyyn ;) vaikkakaan kovin ei tarvitse houkutella...

Kiva,että mennään kanssasi niin sanoissa vaiheissa. Kiva jännäillä yhdessä :)

Muitankin oviksen bongaajia listoilla joten tärppi onnea ihan jokaiselle!!

Ja suuren suuret pahoittelut niille joille täti on kurvannut.

ON:Tämän aamun kontrolliviiva ihan selkeästi haaleampi kuin eilen, eli tämä siis dpo1.

Nyt kun vaan saisi taas nämä päivät menemään pikana eteenpäin...piinaavat kaksi viikkoa taas edessä päin...

Onneksi täällä saa jännätä ja menee muitakin samoissa vaiheissa, jännätään yhdessä!

Minny dpo1

Vierailija
326/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille pahoitteluista ja Iltikselle tsemppiluennosta (olen oikein kaivannut noita :))!

Tänään vuoto alkoi uudestaan, ja päivällä sitä tuli jo ihan kuin menkkojen tyyliin, kunnon punaista. En testannut aamulla enää kun ei ollut sellainen fiilis yhtään. Varmaan tässä joku päivä vielä varmistan, mutta en siis usko olevani enää raskaana. Sen sijaan greippimehua voin suositella! Oli nyt ekat menkat pillereiden jälkeen kun voin sanoa, että oli ihan oikeat menkat, ei vain parin päivän tuhrua. Eli kaipa se oli limakalvo vahvistunut, vaikkei vielä kaveri kiinni pysynytkään.

Säilytin vielä hassuuksissani ne kaks haaleaa plussaa kaapissa :) Jotenkin kiva katsella niitä kun tietää, että hetken aikaa minäkin olin ihan oikeesti raskaana :) Toivotaan, että seuraava pitää kovemmin kiinni!

Haleja ja plussamyrskyjä teille kaikille!!! Toivottavasti ei enää nähdä marraskuisissa!

UUVE kp 3/23-30 yk 4

Vierailija
327/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en malttanu enää viivytellä. Tulin apteekin kautta töistä kotiin ja tein apteekin raskaustestin. Pari tuntia oli edellisestä pissimisestä ja selkeät 2 viivaa tikkuun tuli.

Oon kyllä suoraan sanoen tosi yllättynyt..olin jo niin epäuskoinenkin. Kyllä se plussa vielä sieltä tulee muillekin!

Me yritettiin ekaa 9kk ja se meni kesken viikolla 13.

Tämä vauva saa luvan syntyä vasta lokakuussa!

Tällasia oireita oli ennen kun menkat jäi pois:

- Paljon valkovuotoa

- Kuukautismaista kipua

- Nälkä usein

Tsemppiä nyt kaikille ja yrittäkää rentoutua!!

Oon pahoillani niiden puolesta jolla alko menkat, tiedän kyllä sen pettymyksen tunteen.

Lindaliina

Vierailija
328/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en oo saanu miestä heiluttamaan peittoja tarpeeks usein.Päätä on särkeny tai väsyttäny.Tänne on niin paljon tullu tekstiä ja uutta porukkaa,että meikäläinen ei pysy enää perässä.:)Tää on tätä odottelua taas 17päivään asti,toivon kuitenkin et olis tärpännyt.Plussatuulia kaikille:) Taustailee....

Vierailija
329/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain nopeasti kertomaan eilisen tarinani.

Eli olimme alkamassa heilutella peittoja, kun mahani(kohdunseutu) tuli tosi kipeäksi. Kipu meni parissa minuutissa ohi, ja hoidimme hommat. Kävin vessassa ja paperi oli täynnä punaista kirkasta verta!!!

Säikähdin ja itkin, että oliko se sitten tässä. Verta ei kuitenkaan sen pyyhkimisen jälkeen ole tullut, eikä hyytymiä ollut. Toivon, että oli vaaraton alkuraskauden vuoto. Neuvolaan soitin tänään. Siellä tietenkin vakuutteli, että ei mitään hätää. Ihan normaalia. Mutta mistäs näistä ikinä tietää varmaksi. Joten varasin yksityiselle alkuraskauden ultraan ajan ensi viikon keskiviikoksi, rv 7+3. Näkeepähän varasti sykkeen, jos se siellä hengissä vielä on...

Sandis rv 6+1.

Vierailija
330/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sieltä tuli se plussa mitä täällä kaikki jo uumoilivatkin :)

Sandikselle laitoinki kommenttia tuonne odotus-puolelle, toivotaan ja uskotaan, että se oli ihan harmitonta vuotoa eikä sellaista enää tule!

Tsemppiä peiton heilutuksiin ja plussapuhureita kaikille kuumeilijoille!!!!!!!!

Arianna rv 4+2

331/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINDALIINA, ONNEA! :)

WILPURI ja ARIANNA: Minulla on tosiaan ollut aika voimakas ovis siitä asti, kun pillerit lopetin.

Tästä syystä en kauheasti tarvitse niitä ovistikkujakaan. Mukavaa oli kun yhden kerran tuo kiputila sattui työpäivän aikana.

Se on oikeasti niin järkyttävää se kipu, että jos yhtään liikkuu, niin tulee kauheita repäisyjä alavatsaan toispuoleisesti. Ei siinä paljon työnteosta mitään tahtonut tulla.

Mukavampi maata siellä sängyssä, kun kuitenkin tietää että parissa tunnissa helpottaa. Ja viime yönä suorastaan "nautin" siitä, kun se ovis

tajusi tulla juuri ajallaan. :)

MARTTA: Tsemppiä viimeiseen viikkoon. Listaile vaan oireita mitä esiintyy! Flunssahan voi olla myös oire raskaudesta.

ELEANORA: Toivotaan, ettei se kupari siellä häiritse enää. Oletko kysynyt gyneltä asiasta?

MAATIS: No onpas mahatauti osunut sitten ikävään ajankohtaan. Toivottavasti kaikki kikkakolmoset ovat kuitenkin auttaneet, että siittiöt on olleet skarppina paikalla, kun ovis on tullut.

Täällä myös on halut lisääntyneet huomattavasti pillereiden lopettamisen jälkeen. Aina olen ollut kyllä melko aktiivinen, mutta minulla pillerit kuivatti. Sitten ei ollut niin helppo ruveta hommiin

ja varsinkin vähän ennen nukkumaanmenoa suorastaan tympäisi, kun ei tiennyt kostuisiko kunnolla ja miten nopeasti.

MINNY: Niinpä! Voidaan sitten panikoida yhdessä viimeisinä päivinä. :D

UUVE: Mukavaa, että olet pirteämmällä tuulella kuitenkin, vaikka hullusti kävisikin. Nimenomaan, olit hetken raskaana, joten voit olla pian uudestaankin! :)

Kiitos greippimehusuosituksista! Toivotaan, että se auttaa jatkossa täälläkin päin nimenomaan sitten pikkukaverin tarraamaan tiukasti kiinni.

Voi SANDIS! Pidetään peukkuja, että kaikki on hyvin! Mutta kuten tiedät itsekin, että tuo verenvuoto on hyvin yleistä. Eli yritä vaan rauhoittua ja rentoutua, koska et muutakaan tällä hetkellä voi. Haleja!

OMA NAPA: Tänään on vielä alavatsaa hieman vihlonut oviksen jälkimainingeissa. Minua oikein hirvittää, miten tulen täältä pilvilinnoista alas, jos menkat alkaakin 2 viikon päästä.

Siihen asti pidetään toivoa yllä, mutta pitäisi oikeasti tehdä ns. varasuunnitelma. Eli pitäisi olla jotain superkivaa ohjelmaa järkättynä, jos ne menkat puskeekin paikalle.

Yritän malttaa testailutkin jättää vasta siihen, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa, ettei tule pettymyksiä. Harmillisen tarkasti kyllä tiedän, milloin plussan pitäisi näkyä, kun tuo viime öinen ovis oli niin voimakas.

Voisin melkein kellon tarkkuudella sanoa milloin menkat alkaa, jos tästä ei raskautta saatu aikaan.

Voi että, mitä sitä tekee 2 viikkoa nyt! Saisiko pikakelausta?

Punaviiniä nautin nyt joka ilta maksimoidakseni kiinnittymisen ja kiinnipysymisen.

Marjana kp 19/32(-37)

332/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninni-Ilona kp 37/40 yk 1

Elmu kp 31/? yk 1

Pompelo kp 29/26-28

Martta 28/27-33

Vehka 27/27-29 yk 3

Kokis kp 26/26-28 yk 4

Vattu kp 25/28

Jepsis kp 24/29-31 yk 4

Lumi kp 23/30-32 yk1

Miina kp 22/25-28

Kiamari kp 21/28-29 yk 3

Marjana kp 19/32(-37) yk 11

Tähtisafiiri kp 18/29 yk 10

Krislee kp 18/? yk 3

Minny kp 18/31 yk 7

Hipskukka kp 18/28 yk 3

Tellu kp 18/28

Eleanora kp 17/30

Elle80 kp 17/23-28 yk1

Maatis 16/28-33 yk3

Mermaid kp 15/28-30 yk 5

Mutterimamma

Miiru75

Lumi

Sassu

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

Arianna kp 23/27-28

Lindaliina kp 35/30

Tausta tukijoina:

EVE

Höttis

Iltis

Pomena

Milloin alkupää meinaa testata? KOKIS, MARTTA ja muut?

Vierailija
333/662 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Vielä tulee plussia lokakuisiin!

Nyt vaan loputkin hyppäätte siihen plussajunaan!

Marjana varsinkin! Ajoitukset kuulosti hyvältä ja oviksen ainakin tunnistit :) Onnea!

Itse en ovista tunnista muusta kun limasta arvailemalla. Mutta, ässäilemmekin sitten vähintään joka toinen päivä pidemmän aikajakson tässä kierron keskivaiheilla, jotta se ovis ei ainakaan menisi ihan ohi.

Lunta sataa!

Alexandra (joka on jo siirtynyt marraskuisiin) kp13/27-32, yk2

Vierailija
334/662 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa keskusteltu ja päädyttiin vielä yrittämään vauvaa!!

Lopultakin ymmärsi kans sen ettei voi tulla raskaaksi kuin tiettynä aikana kierrosta.

Ne takapajuiset terveystiedon tunnit...

Kuinkahan moni nainen on noitunut niiden vuoksi vauvakuumeensa kourassa, tiedä häntä.

onnellinen muttis

32/38-43 yk 7 (pari kertaa ollut 27, mut yleensä kierto on pitäny paikkansa)

335/662 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ei varmaan munkaan mies tajua noira raskautumisajankohtia :D

Kivaa saada sinut nyt tänne oikeasti kuumeilemaan!

Vierailija
336/662 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä kurjia juttuja, pahoittelut niille joille täti tullut plussasta huolimatta. Ja muillekin joilla menkat alkaneet.

Oli joku plussannutkin? Onnea ja tarrasukkia!

Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille, plussatuulia!

Ite oon maani myyny, odottelen vain koska menkat alkais, jotta ehkä pääsis uuteen kiertoon ja siinä vaiheessa otan miehen puhutteluun aiheesta AJOITTUMISEN TÄRKEYS! ;P

Taidan lähteä kurkkimaan marraskuisiin, josko se olis se oikea kuukausi?

-Kokis-

Vierailija
337/662 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARJANA: En ole gyneltä kysellyt asiaa mutta tutkin juttua netistä ja Iltiskin sanoi että sitä kuparia saattaa kohdunlimakalvolla ja munanjohtimissa olla vielä muutama kuukausi kierukan poiston jälkeen. Ja tsemppä piinaviikkon! Mulla se alkaa ensi viikolla ja oon myös päättänyt etten testaile ennen kuin menkat oikeesti on myöhässä koska se pettymys tulee aina kovemmin jos tekee testin ja se onkin negaa vaikka kuvittelee vaikka mitä:/ Toivotaan kuitenkin että sulle se plussa sieltä pärähtää:)

MUTTERIMAMMA: Ihanaa, hieno juttu!

ON: Eilen juili hieman alamahaa, myös ässäilyn jälkeen. Oliko tälläistä jollakin muullakin vai muistanko väärin?

Eleanora kp18/30

Vierailija
338/662 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet näköjään ymmärrä sitä ajoituksen tärkeyttä sitte millään.

Ei vaikka vääntäis rautalangasta.

Meillä piti vääntää asia ihan ratakiskosta, ennekuin suurinpiirtein ymmärsi. Senkin jälkeen oli vielä epäileväinen.

Varsinkin kun esikoinen vain tuli heti =)

Miehet.

;D

339/662 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pistävämpiä kipuja kp 12-15 ja sitten kp17-18 oli se golfpallotunne. :D Hyvin kuvailtuna ;)

Nyt siis kp19/28

Vierailija
340/662 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matelee ihan liian hitaasti...pikakelausta kahden viikon päähän toivoo tämä!

Mitään tuntemuksia kun ei vielä suuntaan eikä toiseen eikä niitä tietysti tarvite vielä ollakaan. Sitä kun vaan on niin malttamaton..

Joku oli plussannut,mutta nimen unohdin..Onnea jokatapauksessa!!

Toivottavasti plussajuna nappaa täältä listoilta vielä ison joukon mukaansa!!

Minny kp19