Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua aggression hillintään?

Vierailija
04.01.2011 |

Osaatteko antaa vinkkiä, mistä voisi saada konkreettisia neuvoja ja toimintamalleja, kuinka estää vanhemman aggressiivista käyttäytymistä, joka kohdistuu lapseen? Tilanne siis se, että raivopuuskan iskiessä, pelkään joskus lyöväni lasta. Näin ei onneksi ole vielä käynyt, mutta koen tarvitsevai apua, jottei niin jatkossakaan kävisi. Onko asiasta kirjallisuutta tai jotain oppaita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ihan vanhakunnonperinteinen terapia??

Vierailija
2/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen terapiaa tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.alalyolasta.fi/

Ja vanha kunnon liikunta auttaa purkamaan ns.paineita. tunti uimassa tai salilla vaikka ihan vaan polkemaas pyörällä tms. muu sinulle mieleinen tehokas liikkuminen auttaa kroppaa rentoutumaan.

Hermostuessa suositeltavaa mennä hetkeksi toiseen huoneeseen ja pyytää lastenhoito apua jotta jaksaa.

Vierailija
4/4 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen MONTA vuotta hautonut aggressiota, en ole itseasiassa IKINÄ päästänyt höyryjä, paitsi kerran ja silloin yritin tappaa(kouluikäisenä). onneksi mitään ei tapahtunut. Olen senjälkeen syönyt optiparia,venlafaxiinia 3x75mg päivässä + voxra depot 150 ja risolidia kuin karkkia mutta mikään ei auta. Olen lääkäreille yms kertonut. en voi mennä terapiaankaan koska meinas viimeselle terapeutille käydä köpelösti kun erehtyi pahasti käyttäytymisessään, mutta oli ONNEKSI puhelimen toisessa päässä. Paljon olen kokeilliut ja huomannut että AINOA joka antaa minulle normaalin olon ja pystyn keskittymään ELÄMÄÄN taas on kannabis, harmi vaan että se on laiton ilman reseptiä (saa a-kliniikan kautta). Ja Niin monet ihmiset ovat niellaisseet kaiken paskan mitä muut ovat siitä kertoneet tietämättä totuutta, olin epäileväinen ennen mutta kokeilun myöta että siitä on niin paljon muutakin apua, esim. stressistä on kadonnut 99%

Tsemppiä teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme