Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisikö sulle läpi että mies lähtee Thaimaahan golfaamaan ja sukeltelemaan

Vierailija
04.01.2011 |

ja mikä olisi reaktiosi jos oma miehesi suunnittelisi poikien reissua Thaimaahan?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken mikään pirttihirmu olekaan ja mieheni saa mennä ihan kavereidensakin kesken. Esim. toukokuussa on lähdössä kaveriporukalla englantiin katsomaan jalkapalloa kolmeksi päiväksi, mutta tollaset pidemmät reissut ei todellakaan kävisi. Enkä usko että mies edes moista ehdottaisi koskaan.

Jos mennään niin sitten perheenä tai kahdestaan. Tai yhdessä kavereiden kesken, mut ei yksinään.

Vierailija
22/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei arvosta huoria, joten en usko että sellaisiin sekaantuisi.

Otan osaa, jos teillä sellaisia miehiä on että thaikkuhuorat kelpaa ja jopa kiinnostaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehelle ei tulisi kyllä mieleenkään lähteä tuollaiselle reissulle ilman perhettä. Meilläkin mökkiviikonloput ja tämän sorttiset kavereiden kanssa on ihan ok. Siis sekä minulla että miehellä, mutta kumpikaan meistä ei lähtisi ilman perhettä minnekään Thaimaaseen.

Vierailija
24/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mies ei pelaa glofia eikä sukella. Voisin kuvitella että sukellusta saattaisi kyllä kokeilla, mutta golfia ei kyllä tule koskaan pelaamaan. Ja ihmettelisin kohdemaatakin, sillä ei ole koskaan ollut innostunut Aasian-matkustelusta.

Muuten saisi kyllä mennä ilman minuakin, tosin aina haluaa minut mukaan kun välillä joutuu työmatkoja jo yksin tekemään.

Vierailija
25/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa uudestaan. Olisi ihan ok tuo poikaporukalla. Meillä on sellainen tilanne, ettemme voisi lomailla 2vko yht aikaa ilman lapsia.

Itsekkin tykkään joskus matkailla tyttöporukalla.

Vierailija
26/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tosissaan haluaisi tollaselle ns. poikien reissulle - koska kyllä sen tietää, mitä siellä oikeasti tehdään - niin ottaisin eron.minä en sellaista huoripukkia kattelis sen pidempään.

Kyllä mäkin teen ihan tyttöjen reissuja, miksei mies saisi tehdä poikien reissuja? Turistirysät ei kiinnosta mua eikä miestäni. Huorissa mieheni ei ikinä kävisi, ei täällä Suomessa eikä toisella puolella maapalloa. Aika ihmeellistä olettaa, että Thaimaahaan reissaamaan hinkuva mies on menossa sinne seksituristiksi - siellä kun on paljon, paljon muutakin kuin prostituutiota. Esimerkiksi Koh Taon saari on melkoinen sukeltajien paratiisi, enkä yhtään ihmettelisi jos mieheni tahtoisi siellä vierailla. Vaikka sitten poikien kanssa. ;)

Vierailija
27/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei arvosta huoria, joten en usko että sellaisiin sekaantuisi.

Vierailija
28/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se sulle sanoo. Mieheni ei arvosta huoria, joten en usko että sellaisiin sekaantuisi.

Harva kai vaimolleen myöntää käyneensä huorissa tai voivansa käydä jos tilaisuus tulee :D

Vierailija
29/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän, kun ei normaalistikaan harrasta golfaamista saati sukeltamista.

Sikäli jos ilmottaisi, että lähtee poikien reissuun mihin tahansa niin saa mennä. Mikä minä olen estämään. Saan minäkin mennä tyttöjen reissuille. Ilmoitusluontoinen asia meillä.

Vierailija
30/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä kovasti pitävänä täytyy silti sanoa että ei onnistuisi meillä. On se sellaista se käytös siellä niillä tytöillä miesporukoita kohtaan että vaivaisi minua liikaa.

Ja yleensäkkään viikon tai yli lomamatkat kaveriporukalla ei ole mielestäni tarpeen, joku harrastusreissu (pitkä viikonloppu ym.) ihan ok. lomamatkat sitten minun tai koko perheen kanssa =)

Vierailija
31/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo, että jos mies haluaa käydä huorissa niin se onnistuu kotimaassakin. Totta, mutta jos mies ei ole mikään paatunut vieraissakävijä, niin on se varmaan vähän vaikeampaa jossain pienellä kotipaikkakunnalla metsästää joku maksullinen nainen, joka on vielä laitontakin, ja panikoida, että saakohan vaimo selville, kuin mennä toiselle puolelle maapalloa paikkaan, jossa näitä maksullisia pyörii koko ajan ympärillä eikä itse tarvitse tehdä asian eteen yhtään mitään, eikä pelätä että vaimo ilmestyy jostain kulman takaa. Ja kun on vielä humalassa ja kaverit yllyttää. Sama juttu, että suklaahimoisen on vähän helpompi vastustaa kiusausta, jos lähin karkkikauppa on 30 kilometrin päässä ja ainoa kulkuväline on rattikelkka, kuin jos suklaata on oma kaappi täynnä.

Vierailija
32/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ihan oikeasti perusoletus se että jos mies haluaa reissuun ilman vaimoaan / perhettään, hän lähes takuuvarmasti pettää sillä reissulla?

Kyllä on kuulkaa parisuhde pahasti pielessä jos perusajatus on tuo, ei muuta voi sanoa.

Meillä voi sekä mies että minä lähteä reissuun kavereidensa kanssa kunhan se muuten sopii perheen menoihin. Oli se reissu sitten Lappiin hiihtämään, Thaimaaseen sukeltamaan tai naapurikuntaan kalastamaan niin aivan sama.

Yhteistä taivalta reilut 20v enkä usko mieheni näillä reissuilla pettäneen. Enkä aio tuhlata energiaani siihen että miettisin onko varmasti näin vai eikö ole. Luotan mieheeni kunnes toisin minulle joku todistaa.

Sitäpaitsi, miksi ihmeessä minun pitäisi kieltää aikuista ihmistä lähtemästä jonnekin?! Tai minun kysyä lupaa jos haluan lähteä tyttökavereideni kanssa jonnekin?!

Tottakai asiasta keskustellaan ja sovitellaan, omat reissut sovitetaan aina siten että perheen muut menot ovat etusijalla. Mutta varsinaista luvan kysymistä ei tarvita.

Vierailija
33/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies ei sukella eikä golfaa :) Linturetki taas olisi jo eri asia.

Vierailija
34/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasella poikien reissulla itsensä niin pahaan änkyrään et iskisi varmaan vahingossa thaimiehen! hahaha...

Vierailija
35/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska matkustan itse tyttöjen kanssakin. joka huoraamista miettii niin ei kannata sitten miestä päästää Lappiin, ei Tallinnaan , ei edes kylpylälomalle. mitä jos ette päästäisi edes illaksikaan pois kotoa, varmuuden vuoksi:). ja tösitä aina sitten suoraan kotiin!!

Vierailija
36/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se vihaa golfia eikä osaa uida kuin koiraa. Olisin muutenkin aika epäluuloinen, koska se ei tykkää helteestä ja rannoista. Sanoisin silti että senkus menet, mäkin menen sillä välin Lapinreissulle ja laitan Visan vinkumaan....

Vierailija
37/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasella poikien reissulla itsensä niin pahaan änkyrään et iskisi varmaan vahingossa thaimiehen! hahaha...

Vierailija
38/106 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suunnittelee tällaista. Mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
39/106 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oma mieheni saa kulkea kavereihinsa verrattuna täysin vapaasti. Tuossa kyllä menisi raja, eikä kyllä mieheni taatusti edes tuollaista ehdottaisikaan.

Vanha ketju, mutta järkky viesti. Saa kulkea vapaasti...niin kuin puhuis koirasta. Miten aikuista ihmistä voi kieltää johonkin menemästä? Miten joku suostuu sellaiseen? Ei ihme että tuollaisista parisuhteista eroavat eivät tahdo sitoutua enää ikinä, kun eivät ole normaalia suhdetta kokeneetkaan.

Vierailija
40/106 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan ei Thaimaaseen vaan lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi