***PUOLUKAT TORSTAINA***
[color=orange]Pino pystyyn tälle päivälle ja pikaiset kommentit eilisestä pinosta..
MUUMIMAMMA: Voi sitä tätiä.. Nyt vaan reippaalla mielellä uuteen kiertoon!
Ja Signeeraukselle, jonka kirjoituksesta oon samaa mieltä kuin Jaanica: Täällä kirjoitetut asiat eivät kerro koko totuutta!
Jaa, vielä pari tuntia töitä.. Hyvää päivää!!
Kommentit (27)
Eipä paljon nyt mua hommilla rasiteta ;-) Vauvatkin on tänään päätttäneet täällä päin maailmaa pysytellä masuissa.
Ilona, olipa tosi kiva lahjaidea! Täytyy ostaa kun seuraavaksi vauva kaipaa lahjaa!
Olipas harmi Leijona että se kuuluisa täti tuli kuitenkin kylään... oliko sun mies yhtään pettynyt? Voihan olla että se nyt innostuu vauvapuuhiin jos huomasi itsekin salaa innostuvansa mahdollisesta uudesta vauvasta!
Nyt oon sit käyny reippaileen jumpassa ja oon itteeni suht tyytyväinen tällä hetkellä..=) on ollu parin viikon tauko ja tuntu etten millään viittis tänäänkään lähtee, mut menin ja nyt on hyvä olo. no tauko johtuu vaan tästä sairastelusta. Mies tossa yks päivä sano ettei halua et leviän joka suuntaan.. otin sen vihjeenä ja loukkauksena..;/ mut ei kuulemma tarkottanu et oisin nyt liian iso.. sanoin et haluun sellasen ihanan masun joka kasvaa n. yheksän kuukautta ja sit.. ;) mut sain vastaukseksi sen saman vihaisen mulkaisun ja tuhahduksen.. Ens viikolla saa taas kuunnella mun vauvajuttuja ku oon viikonlopun hoitamassa serkun 7kk ikästä vauva.. ;) meillä on suunnitelmissa lähtee tytön kans vähä kierteleen kauppoja.. Oon siis ilmeisesti nettipimennossa viikonlopun..
Leijona: toivottavasti miehesi unohtaa kumit ja tällä kierrolla sitte tärppäis.. ;) Jaksamisia sulle!!
Mukavaa illan jatkoa puolukoille! Ja rentouttavaa viikonloppua!!!
-Pikkupiru-
Koita kestää anoppias ja tsemppiä synttäreille menoon!! oo yhtä tympeä hälle ku mitä hän on sulle.. Mulla ihana anoppi ainaki vielä tällä hetkellä, mutta oma mummoni on todella tympeä äidilleni.. Kai äitien on kuitenki niin vaikea päästää irti pojistaan ja poikien äidistään..
Pakko heittää tässä välissä tosta yskästä, sit jatkan pinon loppuun lukemista...
mullakin oli viime talvena ihan karmee yskä... ja yks yskänlääke oli sit todellinen pelastus; cocillana niminen. ensin söin redol comp:a mut siitä tuli ihan pöllö olo, tuntu ett oisin kävellyt noin metrin maanpinnalta...mut ostapa sitä, se on tosi hyvää.
Cocillana on hyvää mut reseptillä... ja yks mikä myös toimii on Panacod-kipulääke jos sitä sattuu olemaan kaapissa. Panacod on toki myös reseptilääke.
Nyt alkaa jo väsyttää, ei kyllä vielä kehtais mennä pötköttämään...
En olekaan kuullut tuosta yskänlääkkeestä. Tässä vaiheessa olen valmis kokeilemaan mitä vaan, taidan huomenna soittaa sille mun lääkärille YTHS:ään, että kirjoittaa sitä. TOivottavasti auttaa. Nyt mulla on joku ihan pöllö lääke, reseptilääke sekin. Heti kun on ottanut sitä, tulee ihan voimaton olo ja älyttömän kuuma, nihkeä. yök.
Kokeilenpa sitä Cocillania
Hyvää yötä!
itkuhan tästä tuli illalla kuitenkin. päivällä vielä oli vain onnellinen tän juuri synnyttäneen ystävän puolesta, mutta kotona sitten iski kateus ja apeus.
ja sain taas miehenkin ahdistumaan. puhuttiin ja minä vähän vollotin. hankalaa tämä elämä. meillä ja varsinkin miehellä taitaa olla niin suuret haaveet kaiken suhteen. pitää vielä sitä ja tätä hoitaa ennen kun voi vauvaa ajatella tosissaan. vaikka hyvinhän nämä asiat on jo nyt.
varmasti pärjättäisiin vaikka vauva tulla tupsahtaisi maailmaan huomenna.
leijona, voi harmi että menkat alko. toivottavasti ukko lämpiää pikaiseen vauva-ajatuksiin.
lumiina, mahtaa olla ärsyttävää kun on tuommoinen anoppi. mun oma mummini oli samanmoinen äidilleni ja ikäväähän se kränä oli lapsellekin heti kun alkoi asioista jotain tajuta.
ilona, mulla on myös sama tavote gradu pois alta ja töitä, niin sitten voi ehkä pistää vauvan alulle.
kiitos lahja ideoista. ajattelin viedä tuoreelle äidille pienen pullon punkkua ja valkohomejuustoa+keksejä ja sitten tosiaan joku lelu pikkuiselle. taidan huomenna suunnata stokkalle. eiköhän sieltä jotain sopivaa löydy.
nyt gradun kimppuun ja toidanpa laittaa pari työhakemustakin tänään jos vaikka sais näitä asioita eteenpäin.
-luna (jo paremmalla mielellä, huomenna sitten uusi ahdistus)